Foto's van mijn andere grote trots (QH merrie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Foto's van mijn andere grote trots (QH merrie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 00:23

Hier 2 pix van mijn QH merrie April (waar ook mijn username vandaan komt) Ik heb haar al in mijn bezit sinds ze 6 weken oud was en nu is dan eindelijk zover en ben ik haar zadelmak aan het maken. Apie is de grootste schat evr, dit was de eerste keer met zadel op en ik heb een lange buitenrit gemaakt met hele stijle rotspaadjes (waar ik met KWPN'er geheid op m'n bek ga), dwars door struiken etc. Ze is echt een super trooper!

Afbeelding

Afbeelding


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 01:18

Gaaf, volgens mij is ze heel erg cool als ik haar zo achter jou en die schimmel aan zie hobbelen Haha! Hoe oud is ze, en hoe is ze gefokt? Lachen
Ben wel nieuwsgierig *LOL*
En als ik je kom meeten eind dit jaar, gaan we dan ook een mooie lange buitenrit maken? Schijnheilig Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 07:09

XoNo schreef:
Gaaf, volgens mij is ze heel erg cool als ik haar zo achter jou en die schimmel aan zie hobbelen Haha! Hoe oud is ze, en hoe is ze gefokt? Lachen
Ben wel nieuwsgierig *LOL*
En als ik je kom meeten eind dit jaar, gaan we dan ook een mooie lange buitenrit maken? Haha!


Ze wordt 3 in April en uh..ik weet eigenlijk niet hoe ze gefokt is Haha! Moet effe op haar papier kijken. Haar vader is in ieder geval Chief Santana Doc.. April is trouwens een red dun. Op dit moment ziet ze er een beetje smoezelig uit maar dat komt door haar wintervacht (en ik had haar niet gepoetst Bloos ) Maar verder is het echt een skattie Lovers En natuurlijk gaan we een lange buitenrit maken als we gaan meeten! Jij mischien wel op de Paint, als m'n zus haar dan niet meeheeft.

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:23

zooooooooooo die zijn cool!!!leuk stel!!!hahahahahha
DUO PANOTTY,TWEE KLEUREN IN EEN POTTY HAHAHHAAH

dat zingen snoopy689 van bokt en ik ook altijd als ze samen naast elkaar rijden!!!hahaha

http://www.csunallegra.come2me.nl


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:30

En Pril geef nou maar toe dat een westernzadel ook heel lekker zit! En ik ben benieuwd of er nog meer bilspieren opkomen als ze eenmaal bereden wordt. Voor de rest een mooi paardje, en zo te zien een schat.

Quarter Horses RULE!

Je suis Charlie.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:46

Mooie paardjes!! Kwijl Echt lief zoals ze met je meeloopt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:50

wat een heel gaaf paardje!!!

en off topic: Zijn die witte caps ook in NL te koop???

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:51

Goed kijken Smithsgirl! Dat zijn geen witte chaps, dat is een lichtblauwe spijkerbroek!

Je suis Charlie.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:57

Cassidy schreef:
Goed kijken Smithsgirl! Dat zijn geen witte chaps, dat is een lichtblauwe spijkerbroek!


Goed lezen cassidy: CAPS!!! dat ding op haar hoofd!!!!!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:02

Wat een leuk beestje zeg! Kwijl Wat zijn je plannen met haar?
En is die schimmel ook van jou?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:05

SmithsGirl"]
[quote="Cassidy schreef:
Goed kijken Smithsgirl! Dat zijn geen witte chaps, dat is een lichtblauwe spijkerbroek!


Goed lezen cassidy: CAPS!!! dat ding op haar hoofd!!!!!!
[/quote]

Sorry, mijn fout. Ik denk dat je die hier in Nederland ook kunt krijgen hoor. Divoza zal er wel aan kunnen komen (ook al hebben ze ze niet in de catalogus staan) er staan toch ook felroze en knalblauwe helmen in?

Je suis Charlie.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:07

bedankt voor de tip!!!!!! Ik ga gelijk zoeken... Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 17:58

Cassidy schreef:
En ik ben benieuwd of er nog meer bilspieren opkomen als ze eenmaal bereden wordt.


Ze is inderdaad nog een beetje arm bespierd. Haar moeder is ook niet echt een tank, maar haar vader is wel zo'n dikke billen knol Kwijl Ze zal vast wel breder worden als ze ouder wordt (ze wordt pas 3 in April) en meer getraind is, maar ik denk dat wel altijd een wat slanker type zal blijven. Ach, voor mij is ze perfect, ik ben zo weg van haar! Ze heeft een super karakter! Ik werk meestal met warmbloeden en volbloeden en dat kunnen zulke psycho's zijn Vork Ik vind het karakter van die QH's echt geweldig, ze zijn cool in de kop maar zeker geen dead heads. Alles wat ik de eerste keer doe met April snapt ze meteen. Ze raakt nooit in paniek en doet nooit gekke dingen. Zoals van de zomer, toen ze allemaal los liepen had ik een keer zin om te gaan zwemmen in de rivier. April liet zich zo uit de kudde halen (terwijl ze nog nooit zonder andere paarden weg was geweest!) en sjokte aan een lang touwtje achter me aan. Het was ongeveer een half uurtje wandelen/klimmen (stijle paadjes!) om bij de plek te komen waar ik wou zwemmen en ze volgde me zo braaf! Ze is echt gek op zwemmen, zodra je in het water gaat hoef je alleen nog maar haar manen vast te houden en ze zwemt met jouw om haar nek in de rondte. Vaak gaat zo ook lekker spatten op ondiepe stukkies Haha! Echt een heerlijk beest Lovers

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 18:16

ziet er braaf uit zeg!! ben benieuwd hoe die is als je erop gaat!!

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:35

leuk zeg! en ook dat je haar al zo lang kent dan bouw je echt een band op echt een schatje!

Lachen

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:44

Leuk hoor !!
netjes cap op Schijnheilig

it must be love

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:49

Pril schreef:
Ze heeft een super karakter! Ik werk meestal met warmbloeden en volbloeden en dat kunnen zulke psycho's zijn Vork Ik vind het karakter van die QH's echt geweldig, ze zijn cool in de kop maar zeker geen dead heads.


Ik had het niet beter kunnen formuleren. Je verwoord precies wat ik ook in een Quarter zie. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, bij de warmbloeds èn de Quarters, en niets is gevaarlijker dan generaliseren. Je had toch eens een foto geplaatst van die Red Dun waar je ook op reed? Die Quarter? Hoe is het daarmee?

Je suis Charlie.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 04:18

XoNo schreef:
En als ik je kom meeten eind dit jaar, gaan we dan ook een mooie lange buitenrit maken? Schijnheilig Haha!


Gaan jullie meeten?? Wat gezellie!! Dan kan ik wel mijn zooitje opladen en richting Pril komen??

Leuk paardje Pril Lovers Ze heeft wel wat van mijn merrie weg qua bouw. Niet echt een geweldige stevige dame, maar wel vreselijk mooi gebouwd.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 07:08

Caballo schreef:
Gaan jullie meeten?? Wat gezellie!! Dan kan ik wel mijn zooitje opladen en richting Pril komen??


Ja kom ook! Xono gaat naar de hoefsmid school in Oklahoma en dat ligt toch naast de deur Haha! dus dan moeten we ff meeten he!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers