Wow! Vakantie !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Wow! Vakantie !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 18:46

Ken je dat gevoel? Dat er iemand je kamer binnenkomt en dat je gewoon al aan zijn/haar gezicht ziet en aan de spanning voelt dat er iets spannends gaat gebeuren en dat je maar beter even kunt opletten?

Nou, dat gevoel had ik dus net toen mijn moeder de kamer binnenkwam.

Ouders zijn echt rare wezens hoor. Mijn moeder was net aan het miepen dat ik iets moest gaan regelen voor de vakantie, zodat k niet alleen zou thuisblijven als zij weg waren (ga voor de 1e keer niet mee op zomervakantie) en daar reageerde ik een beetje geirriteerd op, dat het allemaal wel zou lukken.
Toen vertrok ze naar het reisbureau om haar eigen vakantie te plannen, komt ze net terug en loopt mijn kamer binnen zegt ze met zo'n geheimzinnige glimlach: "Wat zou je ervan vinden als wij met z'n 2'en op vakantie gaan in de meivakantie, naar Athene ofzo, of vind je Engeland leuker?"
Mijn reactie: *mond valt open* "eehh... wat??".

Athene lijkt me echt supermooi, maar ook heel erg heet en ik heb er een beetje een hekel aan als ik de taal niet ken in een land.
Dus stelde ik voor om dan maar naar Engeland (omgeving van Londen, Canterbury, Deal) te gaan. Dan kan ik mijn engels goed ophalen en kunnen we vrienden van ons even een bezoekje brengen.
En dat leek mam ook leuk! Nemen we de fietsen mee, gaan we daar al die bergen en heuvels op (en AF! *LOL* ) fietsen. Party!!

Jee... ik kan het niet echt geloven, gewoon gezellie met z'n 2'tjes, zonder zusje of pap op vakantie Haha!
Zo lief van mam Lovers Het zal voor haar ook wel een soort excuus zijn om nog een keer met mij op vakantie te kunnen, maar ik vind het echt geweldig hoor Lovers

Ik kan niet wachten totdat het meivakantie is

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:54

heeeeej wat gaaf. mams zal het vast ook wel moeilijk vinden om zonder der oudste op vakantie te gaan. Toen ik een keer oversloeg terwijl zij 4 weken weggingen heeft mijn moeder helemaal geregeld dat ik een weekje over kon vliegen. ben wel jaloers hoor dat je lekker een weekje weggaat. zal mijn mams ook eens aankijken voor een girls-week-out Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:04

Leuk hoor!! Heb je weer twee leuke dingen mom op uit te kijken!
Hebben jullie nog natte voetjes gehaald daar in Tegelen?

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 19:07

Wij niet, maar 500 meter verderop helaas wel Verdrietig . Ik ben benieuwd of het water verder nog gaat stijgen.

Jee, heb mam net een superdikke knuffel gegeven, want ik vind het echt zo gaaf Lovers Party!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:26

Wat een leuk idee van je moeder, tof joh !

Wil je toevallig nog wat adresjes in Engeland hebben van stallen met heel erg veel Shires ?? Haha!

Ben verleden jaar in Engeland geweest, maar volgens mij is dat wel pittig fietsen daar. Jij bent natuurlijk wel het een en ander gewend in het heuvelachtige Limburg, dat scheelt Tong uitsteken .

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:35

gaaf joh!!!

Moet je eigenlijk naar de New Forest gaan he Knipoog Dat is zo mooi *LOL*

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:41

Hee gaaf assie wel een kaartje sturen he natuurlijk:)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:34

sow das kewl, mag ik ook mee Tong uitsteken

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 17:25

Craignethan"]
Wil je toevallig nog wat adresjes in Engeland hebben van stallen met heel erg veel Shires ?? Haha!

Ben verleden jaar in Engeland geweest, maar volgens mij is dat wel pittig fietsen daar. Jij bent natuurlijk wel het een en ander gewend in het heuvelachtige Limburg, dat scheelt Tong uitsteken .
[/quote]
Hier valt het nog mee met die heuvels, maar idd, volgens mij gaan we meer wandelen dan fietsen uiteindelijk *LOL*

En kom maar op met die Shire-stal-adresjes Haha! Moet het wel in de buurt van Canterbury/Londen/Deal/Dover liggen Lachen

[quote="liberty"]
Moet je eigenlijk naar de New Forest gaan he Dat is zo mooi
[/quote]
Ja, zou ook kunnen natuurlijk, maar we kennen een paar mensen in Deal en die gaan we een bezoekje brengen en van daaruit de omgeving verkennen Haha!

[quote="joshua schreef:
Hee gaaf assie wel een kaartje sturen he natuurlijk Lachen

Ja tuurlijk stuur ik een kaartje! Ik heb je adres hier nog wel ergens, dus dat komt goed Lachen

Zou het niet alvast stiekem meivakantie kunnen zijn ?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:28

leive mams heb jij joh!!!! Echt hartstikke leuk! Ook een kaartje sturen naar Bokt he? Haha!