gezocht/gevraagt welsh a/b of grote shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 15:42

Ik zoek een lieve, btrouwbare en mooie grote shetlander of Welsh A/B, merrie of ruin, leeftijd tussen de 3 en 7 jaar. Moet met andere paarden kunnen opschieten. Geen witte pony's, appelschimmel mag wel, de rest van de kleuren ook. Prijs het liefst LAGER dan 800,- Pony krijgt veel aandacht, komt elke dag met mooi weer in het weiland, zomers dag en nacht, word regelmatig gebruikt aan de longe of onder het zadel of voor de menkar. Pony's die oduer dan 4 jaar zijn het liefst goed betuigt, jongere pony's het liefst geschikt ervoor zijn. niet echt voor de wedtsrijd sport, maar gewoon recreatie. Moet niet vals of zoiets dergelijke zijn, niet erge chronische brongites, geen luchtzuigers!
p.s in het begin 2002

ik hoop dat jullie iets weten

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:21

ben je nu maar opzoek naar een kleinere?hihi, ook leuk hoor....maar ik weet nix trouwens..maar op internet staat denk ik wel wat..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:23

Pinky_Girl is op zoek naar iets soortgelijks. Misschien kun je haar een PB-tje sturen of ze nog leuke reacties heeft gehad waar ze zelf niets mee doet (te ver, te duur, noem maar op) en dat jij daar wat aan kunt hebben.
Succes!

Lijkt me trouwens lastig om nu al rond te kijken voor een pony die je pas begin volgend jaar wilt kopen. Tegen die tijd worden er natuurlijk hele andere ponys aangeboden dan nu.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:38

Wij hebben nog een lief shetje van 3 te koop, stuur even een PB voor meer info.

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 12:18

ja, maar misschien staan er nu al leuke pony's te koop...