op gammie gereden!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 21:18

tralalalalaaa en ik heb dr alleen maar een kapotte vinger aan overgehouden en een kapot t shirt.... Koe
naja ik was dus vanmorgen bij gerald, hij ging eerst marengo rijden, toen heide, ik ondertussen padro gelongeerd (ging echt ge wel dig!!!!!) en toen heeft gerald padro gereden en daarna Ray nog.
daarna kwam er een vrouw die een zwarte merrie heeft die Z1 is maar nog beter doorgereden moet worden en dat mag gerald gaan doen. binnenkort wordt t paard gebracht, natuurlijk weer als ik op vakantie ben.... *grom*
toen t vrouwtje weg was heb ik gam opgezadeld, de beugels op maat gemaakt (moest zelfs een slag in de beugelriemen doen omdat ze anders te lang waren) en mn cap opgezet (ja goed he). Ik moest van gerald ook nog de slof eraan doen, omdat gam nogal fris schijnt te zijn buiten. dus ikke braaf gedaan, en opgestapt in de bak. toen naar buiten, richting kroondomeinen. Gambler had t prima naar zn zin en wou hard hard hard. lekker trekken dus en doordat ik de slof vast had heeft ie mn vinger een beetje kapot getrokken. hij wou zo graag.... maar hij was te controleren! op de heenweg zijn we geen andere paarden tegengekomen gelukkig, in de wei is t nog niet supererg als je erlangs rijdt maar als je iemand tegenkomt die ook rijdt wil gam erop springen. tja hengst he?? *LOL* Scheve mond\
nou toen dus een stukkie de kroondomeinen bekeken, lekker gedraafd en was heeeeel blij dak mn cap ophad. laaghangende takken gevaar namelijk. op de heenweg ging dat nog wel goed maar terug dacht gam "yyesssssss takkuh!!!" en draafde er onderdoor, bleef mn t shirt haken... oepsssss nu zit er een megascheur in dus die kan wel weg. hm.
we zijn nog langs Nimbertje gekomen, vond gam ook errug leuk trouwens want daar stonden andere paardjes in de wei!! dus als iemand rond kwart over 4 daar een paard keihard heeft horen hinniken was gambler dat! *lol*
verder gereden, nog meer paarden tegengekomen. gambler werd helemaal gek toen we 2 ijslanders tegenkwamen in de wei, helemaal showen die gek!! de wei daarnaast stond een lekkere fjord (vond gam, was idd wel een leuk beest hoor). dus gam helemaal opgewonden, zn 5e been erbij (netjes gezegd he) en natuurlijk komen we juist op dat moment fietsers tegen... je had ze moeten zien kijken!!! haha ik heb echt keihard gelachen om die gezichten. nooit een hengst gezien zeker. *grin* Lachen Lachen
naja uiteindelijk kwamen we dan toch weer bij stal aan (veeeeels te snel...) en toen heb ik zn beentjes afgespoten. was ik daar mee bezig, komt er een vent aan die bezig was met de wei (die wordt helemaal vernieuwd, mooie omheining enz) en die vroeg of ik had gereden. ikke helemaal glimmen "jaaaa voor de eerste keer op m gereden en t ging heel goed!!" hihi ging ie me een schouderklopje geven omdat ie t zo leuk vond voor me! leuk he. hij had zelf ook een paard kwam ik later achter trouwens.
als laatste heb ik dus gambler op stal gezet, zag die man opeens dat alles er nog onder hing! "ooooooooh het is een HENGST!!!" *lol* "wow die heeft meer dan ik heb". *LOL* Schijnheilig Knipoog
toen de paarden gevoerd en naar huis gegaan, was echt zo heerlijk, heb onwijs genoten!! jammergenoeg vergeten om foto's te maken, komt nog wel!
Party!! maaike Party!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:35

Wat leuk dat het allemaal zo gaaf was!! Oooow, ik wil ook een hengst... Lovers *zucht*. Nouja, een keer er 1 rijden lijkt me ook al geweldig! Kwijl

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:39

Ik heb een hengstje gereden, wel stoer beestje, maar geef mij toch maar een rustig ruintje of merrietje!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:52

Jij hebt echt genoten!!!! Lovers
Het is heel leuk om je verhaal te lezen....heerlijk Lachen
Ga je nu vaker op Gambler rijden?

Had je wel tegen willen komen, want volgens mij heb je echt zitten glimmen op dat paard *LOL*

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:53

Leuk voor je Maaik!!!!!!! Ben echt heel erg blij voor je! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Ik heb Gambler nog nooit gezien Frusty


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:10

Gaaf zo'n rit zeg! En ja, sommige fjorden zijn gewoon onweerstaanbaar, ben ik wel met Gammie eens *LOL* ...
Goed gedaan trouwens, ik weet niet of ik het had gedurfd met Gambler, ik heb liever een rustigere ruin of merrie. Hoewel, die kunnen ook aardig gek doen heb ik gemerkt Clown !
Bij deze van mij ook een schouderklopje dus. Hopelijk blijven je andere t-shirts heel, anders zul je op een gegeven moment toch in je blootje op Gambler moeten *LOL* . Dan komen er heel wat 'hengsten' achter jou aan!
Maar Gambler zal voorlopig volgens jou wel de mooiste hengst zijn? Zo gauw je foto's hebt...?
Groetjes, Dorine.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 08:11

Dorine: jij zou ook wel op gam durven hoor, je merkt echt niet dat t een hengst is totdat je andere paarden tegenkomt. en ja ik hoop idd dat andere t shirts wel heel blijven, mn moeder was er niet echt blij mee dat deze kapot was... Schijnheilig Frusty
ik heb al foto's gemaakt van gambie's hoofd, maar de rest staat er nog niet op en t rolletje is ook nog lang niet vol dus t wordt denk ik pas augustus (dan ben ik weer terug van vakantie) dat ik ze op bokt kan zetten.

Linet: je ziet gam wel als je weer naar gerald gaat. hij staat in zn oude stal, waar eerst heide in stond. heide staat nu in Padro's stal en padro in de stal tegenover de zadelkamer.


Jac: ik hoop dat ik vaker op gambler mag rijden, denk t haast wel. ik mag m zowiezo al best vaak uitstappen maar gister ging t best goed dus hoop dat gerald vaker zo gek is om mij te laten rijden!!! *LOL* *LOL*

Charmotte: niet alle hengsten zijn van die wilde furies hoor, mn vz fjord heb ik ingereden toen ie hengst was, nooit probs mee gehad. ok gam is wel wat anders, die heeft wel eens gedekt en reageert op alles wat op paard lijkt.

Brando: geduld geduld ik heb ook een tijd moeten wachten voordat ik op gam mocht hoor!! dan is t allemaal 10 keer zo leuk, echt waar!! hoe langer je ernaar uitkijkt hoe leuker t is!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 08:53

Wat ontzettend leuk voor je dat je naar buiten mocht op Gammie!! Gaaf hoor!

Ik weet trouwens niet of ik dat zou durven op een hengst Verward Scheve mond\ Nouja als je hem al een tijd kent is het weer anders natuurlijk.

ik hoop voor je dat je vaker mag, maar dan zou ik wel mijn t-shirts heel houden als ik jouw was 'grijnz' *LOL* Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:04

Ik heb vorig jaar een hengst zadelmak gemaakt, nou wat was dat beestje braaf, niet normaal. Hij heeft niet een bok gegeven, gelukkig maar. NAderhand kon zijn eigenaresse hem niet meer aan, en heeft ze hem laten castreren. En nu kan ze hem nog niet aan, en staat ie te koop, tja..koop dan geen hengst denk ik dan, zo vervelend is ie helemaal niet...mooi paardje is het trouwens! Dus als iemand er nog een zoekt.... Schijnheilig
groetjes,
Manon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:10

He Maaike, wat gaaf voor je! Zo te lezen heb je echt met volle teugen genoten! Ik hoop voor je dat je 'm vaker mee mag nemen, je werkt er hard genoeg voor. Leuk hoor!!!

Grtz, Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:54

Gaaf hoor! Je zal wel flink hebben zitten stralen denk ik. Echt tof dat Gerald zoveel vertrouwen in je heeft dat je alleen met Gambler naar buiten mag.
Pablo's vader was trouwens ook een hele makke hengst, die kon zelfs gewoon in de manegelessen meelopen tussen de merries.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 12:09

super joh! heb je wel eventjes gezwaaid?
graaf en Olaf stonden geloof ik vooraan de wei in het land *LOL*
de volgende keer wil ik wel mee hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:39

GAAF!!! Echt super leuk joh!!!

En dat het goed ging is natuurlijk helemaal geweldig want dan mag je vast veel vaker op Gammie rijden Party!!

Ik ben jaloers!!!!!! Knipoog

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:41

maar is Marengo van Gerald? Want ik ken dus ook een Marengo (is een schimmel), maar die is van Ton Kastermans. Simone Witteveen rijdt m. Marengo liep toen op die wedstrijd waar Gambler ook was.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 18:43

Roos -> ja marengo is van gerald, is een bruine ik heb wel ff een foto van m trouwens!!! net zo makkelijk!!!

[img]../upload/36/marengo.jpg[/img]

en

[img]../upload/36/marengo2.jpg[/img]

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:00

wauw heej hartstikke gaaf man!ehhh vrouw!!

super hoor!!echt cool Cool
ik heb eens op een andaluschische hengst gezeten,ook errug gaaf!

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:27

hahah die n,eem ik niet dubbelzinning op sanderijn of ben je al eens naar andaluisie op vakantie geweest? Extreme duivel

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:31

volgende keer fotootje maken he?als jij op gammie zit!

_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-05 10:35 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 31 bezoekers