paard weer voor onszelf en met pensioen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

paard weer voor onszelf en met pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 19:33

zo nou, paarden verhuist en we gaan er weer voor.
de verhuizing is lekker gegaan, gewoon saampies de paarden gezadeld en rijden maar.
thor en wico vonden het heerlijk. we hebben nu de achterste boxen en dat doet ze goed.
en eindelijk de knoop doorgehakt.... we hebben geen verzorgsters meer maar gewoon wij met ons drieen die zich met de paarden bemoeien.
en het gaat perfect. om heel eerlijk te zijn werd die grote ook wel een beetje sjago van dat gedoe als ik kwam en ik liet hem staan omdat "verzorgster kwam"' en nu krijgt hij gewoon zijn aandacht en zijn liefde en hij voelt z'n eigen echt lekker je kunt het gewoon zien.
deze maand gewoon lekker kroelen en dan gaat ie met pensioen.
hij heeft spat en artrose dus ik vind dat ie zijn solarium en binnenbak en heel de reutemeteut verdiend heeft. hij heeft er keihard voor gewerkt en
netjes zijn zz gelopen en nu is hij 15 en voor mij is de kous af.
in principe zou hij best nog wel meekunnen maar ik vind voor een paard dat zo onwijs zijn best heeft gedaan die mag gewoon zijn rondje lopen en zijn knuffel krijgen en niet "'verhuurt worden aan verzorgsters"'
en ik ga er nog elke dag heen en ik weet gewoon dat het goed is.
en mijn kleine man die krijgt alleen nog maar meer aandacht.
patricia (onze nieuwe aanwinst) die gaat hem uitbrengen in de behendigheid bij het stamboek te hoenderloo.
dus het kan niet beter!

groetjes chantal

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:41

ja ging lekker he dat rijden erheen ze waren super braaf.
en ze staan zeker rustig nu en weer goed in het stro.

groetjes

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 20:10

ja heerlijk, ben zo blij dat ik deze beslissing genomen heb.
en nu maar kijken of dat ik die nieuwe pony goed in de hand heb.
lekker hoor geen zorgen meer om wico en een nieuwe erbij.
nou ja nieuw(lees vorige paardje) wel fantastisch dat roos weer te koop stond.
joepie mensjes ik heb mijn pony terug!!!!!! Lovers

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 08:36

FF over die behendigheid, dat is niet ieder jaar hoor, normaal hebben ze met de CK ieder jaar wat anders, maar omdat de behendigheid 2 jaar geleden zo'n succes was hebben ze het vorig jaar nog ene keer gedaan. Denk dat ze gezien de grote opkomst (over de 40 deelnemers) dit jaar voor iets anders kiezen. Maar wie weet?
Geniet van je nieuwe stekje. En begrijp ik goed dat je nu 3 paarden hebt?
Viv

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:42

Ik ben zoooo behendig Haha! Haha! Haha! Knipoog Knipoog

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 16:17

ja mijn vorige pony rosalinde stond te koop en we hebben maar besloten om haar erbij te nemen.... wico gaat met pensioen en we willen toch met zijn 3e blijven rijden. ja toch tries? ha ha jaha zo behendig ben jij wel!!!!en dat nieuwe stekje bevalt prima... heerlijk als je weer zo kunt genieten van je beessies zonder gezeur van anderen erbij. man die griet dacht dat ze alles wist. nou ja verder verkeren mijn dieren in goede gezondheid en dat wens ik ook iedereen van bokt toe het komende jaar!!!!