waarom geen corsspots?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:00

als je het al gelezen hebt lees het dan niet ,
maar zoals hieronder met een kleine vraag vind ik wel kunnen hoor!
jullie niet dan,


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:02

snap ook niet waarom ik die vraag niet mag stellen Pieterjan.

Wil graag mee maar schijnbaar mag dat niet van Bartje.I)I)I)I)I)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:03

Nope..
Ik vind het nogal onnodig precies hetzelfde bericht in meer dan 1 forum te plaatsen.. Op die manier worden de reacties ook nog eens helemaal verspreid.

Vrijwel iedereen leest paardenpraat en algemeen, lijkt me dus niet nodig het in meer dan 1 forum te zetten.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:03

In principe is iedere crosspost niet nodig. De meeste mensen gaan toch door alle forums heen en lezen dan toch de berichtjes.

Dus ik kan 't me wel voorstellen, anders wordt 't zo'n rommeltje doordat iedereen misschien dubbel gaat reageren of je weet niet waar je een reactie terug moet lezen.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:05

Oh, iedereen reageerd dus ook gelijk. Hihi, eerst stond alleen de post van pieterjan en daarna stonden ineens die van Paulien en Bart erbij. Snel zeg.

Pling Knuf Mayo Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:06

ach als je weet dat je al gereageerd hebt dan reageer je gewoon niet meer he ? vind crosspots gewoon dom ! precies of er gaat een rel ontstaan !wat ik ook niet zo tof vind is berichten sluiten ?ik weet ook wel het niet nodig is om een ruzie te laten staan maar als je er tochop kan blijven reagere is het toch wel hip ?tja dat komt door jullie hollands karakter haha (net gereageerd over de splitsing van de nederlanden haha)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:09

sorrie hoor was ook mijn fout wilde het alleen bij paardenpraat zetten maar omdat ik met van alles tegelijk bezig was kwam hij bij algemeen te staan.

sorrie sorrie sorrie sorrie sorrie sorrie


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:10

IMO hebben we nog nooit een discussie gesloten, alleen dingen als crossposts (maar meestal gooien we die gewoon weg).

Zoals ik al zei; crossposts zijn niet nodig. Grooste probleem is dat er dan ook op 2 plaatsen gereageerd wordt waardoor het weer een zooitje wordt.

En eeh, jij bent nu degene die er een rel van aan het maken is Knipoog Gewoon niemand crossposten, hoeven wij geen topics te sluiten en is er ook geen discussie over Knipoog Toch?

Maar wat is nou het probleem met het verwijderen/sluiten van een dubbel geplaatst bericht? Ik snap eerlijkgezegd het hele probleem niet Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:11

BTW iets anders, je kan berichten die je zelf hebt geplaatst ook zelf nog verwijderen of wijzigen (tot een half uur na het plaatsen). Klik daarvoor op het 'edit' plaatje onder jou posting.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:13

Bart.
Uhmm, voordat de verkeerde persoon zich aangesproken voelt over 't relschoppen, is 't misschien handig om te vermelden wie je daar mee bedoeld. Dit is niet om de boel op te laaien hoor, maar puur voor de duidelijkheid. Als 't zo overkomt, sorry dan alvast.

Pling Knuf Mayo Pling

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:14

nog maal mijn excuse Verdrietig;(

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:15

edit kan altijd nog hoor... Maar weggooien niet. Heb ik al prongeluk uitgevonden...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:19

Hmm, kom ik nou echt zo lomp over?
Ik krijg volgensmij iedereen altijd met 1 berichtje verdrietig terwijl ik er meestal toch best een hele hoop smileys doorheen gooi.. Knipoog

ok, ff alles op een rijtje:

  • Paulien: Geeft niet meid, ik snap wat er mis ging, is ook helemaal geen probleem (ook niet als je het bewust had gedaan). Dat berichtje over verwijderen was puur ter informatie, niet om met een vingertje te wijzen.. Lachen
  • Mayo: Ik had het hier over PJ. Of ja, een beetje Knipoog Ik snapte het hele probleem niet. Hij zei dat je zo rellen maakte en ik zei dat er wat mij betreft helemaal geen probleem was maar dat hij er een probleem van maakte (rel schopt). Of ja, zo cru bedoel ik het dan ook weer niet, maar het ging in iedergeval niet over jou Lachen
  • Ik snap nog steeds het hele probleem niet Lachen
  • Dit is een goed excuus om ff niks aan m'n tentamens te doen *LOL*

Ff voor de zekerheid:
Lachen Knipoog Lachen Knipoog Lachen Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:22

Bart, ik was er al achter dat je 't niet over mij had. Maar ik was gewoon bang dat de verkeerde mensen (mij daar niet bij gerekend) zich aangevallen zouden voelen. Wat dus volgens mij ook 't geval was. Ik probeerde alleen maar te bemiddelen om duidelijkheid op dit punt te creëren. Maar toch bedankt voor de verduidelijking.

Pling Knuf Mayo Pling

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 18:25

Nou ja.. eeh.. Ik viel niemand aan hoor. Of ja, dat was niet mijn bedoeling in iedergeval. Als iemand zich aangevallen voelt: sorry, was zeker niet mijn bedoeling..

Ik snapte alleen ff niet helemaal waar PJ het hele rel en ruzie verhaal vandaan toverde. Knipoog
Oh well.

Maar goed, 'k neem aan dat duidelijk is waarom ik tegen crossposts ben?
BTW als er mensen zijn die vinden dat crossposts wel erg leuk en nuttig zijn dan horen we dit ook graag Lachen Als heel bokkend Nederland crossposts wil dan laten we ze gewoon staan, pas de problem. Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 19:06

bart ,
ik haalde het gewoon aan als voorbeeld om dat ik me nog is zo een ding had zien staan en dat was geen crossspot ofziets .
En ik snap dus niet waarom ik een rel maak hoor : ik geef gewoon effe mijn menng ,daar hoeft helemaal geen ruzie rond gemaakt worden .
Soms vind ik dat mensne veel te rap denken dat iemand woest is / een rel wil starten ( bart is zeker niet op jou bedoelt gewooon een dankbaar voorbeeld dat netjes door jou uitgelegd is ! ) / of dat iemand associaal is /of arrogant (krijg ik veel naar mijn kop geslingerd op de chat haha behalve van yor haha met haar kan ik tenminste banketstaaf) maar begrijp je mijn standpunt of niet ? ook krijg ik de webbe (dialect uitsprekke me een doffe e) van mensen dat niet tegen een andere mening kunnen ... dwz als jij bv vind euh vanillemilkshake is lekker en dan zeg ik euh neen bananenmilksahe is beter en dat daar dan ruzie om gemaakt wordt !
ach ik zit hier maar dingen te vertellen die jullie niet kunnen snappen want ik kan da toch ni uitlegge

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 22:20

Dus toch een TAAL-barriere Tong uitsteken

Maffe Belg *LOL*

(Mijn chello viel trouwens weg daardoor kon ik niet meer reageren en was maar even GTST gaan kijken tot die laptop beneden -van mijn man- wel weer werkte....)

Groetjes,
Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: journee, Kashmino, LieZ_Horses, lina1998, Ninaka, Roulette_, xRaisin, XxMariellexX, Zinzi_jewel en 105 bezoekers