Wie heeft er ervaringen met trektochten in Spanje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Wie heeft er ervaringen met trektochten in Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 22:52

Hallo!!!!

Ik wil aankomend jaar met een vriendin van mij naar Andalusië.
Heel toevallig zag ik van de week bij Yorin Travel dat ze dat daar ook lieten zien, het lijkt mij echt helemaal top!!!

Ik heb al op internet gezocht en er is maar 1 reisburo die echt ruitervakanties organiseert en aangeboden krijgt! Wij gaan 7 dagen/6 nachten naar Andalusië. En dan zit je gemiddeld 5 tot 7 uur per dag op een paard en laten ze je de mooiste plekjes zien van het land. De totale afstand die je ongeveer aflegt is 200 KM!!!! En dat doe je dan in 6 dagen ongeveer. Dus tel maar uit hoeveel km per dag je dan aflegt! Lijkt me echt helemaal geweldig! Je rijdt van dorp naar dorp en overnacht telkens op een andere ranch met soms wel meer dan 200 Andalusiërs op stal! Je gaat met een groep van 4 tot 8 mensen met 1 begeleider.

Je moet zelf je vlucht regelen, en als je dan in Spanje bent dan wordt vanuit daar alles verder voor je geregeld. Je wordt opgehaald en naar een accomodatie gebracht. Je verblijft daar op basis van Vol of Halfpension. s'Morgens een ontbijtje ( zal wel behoorlijk vroeg zijn Haha! ) verder krijg je een lunchpakket mee voor de middag, die neem je mee in je zadeltassen die daar aan de spaanse zadels zitten ( of westernzadels ), en s'avonds eet je bij de ranch waar je aankomt. Dat is dus allemaal al geregeld voor je. Je krijgt een tweepersoonskamer met eigen douche en toilet ( dat is wel fijn Haha! ) Ik hou er namelijk niet van om douche en toilet met vreemden te delen Misselijk

Als je die plaatjes op internet ziet...... nou dan krijg ik er al helemaal zin in!!! We gaan waarschijnlijk in de maand Juni, dus dat duurt nog even. Volgende week gaan we boeken!!

Nu mijn vraag: Wie heeft dit ook wel eens gedaan? En wat vond je ervan!?
Ik ben erg benieuwd!!

Heel veel groetjes van Linda


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 01:12

PB anders Dinkey Girl even; zij woont in Spanje op het moment.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:31

ik heb anders ook nog wel wat pagina's waar je andere ruitervakanties kan vinden, als je ze wilt moet je maar even pb-en. ik ben namelijk zelf ook op zoek. En die in spanje heb ik ook gezien echt mooi.


MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:35

doe eens de internetsite posten van die organisatie! lijkt me wel leuk zeg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, ellepel, GoogleAdsense, Googlebot, Lente en 88 bezoekers