Hulp gezocht!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Hulp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 18:16

Wie kan mij helpen? Ik moet namelijk een verhaal schrijven voor CKV over een held. Ik heb alleen totaal geen idee waar ik het dan over moet laten gaan. En omdat ik nogal in tijdnood zit, vroeg ik me af of jullie mij en onderwerp, of zelfs heel verhaal Haha! Haha! Haha! , konden geven.
En ja, ik ben op tijd begonnen, zit al 3 dagen aan een stuk door te werken voor school. Maar nou moet dit ook nog opeens!!
Please hulp!!!!!


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 18:21

Over wat voor een soort held moet het gaan? Iets van de oudheid? Of iets van het heden? Of een fictie? Iets meer handvaten please!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:10

dat jochie dat zijn vinger in de dijk stak en zo nederland beschermde tegen een watersnood ramp!!
dat was een held, ik weet alleen zijn naam niet.

Bon Jovi rules!


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:28

misschien over de brandweer mannen van NY die bij 9/11 hebben geholpen en/of hun leven hebben verloren

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:09

Ik denk toch echt dat je aan de late kant begonnen bent, hoor. Een dag voor de school weer begint...
Maar idd, de mensen die betrokken zijn geweest bij het zoeken naar slachtoffers bij het WTC zijn helden. En over hen moet op het internet ook genoeg info te vinden zijn.

* To Belg, or not to Belg *

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 13:50

Het mag over alle soorten helden gaan. Bedenk maar iets. Enne ik ben 3 dagen ziek geweest! Kon dus niet werken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie