Ik ga het gewoon proberen :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik ga het gewoon proberen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 19:41

Vandaag heb ik besloten dat ik geen zin meer heb om te wachten tot ik rijk genoeg ben om een trailer te kopen om weer te gaan starten.

Eind 2003 krijgen we een andere auto (nou ja krijgen... we kunnen ons dan veroorloven een andere auto te kiezen als leasebak van het werk van mijn verloofde) maar dat duurt nog zo lang... (en dan ga ik een trailer leasen oid)

Ik ga vragen aan mensen hier op stal of ze me tegen een vergoeding naar wat wedstrijden willen brengen. Eigenlijk vind ik dat niets om afhankelijk te zijn van anderen maar ik wil zo graag weer op concours.
Ik ga het gewoon vragen, misschien kan ik er wel een paar vinden die me naar een concoursen in de buurt willen brengen, hier in de regio is genoeg. Dan wil ik gewoon 6 keer op concours gaan dit jaar (en 1 concours is hier op de manege dus dan hoef ik geen vervoer) om er weer in te komen. We hebben nu bijna 2,5 jaar niet meer gestart en we zijn er weer klaar voor.

Het lijkt me zo heerlijk om weer te proberen hoe we er voor staan. En er voor te gaan op concours. Tuurlijk heb ik nu ook les en gaan we ook vooruit maar ik mis het wedstrijdrijden echt. En volgens mij vindt Pablo het ook hardstikke leuk. In het verleden ig wel.

Knipoog Nog bokkers die een keer het schone limburgse landschap willen bewonderen Knipoog ?


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:48

Das een goed plan zeg! Ik zou er ook niet tegen kunnen, als mijn paard goed loopt om niet een keer te starten. Hopelijk willen de anderen je helpen, maar dat zal wel goed komen. Zes keer is ook te overzien.

Ik word ook altijd gechauffeerd dus kan je helaas niet van dienst zijn. Misschien een keer als ik mijn trailerrijbewijs haal. Maar das er nog steeds niet van gekomen.
Maar veel plezier als je gaat! Wil je dan van de zomer gaan of van de winter nog>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 09:38

Een startkaart is van januari t/m december dus als ik iemand zo ver heb (of meerdere iemanden zodat ze maar 2 keer ofzo hoeven te rijden) ga ik een startkaart aanvragen en dan zie ik het wel.

Als ik mijn gewone rijbewijs heb ga ik ook meteen mijn trailerrijbewijs doen maar dat duurt nog wel even want ik ben nog niet zo goed Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:11

He wat gaaf katrien, Ik heb ook mijn E + trailer niet, maar als het een keer gaat lukken wil ik je wel groomen Haha!

:evaw:


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:21

Dat gaat vast wel lukken! Wel gaaf hoor, dat je weer zo fanatiek bent! Ik zou het ook missen, dat doe ik al als ik een veulenstop hou *LOL*. Veel succes met het vinden van mensen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:30

Gaaf hoor! Ik heb zelf geen trailer, kan je dus helaas niet helpen, maar succes ermee.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:23

Wat gaaf! veel plezier ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, robbie88, Sydney_Zorro en 29 bezoekers