eindelijk puppie gevonden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 20:44

Eindelijk weer een B&T Jackie gevonden, maar ze willen er ook weer 750,- voor hebben. Duimen dus maar dat Bob hiermee accoord gaat....denk het helaas niet Scheve mond\


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:41

DAt hoef je toch niet te vertellen....

Heb ik ook niet gedaan bij mijn Jackie, en daar vroegen ze fl. 800,00 voor...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:43

Het leuk! Ik hoop dat het mag van Bob!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:16

tja, feit is dat je van een hondje van f 25, net zoveel houdt.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:56

wat bedoel je daarmee dersiree?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 14:03

Daar gaat het ook niet om Desiree....alleen...probeer jij maar eens een Black & Tan Jack te vinden voor 25,-...dan kom ik 'm meteen halen....

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 14:09

Suus, er stond er een bij welshpony.nl:

Harold Zoet
Wezep, Gelderland
038-3760930 Mooi Black & Tan Jack Russel jack russel
, 8 wkn. reutje ( zelfde tekening als Rotweiler) ingeent & ontwormt tel. 038-3760930
de advertentie is wel een beetje oud (6 juni), maar misschien heb je mazzel!

groetjes,
en ik zal ook een beetje voor je uitkijken...
groetjes,
Manon

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 19:03

Thanx Nonnie!!! Ik heb gebeld met Zoet, en dat puppie was helaas al weg, maar ze hebben net een nieuw nestje. Zucht...weer 750,- vragen ze ervoor, maar we gaan toch kijken. Over 2 weken belt ze, de puppies zijn afgelopen maandag pas geboren.
Gouden tip dus van je...dank je wel! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:05

ik snap niet waarom je zo een ding moet hebben hoor, heb ik liever ee vuilnisbakje uit het asiel dan zo een hondje met stamboom, tenzij je er natuulijk shows met gaat doen

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:34

nouja als jezelf het geld ervoor over hebt waarom niet. tuurlijk hondjes van 25 piek kunnen ook erg lief zijn. maarja die dure hondjes moeten ook een baasje krijgen en als dat is wat je wil moet je t zeker doen.
dus afgelopen maandag geboren dus nad e zomervakantie komt hij ongeveer. das wel leuk zomers nog lekker rustig en met de verhuizing een kleine wildebras erbij
wens je succes.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:03

Graag gedaan suus, was mazzel dat ik die advertentie tegen kwam, stond namelijk op welshpony.nl Verward . Nou ja, ik ben blij dat je er wat aan hebt, laat je het ff weten??

groetjes,
Manon

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 20:30

Hee joh..Pj..ouwe zeur, was dit nou weer?!?!?! Jij weet toch wel dat het niet om het geld gaat bij mij? Ik vind dat hondje dus veel te duur, hij heeft zelfs geen papieren. Voor een Jackie black & tan betaal je 1500 voor een teefje als ie papieren heeft. Dit is dus nog goedkoop, al vind ik het nog steeds bizar. Maar ja...het is een unieke kleur ofzo. Verward
Enne...deze week horen we of alles rond is qua huis en zo ja...dan komen volgende week onze twee rottweilers, via het asiel...ze zitten nu nog bij de eigenaren thuis. We gaan meteen cursus doen. Het zijn honden met papier, maar wel via asiel. Dat maakt me nl niks uit. Sterker nog, eerder was hier al een topic van mij dat ik graag een hond uit asiel wilde, we zijn er al een paar misgelopen, omdat ze al weg waren. Maar een jackie wil ik al heel lang en die vind je niet zo makkelijk als pup in een asiel. Ivm de rottweilers wil ik graag zo'n kleine dwerg in dezelfde kleur...lijkt me zo grappig! Maar zo'n nest vinden is al een hele toer, laat staan een supergoedkope. Scheve mond\ Ik heb dus absoluut geen zin zo'n berg geld neer te leggen voor een hond ter grootte van een brood (een bolletje zelfs, als pup zijnde), maar wil ik die kleur dan moet ik betalen....kiezen of delen.

Groetjes Suzanne


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:40

Als het niet lukt moet je niet teveel vastpinnen op die ene hond. Het is namelijk zo dat als je een ander soort hond koopt en je gaat er van houden, krijg je toch geen spijt dat het die ene niet is.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 11:13

Er zijn zat rassen waar BT voorkomt is hoor... Alleen jij wil iets wat qua type ook op een rottweiler lijkt? Maar 750 piek voor een papierloos pupje is wel veel lijkt mij.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 20:32

Als je een ander hondje weet ter grootte van een Jackie (mag iets groter, maar wel 'optil maat') die black & tan is en goedkoper EN pup...laat het me dan weten, want dan ben ik dus ook geinteresseerd. Alleen liever niet ruwharig!

Groetjes Suzanne

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:17

je hebt ook dwergpinchers, zijn eigenlijk dobermanns in het heeeel erg mini Cool . Maar ik weet niet wat het pupgeld daarvan is, misschien kun je kijken op doggy.net, of http://www.pupnet.nl?

groetjes,
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie