Zeer geslaagd indoor SGW in Wanroij (long story)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Zeer geslaagd indoor SGW in Wanroij (long story)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 19:49

Hier dan eindelijk mijn verslag van onze wedstrijd in Wanroij van dit weekend. Ik was gisteren te brak om nog wat te kunnen typen, ben dan ook meteen mijn bedje ingedoken, om er vervolgens vanmorgen om 12 uur maar weer eens uit te komen... Gaaaap Slapen

Vrijdag om 19 uur vertrokken we richting Heumen. We mochten namelijk het hele weekend bij Marieke en Katja (ook hier van bokt) blijven slapen, samen met Ret, dus dat was ff super geregeld.
Hele auto volgeladen, het leek wel alsof we een jaar weg gingen Haha!. Spullen voor 3 mensen (Maarten, Karin en ik) en spullen voor Ret en de wedstrijd. 't zag er wel komisch uit! Party!!

Rond half 9 kwamen we aan en hebben we Ret zijn nieuwe stal laten bekijken. Volgens mij was ie er wel tevreden mee. Hij was gelukkig niet alleen, had nog 2 buurtjes, dus volgens mij hadden ze het wel gezellig. Lachen

Vervolgens onze eigen spullen uitgepakt en naar binnen gebracht en gezellig een kop thee gedronken. Daarna nog even de videoband van het EK van Katja bekeken (supergaaf Party!! ) en uiteindelijk lagen we er pas om 12 uur in, terwijl de wekker alweer om half 7 zou gaan....... Gaaaap

Zaterdagochtend, 06.30: mijn wekker ging af..... Slapen
Ik zou samen met Marieke de paardjes voeren om 7 uur.
Ret stond er heel rustig bij, had volgens mij goed geslapen.
Daarna zelf ontbeten. De ontbijttafel was royaal gedekt voor ons, echt super. Het leek wel alsof we in een hotel zaten Haha!!

Om 8 uur Ret ingevlochten, was ie niet blij mee. Liep constant te draaien en irritant te zijn. Maar om half 9 was ik uiteindelijk klaar en konden we hem op de trailer zetten.

Het was ongeveer 30 km rijden naar Wanroij en tegen 9 uur waren we bij het oude NKB-centrum.
Startnummer gehaald, betaald, dressuurring bekeken en alvast ff de crosshindernissen bekeken die er al stonden. Zag er gaaf uit! Cool

Ik moest om half 11 mijn proef rijden.
Ret was superdruk, gespannen en heet tijdens het losrijden.
We moesten eerst buiten op het veld rijden, was op sommige stukjes best wel glad, dus dat was wel jammer. Er mochten er drie per keer naar binnen om daar los te rijden.
Het was een kleine ruimte, waardoor Ret nog drukker werd. Maar hij was redelijk goed te rijden.

Toen de ring in. Ik vond hem lekker gaan, was niet denderend, maar ook absoluut niet slecht. Er zaten geen foutjes in, het ging gewoon lekker.
Maar ja, we hoorden de schrijfster zeggen (het was een open juryhokje, dus je kon je cijfers en het commentaar duidelijk horen): 'goh, het is een ponietje. En de jury vervolgens: Hee ja, tis een ponietje.....
En het resultaat was dan ook: 148 punten.... Lips are sealed Boos! Zo jammer dat je dat je daarop wordt afgerekend omdat je in hun ogen 'maar' een ponietjes hebt. Dat 'ponietje' loopt toevallig wel winstpunten in de M1 dresuur, dus waarom zou ie dat dan niet mogen krijgen in een B proef nota bene.
(ik was trouwens niet de enige die daar als 'ponietje' last van had..)

Maar ja, in de tussenstand na de dressuur stond ik dus maar 10e van de 15 in mijn groep.
Maar ik zag het helemaal zitten: de volgende dag zouden we met het springen en de cross eens laten zien dat dat ponietje niet zomaar een ponietjes is Haha! en dat ie wel degelijk kan meekomen tussen de 'grote' jongens..

Na de dressuur hebben we Ret weer terug naar stal gebracht en zijn we zelf met de auto nog weer terug gegaan naar Wanroij om te kijken.
Was leuk om te zien.
Heb toen de cross ook een stuk of 6 keer gelopen, zodat ik hem die nacht wel kon dromen Haha!. De andere bak konden we nog niet lopen, omdat daar nog werd opgebouwd, maar ik had in ieder geval wel een schets waar alle sprongen op stonden, dus heb die maar ff goed bestudeerd.
En ook nog even het springparcours alvast verkend.

's Avonds nog lekker gegeten (Katja, de salade was superlekker Vork ) en nog een uur na zitten kletsen aan tafel. Daarna lekker gedoucht en nog beetje gebokt Haha!, en uiteindelijk lag ik er pas weer om 12 uur in en de wekker ging de volgende ochtend weer om.......precies ja, 06.30 uur...... Gaaaap

De volgende ochtend was Karin aan de beurt om te voeren. Ik ben nog ff blijven liggen en ging er om 7.10 ook maar uit.
Weer lekker ontbijtje gehad, en daarna Ret weer op de trailer om 8 uur.
Je kon aan hem merken dat ie wist wat er ging gebeuren (Yes, ik mag springen vandaag Party!! ).
Hij was deze keer veel relaxter dan de dag ervoor.

We moesten om half 10 springen. Losrijden was in de hal waar ook al wat crosshindernissen stonden. Het paard dat 2e stond na de dressuur ging op zijn kont omdat ie de picknicktafel zag staan *LOL* , goed vooruitzicht dus voor mij in de cross.. Pling }>

Op het voorterrein was het best wel druk, we reden met heel veel op een klein stukje, dus heb niet zoveel sprongetjes gemaakt. 3 keer steiltje, 3 keer oxer en toen de ring in.

Hij voelde echt superfijn. Heel relaxt, makkelijk te rijden, niet vervelend aan het been, maar goed aan de hulpen. Toen ie de bel hoorde, wist ie meteen wat er van hem verwacht werd. En ja hoor, een superrit (van superret Haha!) en foutloos !! En dat terwijl ik 6 weken geen springles heb gehad en 6 weken dus niet meer had gesprongen....

Door deze prestatie stegen we 3 plaatsjes in het klassement en stonden we geen 10e meer, maar 7e.
Nu hing dus alles van de cross af...

Tussendoor Ret op de trailer gezet, waar hij superrustig van zijn hooi stond te eten.
Nog even de cross goed in mijn hoofd geprent en daarna Ret weer opgezadeld.
1 uur moest ik de cross in. het losrijden was in de hal waar de dag ervoor de dressuur werd verreden, lekker de ruimte nu (hal van 70 bij 30).
Ret was weer lekker aan het been, ik zag het wel zitten.

Ik wist van tevoren alleen niet hoe ie zou reageren op cross-hindernissen die ipv buiten, nu ineens binnen stonden. Verward
Maar toen ie de ring in mocht zag je hem kijken van: WOW, GAAAAAF!!! Cool

Toen eenmaal de bel was gegaan, gingen z'n oren nog meer naar voren Haha! en was het gaan met de banaan. Tot mijn verbazing keek hij nergens op! Er waren de meest gekke hindernissen gebouwd, zoals bijvoorbeeld een wal op het midden van de bak, een in-uitje van biervaten, een eendenkooi met vijver en een waterval, een waterbak met ervoor een boomstam, een picknicktafel, en het mooiste vond ik de driesprong op een oplegger. Het was een driesprong-opsprong, waarvan de C-sprong 1 meter naar beneden.
Meneertje deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was en sprong een foutloze cross!! Lovers Party!!
Ik voelde me zoo trots, dat ie die 'echte' paarden ff een poepie had laten ruiken.

Van de 15 in mijn groep waren er al 6 uitgebeld in de cross en na mijn rit stond ik nog een tijdje bovenaan in de tussenstand.
Degene met het minst aantal strafpunten na de dressuur en het springen moesten alleen nog na mij. Dat waren er nog 5.
Eentje werd er uitgebeld (dat was die man die 2e stond na de dressuur, waarvan dat paard bijna ging zitten toen ie de picknicktafel zag), dus Ret en ik waren zeker weten verzekerd van een plaatsing bij de eerste 4 (er waren 4 prijzen). Party!!

Een jongen was ook foutloos, net als ik en eindigde boven mij. De jongen erna reed een foutloze cross, was alleen iets te snel en had daardoor 0,4 strafpunt. De laatste was een meisje dat vorig jaar het M had gewonnen en mee heeft gedaan met de young riders in Engeland. Zij reed een foutloze cross, maar wel tijdfouten. Maar dat maakte niets meer uit, want zij had al zo'n grote voorsprong op de rest, dat niemand haar die 1e plek nog kon afpakken.

Ret en ik schoven dus door naar de 4e plaats en mochten daarmee de 4e prijs in ontvangst nemen. Lovers Ik was echt zooooo blij en trots op mijn kleine Retje, dat ie als 'maar' een pony, wel ff bovenaan bij de beste 25% eindigt. Ik hoopte op dat moment dat de dressuurjury bij de uitreiking was geweest, zodat hij ook kon zien dat het niet uitmaakt dat je een pony tussen de paarden rijdt.

Karin heeft de DA een kwartier na de cross nog zijn hartslag na laten meten en die was 48, super dus.

Ret heeft die dag uiteindelijk 4 uur op de trailer gestaan en toen we thuiskwamen was ie nog steeds wakker Haha! Die kerel heeft me toch een boel energie om gek van te worden Haha!.

Ik vond het een superweekend en volgend jaar gaan we zeker weten weer, maar dan in de L! Party!!

Als laatste wil ik nog het een en ander bedanken Haha! :

Maarten, onwijs bedankt voor alles. Voor het chauffeuren, voor het filmen (het staat er allemaal heel mooi op en als Karin Rom ff heel lief aan kijkt, wil ie er vast wel wat stills van maken Schijnheilig ) en voor het groomen. Onwijs bedankt, het was gezellig!

Karin, zusje, voor het groomen, voorlezen, verzorgen van mijn paardje en geestelijke steun Haha!

Marieke, Katja en hun moeder voor hun super gastvrijheid. Ik vond het echt superaardig dat wij zomaar 2 nachten mochten blijven slapen, samen met Retje. Heel erg bedankt! Lachen

And last but not least: Mijn lieve, kleine, superbrave en koele RET! Mijn kerel! Lovers
Zonder Ret waren we nooit zo hoog geeindigd!!

En ik hoop dat jullie niet in slaap zijn gevallen door mijn lange verhaal... Knipoog

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:12

Nee hoor, ben nog net zo wakker als Ret was Haha!
Echt super dat je met je 'ponietje' 4e ben geworden!!! Die cross daar leeft hij voor als ik die verhalen hoor steeds. Heb nog nooit een indoor-cross gezien, hoop dat Rom er idd stills van kan maken want ben wel benieuwd. Van harte gefeliciteerd met je 4e plaats!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:14

Mooi verhaal hoor! En geen dank! Volgend jaar inderdaad maar weer he...maar dan krijg je wel flinke concurrentie van ons hoor!! }> Na 3 jaar aan de kant gestaan te hebben ga ik volgend jaar ook maar weeres inschrijven!

Nogmaals gefeliciteerd en een knuffel voor Ret Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:41

Wat gaaf Laura!! Hartstikke leuk dat het zo goed ging (maar wel jammer van je dressuurpunten... Brabo's.....) en nu kun je ook met vol vertrouwen naar de L Party!! Krijg toch wel weer de kriebels als ik dit zo lees Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:42

Was echt een superweekend! Koud en vermoeiend, maar erg gezellig en geslaagd! Ik ben nu echt helemaal kapot (slaap al twee weken weinig en slecht, en doe veel te veel) dus ik ga zo lekker vroeg slapen.

Zoals Lautje al schreef had Retje er weer enorme zin in. Hij wist zaterdagochtend precies waarvoor hij kwam: iig niet voor de dressuur Haha!. Hoewel ik (en anderen met mij) die proef echt wel wat meer waard vond dan die zielige 148 puntjes. Ik zeg niet snel dat pony's worden ondergewaardeerd tussen de paarden, maar ik kon die opmerking van de jury ook niet echt waarderen. Maar ach, veel doe je er niet aan, en Lau had zich toch al voorgenomen om het goed te maken met het springen en de cross, dus geen man/vrouw/paard overboord. Haha!

De volgende dag was Ret nog wakkerder dan zaterdag. Met springen liet hij zich van z'n beste kant zien en met crossen helemaal. Hij bleek later de enige in zijn klasse te zijn die zowel met springen als met de cross foutloos rondkwam! Die vrachtwagen-oplegger-op-afsprong met een meter de diepte in was echt super en hij keek er niet eens op! Cool

Ik heb 'm na het uitstappen lekker in m'n eentje afgezadeld terwijl Lau nog naar de laatste combinaties aan het kijken was. Hij was toen zo lief, zo rustig, zo moe maar voldaan. Het sneeuwde zachtjes en hij stond daar met z'n wollen deken vast aan de trailer, langzaam wit te worden... Jammer dat ik op dat moment m'n fototoestel niet kon vinden. Heb 'm maar snel op de trailer gezet voordat hij te koud zou worden.

Uiteindelijk bleek dat die pony het 'm weer eens had geflikt: weer bij de eerste 4 geëindigd tussen de grote paarden! Na de dressuur stonden ze 10e, na het springen stonden ze 7e en toen ineens toch in de prijzen...

Maar ook al hadden ze geen prijs gehad, dan nog was ik supertrots geweest op dat kleine felle beestje dat zo graag crosst. Wou dat ik het durfde...

Ik vond het iig een heel geslaagd weekend! Beetje jammer van die opeenstapeling van blonde acties van mij: handschoenen vergeten (dus paarse vingers), Maartens auto bijna in de prak laten rijden (tja, HIJ durfde mij achter het stuur te laten Haha!), trap gehad van Ret (dus nu een blauw been) en last but not least bijna de videocamera van paps kwijtgeraakt (gelukkig waren het allemaal eerlijke mensen daar in Wanroij Haha!).

Marieke en Katja, ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid (jaja geen dank, ik weet het, maar ik doe het lekker toch Tong uitsteken)! En Maarten natuurlijk ontzettend bedankt voor je geduld, je taxitritten, je videokunsten etc. etc. etc. En natuurlijk ook Joost en Nienke, hartstikke leuk dat jullie nog even zijn komen kijken! Daar in het verre Wanroij had Ret toch nog heel wat supporters... Lachen

Volgend jaar zijn we er weer bij! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:52

Nu ik jouw verslagje lees ben ik er na Maartens SMS'je (had helaas geen beltegoed om te reageren maar ik wilde "Ren voor je leven!!" terug sturen Knipoog )helemaal van overtuigd dat Wanroij in de ban van Purno is. Een ware purnofan die he-le-maal in het paars was met de cross, jouw paarse bevroren vingers, je been zal nu ook inmiddels paars zijn... Schijnheilig
Wat jij zegt heb ik ook: ik wou dat ik het durfde Vind de cross altijd geweldig om te zien maar krijg zelf de kriebels van de hindernissen die je daar ziet staan BRRR Scheve mond

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:58

Gefeliciteerd met de vierde prijs! wat een enorm leuk verslag zeg, moet echt een superweekend geweest zijn voor jullie! Wel balen van die jury zeg, kan me voorstellen dat je je echt ontzettend opwindt over die figuren!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:13

Tja, onze twijfels over de dressuurpunten kwamen op nadat we de enige ponycombinatie in de L-paarden hadden gesproken. Beestje had M-sgw gelopen bij de pony's en was Z1-dressuur, maar ze scoorden hier 145 punten in een L-proef en stonden daarmee één na laatst. Kan me niet voorstellen dat een Z-pony zo'n baggerproef loopt in de L, die mensen snapten het zelf ook niet dat er zo laag was gescoord.

Maar je kunt er lang of kort over discussiëren (en zoals ik al zei: ik zal niet snel zeggen dat een pony wordt ondergewaardeerd, maar die opmerking bij binnenkomst zat me al niet lekker): die gekke Ret van ons weet het elke keer weer te compenseren met een foutloze cross dus die dressuur boeit eigenlijk ook niet zo. Ieder z'n vak. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:55

Geweldig weer lau, gefeliciteerd. Lachen

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:02

Gefeliciteerd!
Vind ik altijd leuk, na al dat trainen en dat oefenen lukt het eindelijk (bij mij namelijk nooit)
Waar hadden jullie je paarden staan?

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 22:28

Annetje, ik had maar 1 paard (pony) mee hoor. Lachen
En we sliepen samen met Ameretto bij Marieketencate en Katja (hier van Bokt).
Zij hadden namelijk nog een stal over, zodat we Ameretto niet ergens anders neer hoefden te zetten. Echt super! Party!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:01

he gefelicieteerd Lautje. Heel netjes. En vergeet die jury maar vlug. Zulke juryleden ben ik ook wel eens tegengekomen. Je bent toch mooi vierde geworden!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:12

Tja..... wat zal ik eens zeggen....Alles is al gezegd. Denk dat ik het maar met steekwoorden doe, want tegen dat verhaal van Lau kan ik niet op Haha!

Als eerste:

Purno-paars (spreekt voor zich): ik had niet gedacht dat Purno bekend was in Wanroij

Kibbelende zusjes: dat doet me weer denken aan het feit dat ik ook een broer heb. Ik herkende zoveel in jullie dames! Tong uitsteken

Eerste sneeuw van het jaar: zat ik eerlijk gezegd wel een beetje over in, want stel nou dat het ging Friezen (Friezen?? Oooooh, da vin'k van die dooi'n Haha! )

Ret: hij laat zien dat een pony ook een echt paard is en gewoon behoort tot de paardachtigen en meer in huis heeft dan menig grote 'broer'.

Auto en trailer: Hummmm.... eindelijk kon ik eens zien hoe mijn nieuwe auto zich gedroeg met een trailer met paard erin. Hij reed super. Het enige wat ik mistte was de cruise-control Haha!

Fam. ten Kate: hartelijk bedankt voor de fijne gastvrijheid!

Karin en Laura: top weekend en heel erg bedankt voor al het vertrouwen dat jullie in me hebben enzo Lovers

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:32

Gefeliciteerd Lau! Wat super van jou en ret dat jullie het met zijn tweeen steeds maar weer weten te flikken tussen de paarden! Toppie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:39

proficiat he Haha!

hebben jullie die pony nog gezien???? En zijn er al uitslagen op internet te vinden???

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:44

Uitslagen staan op http://www.sgw-eventing.nl/uitslagen/2003/indwan2003.ws

Helaas zijn er geen foto's gemaakt vanuit de organisatie zoals vorig jaar.

Liberty > die pony was idd jullie Kiwi! Ik zag hem zijn dressuurproef lopen en ik herkende hem meteen van de foto. Leuke pony! Net een beertje, hij zat lekker dik in z'n haar en hij liep ook een nette proef. Helaas vind ik hem niet terug in de uitslagen. Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:52

Karin schreef:
Uitslagen staan op http://www.sgw-eventing.nl/uitslagen/2003/indwan2003.ws

Helaas zijn er geen foto's gemaakt vanuit de organisatie zoals vorig jaar.

Liberty > die pony was idd jullie Kiwi! Ik zag hem zijn dressuurproef lopen en ik herkende hem meteen van de foto. Leuke pony! Net een beertje, hij zat lekker dik in z'n haar en hij liep ook een nette proef. Helaas vind ik hem niet terug in de uitslagen. Verward

Ok, dan weten we dat ook weer, bedankt Haha! Haha! Zie hem ook niet bij de uitslagen Verward Raar, als ze UIT staan moeten ze er toch ok bij staan?

Maare, heb je die 1e gezien van de Z pony's??????? Die hebben wij ook gefokt *LOL* *LOL* Eerste, yeeeeeeeeeeeeeh Haha! Haha!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:55

Yep, Jordy van Wolfer de Jonge toch? Mooi beestje, ik heb 'm gezien op de EK-video van Katja. Het Z-springen en de Z-cross in Wanroij hebben we helaas niet 'live' gezien, dat konden we niet redden i.v.m. de tijd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:00

Karin schreef:
Yep, Jordy van Wolfer de Jonge toch? Mooi beestje, ik heb 'm gezien op de EK-video van Katja. Het Z-springen en de Z-cross in Wanroij hebben we helaas niet 'live' gezien, dat konden we niet redden i.v.m. de tijd.


yep die Haha! Zo'n gaaf beest, die videoband heb ik ook gezien, helaas niet helemaal, want toen moest ik weer terug om te schrijven bij de jury Frusty Die had Wolfer bij toen hij hier op wedstrijd was!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:49

Hoera, mijn schoonzus 3e en mijn vriendin 7e!!!

Wat hebben ze goed hun best gedaan!

Toos paardloos

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:52

Wat gaaf! Goed gedaan!
Ben benieuwd naar de foto's.

Een SGW rijden is echt een droom van mij...Ik hoop dus een keer in je schoenen te staan Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:48

Gefeliciteerd! Toch ook maar eens binnen proberen, de verhalen spreken wel tot de verbeelding Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:42

Zoo he, wat goed van jullie weer zeg!!
Gefeliciteerd Party!!
Echt geweldig gewoon.. Telkens krijgen jullie het weer voor mekaar he!! Superpeerdje moet het wel zijn!! Echt goed van hem! Binnen lijkt het me veel moeilijker dan buiten en toch presteerd die weer zo goed zoals gewoonlijk! Party!!
En foto's moeten er gewoon komen Tong uitsteken .. Ik wil wel eens zien hoe jullie Ret over die hindernissen springt Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:53

Nogmaals gefeliciteerd Lau! Ret flikte het toch wél ff tussen de paarden!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:45

imker schreef:
Hoera, mijn schoonzus 3e en mijn vriendin 7e!!!

Wat hebben ze goed hun best gedaan!


Laura en Ret hebben ook goed hun best gedaan hoor! Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers