blad hemel op paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

blad hemel op paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 01:32

Wie hebben er hier ervaring met het lidmaatschap van het blad hemel op paarden.

Op paard en koets heb ik een proefabon. genomen voor 3 maanden (€9,)
moest toen mijn banknr en zo invullen en dat heb ik dus gedaan.

Mocht ook 2 nr's (oude) meenemen etc.

Tot ik afschrift kreeg van bank voor €39.95 (= dus jaar abonnement) en hun niet reageren op email/fax/brieven etc. en hun telnr. niet bestaat.....

Heb tot nu toe eenmaal hun blad gehad, wacht in spanning op nieuw blad (en nieuw telnr.).

En nog iets, bij een jaarabon. kreeg je er gratis een cadeau bij en dat heb ik dus ook niet ontvangen...


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 08:42

Oh meis je bent nr zoeel in de rij, wij kunnen ook op andere fronten een boek over hen schrijven (veel beloven niks nakomen en rectificeren ho maar).
Ik had een proefabb genomen en nog niet betaald, nu na een half jaar krijg ik nog steeds dat blad thuis waar ik totaal geen behoefte aan heb.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:52

zo lang je nix betaald maar wel ontvangt lijkt het me niet zo'n probleeem Haha!

maar naiade: kun je het bedrag niet door de bank terug laten storten ofzo? want je hebt geen toestemming gegeven voor die 40 euro. ik zou het zeker ff navragen.

ikke

Berichten: 37520
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:02

Als de wiede weerga het geld terug laten boeken door je bank. Jij hebt geen toestemming gegeven voor dit bedrag, dus kun je het terug halen. Vervolgens is het hun probleem om het te regelen.

Voor die 39 euro had je ook lid kunnen worden van de NVVR, heb je een beter blad en nog allerle leuke activiteiten door het jaar heen in heel NL. Meer weten? www.recreatieruiter.nl yep, daar is ie weer *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:50

ik heb oom een tijdje geleden een proefab. genomen, en onmtvang hemnog steeds. Maar daar heb ik niet zo'n problemen mee Haha! . Ik heb wel gelijk een mailtje gestuurd, zodat ik niet een rekening thuiskrijg omdat ik niet heb laten weten dat ik het abbonement niet meer wilde hebben.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 13:52

helaas bank zegt dat ik te laat ben, heb gelijk gereageert doen ik afschrift binnen kreeg maar toch....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:54

Tjongejonge, super administratie daar. Bovendien mag je binnen 30 dagen toch afschrijvingen ongedaan maken? Zou nog maar eens even bij je bank aankloppen als ik jouw was. En in ieder geval blokkeren, zodat ze dat niet nog een keertje kunnen flikken.

Ze maken geen vrienden zo. Is het eigenlijk wat, dat blad?

Je suis Charlie.

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:57

Ik heb ook een proefabonnement gehad voor drie maanden en heb geen problemen gehad. Op de site www. hoppa.to onder contact kan je hun adres, telefoonnummer en email-adres vinden. Succes!


ikke

Berichten: 37520
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:00

naiade schreef:
helaas bank zegt dat ik te laat ben, heb gelijk gereageert doen ik afschrift binnen kreeg maar toch....


Rechtsbijstandverzekering? Zo ja, advokaat erachteraan sturen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:01

ik vergeet erbij te zetten dat het wel lang kan duren voordat ze op je email reageren...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:06

Ik zou als freelancer voor dat blad gaan werken en heb er uitvoerend met een medewerker van het blad over gesproken. Ik had al een idee ingediend waar ik over wilde gaan schrijven etc. Ik dacht dus dat het wel geregeld was. Nu heb ik zo'n twee maanden na het telefoontje nog niets gehoord. Zelf wel gebeld (naar een mobiel nummer dat ik gekregen had) en op de voicemail ingesproken, maar geen telefoontje terug gehad. Nu keek ik in de nieuwste uitgave van het blad en ik zag achterin mijn onderwerp staan, waar ik dus een stuk over wilde schrijven. Dat komt er dus volgende keer in, maar IK heb niets geschreven. Iemand anders heeft dus mijn onderwerp afgepakt/overgenomen. Jammer hoor....

Ik vind het trouwens verder wel een leuk blad, ook al heb ik liever wat minder foto's en wat meer en uitgebreidere tekst. Volgens mij bestaan alle artikelen uit circa 500 tot 600 woorden en dat is niet echt veel voor een tijdschrift. Ik vind de prijs overigens ook wel erg aan de hoge kant. Vroeger (in de tijd dat de goede oude gulden er nog was) kocht ik nooit bladen die duurder waren dan acht gulden. Hemel op Paarden is omgerekend meer dan tien gulden en Bit is omgerekend al bijna dertien gulden (als ik het me even goed herinner). Ik koop dan veel liever de Hoefslag ofzo. Veel informatie (wel erg wedstrijdgericht) voor veel minder geld. De concurrentie moet je toch wel een beetje aan gaan, denk ik.

Tinkie
Berichten: 222
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:56

Citaat:
Oh meis je bent nr zoeel in de rij, wij kunnen ook op andere fronten een boek over hen schrijven (veel beloven niks nakomen en rectificeren ho maar).


Oh, vertel eens, je maakt me (ons ?) nieuwsgierig !

En wat de abonnementen administratie betreft. Die word meestal uitbesteed aan speciale bureau's en sommige maken er blijkbaar een zooitje van.
Verder vind ik het wel een leuk blad (word steeds beter in ieder geval)maar ik koop hem los.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 13:59

Jits schreef:
Ik heb ook een proefabonnement gehad voor drie maanden en heb geen problemen gehad. Op de site www. hoppa.to onder contact kan je hun adres, telefoonnummer en email-adres vinden. Succes!


Op brieven reageren ze niet, telnr. bestaat niet (lijn is dood) en fax word staat niet uit.
Email reageren ze ook niet.

Ik heb idd er iemand achter aan gestuurd (rechts bijstand verz.) en mochten ze nu niet snel reageren dan ga ik ze goed zwart maken ook.

Ik vind het blad niet al te boeiend, daarom had ik ook zo iets van ik neem het 3 maanden om te kijken....

Bit vind ik wel top, ben ik ook al jaren lid van.
Hoefslag heb ik dit jaar niet meer, vond het te veel wedstrijdverslag en soms lag ie er al weken en had ik er nog niks uit gelezen (eens in de week was te veel voor mij).
En daarbuiten krijg ik ook nog in de strengen, paard en sport, her en der en srr nieuws dus voldoende leesstof.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 14:32

ik heb er ook een proefabonnenement aangevraagd en die ook gekregen, maar ik moest meteen dat geld overmaken en kreeg dsu geen rekening achteraf.
ik vind dat er erg weinig informatie instaat, inderdaad veel foto's, een paar artikelen maar niet echt interessant en het lesst ook niet makkelijk weg.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Angie91, Pierus en 118 bezoekers