Oeps... water in de televisie. HEEEEEEELPP!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Oeps... water in de televisie. HEEEEEEELPP!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 14:26

Was net de planten aan het water geven, maar werd afgeleid en hield de gieter scheef. Waardoor.. er water via het rooster aan de bovenkant van de televisie in gekomen is. Ik schat dat het gaat om een half kopje water, maar het kan ook een hele zijn.
Lijkt me meer dan genoeg.

Maar wat moet ik nu? Ik kan het water niet zien liggen o.i.d., maar het zit er en dat is één ding wat zeker is.
Zou fohnen helpen? Of maak ik het daarmee alleen erger?
Aanzetten lijkt me in ieder geval uit den boze. Maar voor hoe lang?

HEEEEEEEELPPPPP!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:29

Tot het verdampt is Haha!
Gooi anders even een kopje water op de vloer ofzo, wacht tot dat verdampt is (als het geen vloerbedekking/vloerverwarming is) en tel daar nog de helft van die tijd bij op voor je de TV aanzet Haha!

Of schroef de TV open en kijk of er nog water in zit. Fohnen helpt vast wel maar of dat nou zo handig is? Haha! En ook dan weet je niet of het water al verdampt is, zeker niet als het ergens tussen is gaan zitten. Overigens maak je me fohnen vooral de kap warm, niet de binnenkant van de TV.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 14:31

Dat kan dus wel dagen gaan duren voor het verdampt is... Verdrietig
Heb hier overigens wel cv en óók vloerbedekking.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:33

en zet voortaan ook maar geen planten meer op de tv, want een ongelukje schuilt in een klein hoekje!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:33

Ach ja, er komt toch nooit iets leuks op TV Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 14:35

Desiree schreef:
en zet voortaan ook maar geen planten meer op de tv, want een ongelukje schuilt in een klein hoekje!


Dat is mij altijd met de paplepel ingegoten. Daarom..... heb ik ook geen planten op de televisie staan.
Ik werd alleen afgeleid toen ik planten aan het water geven was. Bloos

Heb de televisie aan het einde van de middag wel nodig. Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:36

dat is ook weer zo ja. Scheve mond
gelukkig heb ik momenteel een heel mooi boek om te lezen dus kom ik niet toe aan de tv. Maar ik heb toch maar geen planten er op staan....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 14:39

Desiree schreef:
Maar ik heb toch maar geen planten er op staan....


Ik dus óók niet!

Wheeeeeh.. kan het wel uitjanken nu.
Hoe groot is de kans dat de tv in de fik vliegt?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:39

Hihi.. *LOL*

Hoe krijg je het voor elkaar.. *LOL*

Niet leuk Foei Tallie!! }>

Ik heb een keertje water in mijn tv gegooid en heb hem 2 weken lang niet aan durven zetten, toen ik het wel deed ging het wel weer goed hoor.. Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:51

Desiree schreef:
dat is ook weer zo ja. Scheve mond
gelukkig heb ik momenteel een heel mooi boek om te lezen dus kom ik niet toe aan de tv. Maar ik heb toch maar geen planten er op staan....

welk? Ik heb geen inspiratie op dit moment voor nieuwe boeken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:56

Honeybee"]
Hoe groot is de kans dat de tv in de fik vliegt?
[/quote]
Probeer eens zou ik zeggen, dan weet IK tenminste het antwoord, HAHAHAHA!

[quote="Lielle schreef:
welk? Ik heb geen inspiratie op dit moment voor nieuwe boeken.


Haviksvrouwe van Marion Bradley zimmer. Het gaat over een meisje dat uit een adelijke familie komt met een speciale eigenschap die ze "laran" noemen. IN die familie worden mannen en vrouwen geboren met de gave om met name met roofvogels, paarden en honden te kunnen communiceren, te zien wat er in ze om gaat en hun eigen gedachten naar ze toe te sturen. Natuurlijk wil ze haar talent uitbuiten, maar dat mag niet, ze is een vrouw en moet als een dame binnen zitten met handwerkjes. Wij vinden dat natuurlijk Misselijk zij dus ook. Als haar vader haar dan ook nog eens uithuwelijkt met een vent die ze niet ziet zitten en ze zichzelf lelijk, dik en zwanger ziet in de toekomst, smeert ze hem. Ik ga niet te veel in details treden, maar het is vreselijk moeilijk voor mij om dat boek weg te leggen als ik aan het lezen ben.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:03

Klinkt goed, ga ik eens proberen als ik eindelijk De ontdekking van de hemel uitheb.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:06

Lielle schreef:
Klinkt goed, ga ik eens proberen als ik eindelijk De ontdekking van de hemel uitheb.


Hoe is dat boek?? Verward Ik ben er benieuwd naar, het schijnt namelijk dat het erg moeilijk lezen is omdat Harry Mulish nogal slaapverwekkend schijft.. *LOL*

De film was wel helemaal geweldig, eerlijk is eerlijk.. Haha!

On topic:

Euhmm, bel een tv speciaalzaak om te vragen wat je kan doen. Zij weten vast een hoop Haha!

En anders maar hopen dat je je beeldbuis niet opblaast, anders moet je alsnog naar de winkel voor een nieuwe.. Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:10

Ach mijn zusje heeft oudjaarsdag haar telefoon in de wc laten vallen Lips are sealed Schijnheilig en na 2 daagjes op de verwarming deed hij niet raar meer. Dus gewoon ff goed laten drogen. Zet hem anders tijdelijk even wat dichter naar de verwarming toe.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:13

Tallie1979"]
[quote="Lielle schreef:
Klinkt goed, ga ik eens proberen als ik eindelijk De ontdekking van de hemel uitheb.


Hoe is dat boek?? Verward Ik ben er benieuwd naar, het schijnt namelijk dat het erg moeilijk lezen is omdat Harry Mulish nogal slaapverwekkend schijft.. *LOL*
[/quote]

Ik ben er voor de derde keer aan begonnen, en heb doorgebeten. Nu vind ik het prachtig, maar dat heeft dus wel even geduurd.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:40

Kunnen we een beetje ontopic blijven en evt een nieuw boekentopic openen? Thanks! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:41

Cody schreef:
Ach mijn zusje heeft oudjaarsdag haar telefoon in de wc laten vallen Lips are sealed Schijnheilig en na 2 daagjes op de verwarming deed hij niet raar meer. Dus gewoon ff goed laten drogen. Zet hem anders tijdelijk even wat dichter naar de verwarming toe.


en rook die telefoon dan niet erg eh..... onfris?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 15:49

Ben even het één en ander aan het fohnen geweest, helpt wel iets, maar veel kan ik er niet van zien. Ik zie in ieder geval niet hele plassen water liggen ofzo. De kap krijg ik er overigens niet vanaf. Wat ik wel kan zien is dat de televisie (die overigens al een poosje niet meer goed werkt) vol met stof zit.

Zit echt te dubben.. zal ik het proberen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:51

Nee hoor, hij viel uit haar jaszak in de wc voordat ze ook maar iets gedaan had Schijnheilig En viste hem er van schrik binnen een paar tellen weer uit. Snel telefoon uit elkaar gehaald en afgedroogd, dus die rook niet vreemd. *LOL* Alleen die jas kon wel direct de wasmachine in, want ze stak zo haar arm in de pot ( nee ik lachte haar niet uit Haha! )

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:52

Hihi, voor hetzelfde geld gebeurd er niets joh! *LOL*

Maar ja, of je het risico moet nemen weet ik niet.. Verward

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:55

Ik zou zeker even paar dagen wachten voordat ik de tv aan zou zetten en zeker proberen met die fohn, zolang er maar wat lucht langs de delen gaat waar water langs is gekomen. De tv is open genoeg om lucht langs te laten gaan, maar probeer dan wel van onder naar boven de lucht te laten stromen (warme lucht gaat naar boven Knipoog )

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 16:04

Misschien blijft ie het net zolang doen als een kop thee over een toetsenbord: 1 dag.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 16:39

Cody schreef:
Alleen die jas kon wel direct de wasmachine in, want ze stak zo haar arm in de pot ( nee ik lachte haar niet uit Haha! )

gatverdarrie. maar hopen dat niemand remsporen achter gelaten had, HIHIHIHI!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 16:46

Brrrrrr, ik moet er niet aan denken om met mijn hand de wc-pot in te moeten. Mijn telefoon is een keer door onze oh zo schattige Shetlander in zijn wateremmer gedumpt. Die deed het na drogen ook weer maar door zo'n ding gaat geen 220 volt. Stroom en water gaan niet samen.

In het ergste geval brand je tv door en kan je meteen een nieuwe gaan kopen. Ik zou hem ook een paar dagen uit laten staan, misschien kan iemand dat programma wat je wilt zien voor je opnemen?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:05

Het vervelende aan TV's is ook dat er een hoogspanningsdeel in zit (paar duizend volt) dat niet heel erg gelukkig wordt als er water bij komt. Ik zou dus idd voorzichting gaan doen Haha!