Bij Colinda (Jolanda) op stal geweest!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Bij Colinda (Jolanda) op stal geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 21:54

Wat een fantastische binnenbak zeg! Dat nodigt nog eens uit om een sliding stop te maken, en wat een fijne ruime afmeting. Van mij mogen alle wedstrijdbakken voor de reining er zo uitzien! Jolanda, petje af, ik vond het een verademing om te zien (zeker vergeleken bij menig kleine en donkere bakken met slechte bodem).

Jolanda, je wist niet dat wij zouden komen, jammer ik had je graag even gezien. Een vriend van ons komt weleens bij jou in de bak rijden (als zijn eigen buitenbak niet berijdbaar is). Hij zei al dat het zo'n fijne bak was. Aangezien we even bij ze langs waren gegaan en hij zijn paardje nog moest rijden vroeg hij of we even mee gingen. Daar zeggen wij nooit nee tegen.

Wij begrepen dat het allemaal nog niet helemaal klaar is maar tot zoverre al super geregeld allemaal. Ook mooie douches en mooi solarium. Een dikke pluim van ons!

Groetjes, Paulus en Gisela

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:40

Ik ben er ook geweest, in de zomer, samen met Sugar Haha!
Jolanda is heel gezellig hoor
En ik moet ook nog eens in die bak komen rijden Cool
Geweldig groot, mooi verlicht...gewoon super!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 12:42

Zeker weten! Dat natuurlijke licht dat door de nok van het dak komt, vind ik echt super! De voorzieningen eromheen (douche&solarium) waren de laatste keer dat ik er was nog niet klaar, maar deze klinken ook veelbelovend! En die koffie he Tong uitsteken ...

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:03

Ik ga vanavond weer, als het weer het toelaat Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:10

Ik ben een paar weken geleden geweest met de eigenaren van mijn verzorgpaardjes en heb zelf ook in de bak mogen rijden. Het is echt een superbak! Goed verlicht, perfecte bodem en daarbij kwam nog eens dat het buiten min acht was, maar ze binnen de verwarming aan hadden staan (dmv een generator ofzoiets, ik ben niet zo thuis in dat technische Knipoog ) en ik lekker in mijn dunne trui heb kunnen rijden. Wat wil je nog meer?? Inderdaad, Jolanda mag hartstikke trots zijn op haar superbinnenbak!!!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:19

Ja die bak van Jolanda mag er zijn!!! En die speciale Top's Ranch koffie ook. Maar als ik me niet vergis is Jolanda lekker een paar dagen op vakantie en is ze aankomend weekend weer terug. Dat zal de reden zijn dat ze er niet was tijdens jouw bezoek Gisela.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:45

Ze komt de 10e weer terug dacht ik Lachen

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 23:55

Ik hoop dat Jolanda een fijne vakantie en bij terugkomst wacht haar dus ook nog de leuke berichtjes over haar mooie bak. En inderdaad, het was daar heerlijk aangenaam in de bak terwijl het buiten toch heel erg koud was.

Groetjes, Gisela

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:02

Ik ga deze week waarschijnlijk weer. Heeeerlijk zo'n alternatief als de bodem in de buitenbak echt niet berijdbaar is.... Lachen

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:39

Sugarmiss schreef:
Ik ga vanavond weer, als het weer het toelaat Lachen


Ik zou ook zijn gekomen ... lang uitgekeken naar een les, maar het was gewoon TE glad om met de trailer op pad te gaan Huilen Huilen Ben jij nog geweest, SM?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:36

Ik heb er ook twee keer in mogen rijden!!! Is inderdaad een superbak!!
Maar Jolanda heeft dat al van mij vernomen!! Hier dus nog eens!!

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:52

Ja hoor ik was er, weinig gemerkt van de gladheid. De wegen waren goed te rijden, zelfs hier in het buitengebied.
Qua temperatuur was het in de bak was goed uit te houden en anders even bijwarmen in het kantoor (nu nog kantine). En voor de koukleumen was er altijd nog het solarium Haha!
De ruiters kregen geen kans om het koud te krijgen, die werden wel bezig gehouden

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:13

Hallo allemaal... weer 'back' in Lunteren Knipoog

tjeee.... wat een GEWELDIGE berichtjes lees ik hiero Haha! Bloos Bloos Bloos Bloos dankjulliewel

idd... Gisela; jammer... dat ik jullie niet gezien heb, wat leuk ...dat jullie "R" ook kennen...
De bodem heeft wel heel wat 'voeten in aarde' gekost... maar het resultaat mag er dan ook uiteindelijk wezen !

Ik heb begrepen dat het solarium al in gebruik is genomen tijdens/na de les v. Karin van Bekkum, was goed bevallen geloof ik Haha!

goh... echt TOF hoor... deze berichten, fijn om te horen...ben er een beetje stil van...

Gisela: komen jullie nog eens mee, kunnen we ook eens 'meeten' Knipoog
en kun je idd onze koffie eens proberen ! Haha!

groetjes Jolanda

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:30

Sugarmiss schreef:
Ja hoor ik was er, weinig gemerkt van de gladheid. De wegen waren goed te rijden, zelfs hier in het buitengebied.

Rond Amsterdam bleef het sneeuwen en vroor dat steeds aan Huilen . Maar de aanhouder wint, dus ik heb me weer ingeschreven voor de 20e. Zijn er dan weer Bokkers van de partij ??

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:17

Ik denk dat ik dan wel kom kijken, maar daar de blessure van Okidokie iets langer duurt dan gepland rij ik niet mee. Dus dan zien we elkaar dan vast wel.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:11

Mac schreef:
Maar de aanhouder wint, dus ik heb me weer ingeschreven voor de 20e. Zijn er dan weer Bokkers van de partij ??


Wat is er te doen de 20ste?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:16

Ja dat vroeg ik me ook af..

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 20:49

Hoi Jolanda,

Wees niet bang, we komen zeker nog een keer terug met "R" en misschien kan Paulus dan ook Flash een keer meenemen om te rijden (als dat mag en kan natuurlijk). Altijd goed om hem weer naar een andere locatie mee te nemen, en zeker een waar je zo'n fijne bodem hebt.

En dan kunnen we de beroemde koffie ook eens proeven....
*LOL*


Groetjes, Gisela

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 21:19

De 20e is de volgende les.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:16

Gisela schreef:
Wees niet bang, we komen zeker nog een keer terug met "R" en misschien kan Paulus dan ook Flash een keer meenemen om te rijden (als dat mag en kan natuurlijk). Altijd goed om hem weer naar een andere locatie mee te nemen, en zeker een waar je zo'n fijne bodem hebt.
En dan kunnen we de beroemde koffie ook eens proeven....
*LOL* Groetjes, Gisela


hoi,

jaaah... doén ! kan ik dat mooie paard eens zien ! Kwijl (is toch degene die jullie nog niet zo lang hebben? zo ja... dan heb ik daar ook foto's van gezien).
Lijkt me leuk !
Ik hoor het wel,

enneh... voor de mensen die het (nog) niet wisten, 1x per 14 dgn. komt Karin v. Bekkum bij ons op stal lesgeven.

groetjes

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:48

Vakantie was super gezellig Cool Pling Haha!
Ik heb ook al heel wat uurtjes in de kantine zitten op te warmen, ik sta daar op stal........ *LOL*
Ik kan elke dag genieten van deze mooie accomandatie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:27

shasta schreef:
Ik kan elke dag genieten van deze mooie accomandatie.


Probeer je ons nou jaloers te maken? }> Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:55

XoNo"]
[quote="shasta schreef:
Ik kan elke dag genieten van deze mooie accomandatie.


Probeer je ons nou jaloers te maken? }> Knipoog
[/quote]

Tja, en terecht eigenlijk!
Ik kom waarschijnlijk deze week wel weer met Ilse. De buitenbak is niet zo goed begaanbaar met dit weer en als je zo'n alternatief hebt... (dan weet je toch wel wat je kiest..) Ik hoop later net zo'n prachtige bak te hebben als jij, Colinda!! Pling

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:13

hoi,

tja... in dit land heb je toch echt wel een binnenbak nodig he?! heb ook jaren 'zonder' moeten doen en dan baal je zo....
enneh... eigenlijk nu nog hoor... ben niet zo'n wintermens... zou liever een winterslaap willen houden Dromen

gera; heb ik jou al eens gezien dan? Niet met Ilse.. dacht ik...
maar leuk, zie je binnenkort dan ! Knipoog

groetjes

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 13:16

Ik heb je volgens mij nog nooit gezien. Toen ik er was met Dirk en Ilse was jij er volgens mij niet.. ik heb alleen wat mannen in de bak zien staan en een meisje met een Top's Ranch bodywarmer..
Ik zie je vast binnenkort wel!!