Gebed zonder eind.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Gebed zonder eind.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 20:16

Cres gaat maandag opnieuw onder het mes. De ontsteking is nog steeds niet helemaal weg. Ik vraag me dan af of de eerste operatie wel juist is uitgevoerd omdat bij navraag bij andere DA's mij verteld is dat zulke operaties 2-zijdig worden uitgevoerd. Van onder en vanuit de lies. Dit is dus niet gedaan waarbij ik dus mijn vraagtekens heb. De prognose van 10-14 dagen is dus ruimschoots overschreden omdat hij nu dus week 8 ingaat. Balen als een stekker dus!!!! Aanvankelijk zou hij vandaag of gisteren al geopereerd worden maar dat is dus om de één of andere reden niet doorgegaan.
G*dverdeg*dver wat baal ik hiervan.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:45

Dat klinkt allemaal niet echt goed. Twee keer kort achter elkaar een operatie is ook niet niks voor een paard. Maar of ze het de eerste keer nu wel of niet fout gedaan hebben. Het feit blijft dat het nu nog een keer moet.

Veel sterkte met je paard.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:48

Wat vreselijk voor jou, maar ok zeker je paard. Bah.

Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat het goed komt.

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:33

Ik hoop voor je dt het alsnog goed gaat komen. Zal allemaal wel maar het is nu effe erg rot.Wanneer wordt hij nu alsnog geopereerd? Sterkte ermee

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:35

Hmmmz balen dat je nu van meer kanten andere berichten hoort! Ik ben altijd zeer te spreken over hen. Naar hoor, dat het nu nog langer duurt. Het zit jou en die arme Cres niet mee! Sterkte!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:58

Balen zeg, dat ze weer onder het mes moet. Ik hoop voor jullie dat het deze keer helemaal goed gaat.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:54

Heel veel sterkte jij en Cres! Balen ook dat je niet zo'n vertrouwen meer hebt, dat doet je gevoel nooit zoveel goed.
Sterkte.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:59

jeetje naar zeg voor Cres, en uiteraard ook voor jou!!! Kan me voorstellen dat je vertrouwen nu een stuk weg is. Sterkte hoor!

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:09

jemig, dat is een allemachtig nare situatie!!!
met deze voorkennis een tweede operatie door dezelfde lui laten uitvoeren.... Verward
heb je nu niet zoiets van...ik breng hem ergens anders naartoe voor een operatie..hoewel...kan hij vervoerd worden en is dat niet weer x-tra stress voor het arme beest...
sjonge wat een sof..ik zou wel goed pissig zijn geloof ik Boos! ....
ieg veel sterkte en we duimen met z'n allen voor een goede afloop!

Diddie

Berichten: 197
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:21

haha leuk

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:47

Diddie schreef:
haha leuk


Pardon??????? Ik hoop toch echt dat dit een vergissing is Boos!

Maar Cres is inderdaad balen. We lopen al weken te zeggen dat het niet goed gaat, maar je laat je toch overtuigen door een dierenarts die eigenlijk erg goed aangeschreven staat, en die tot voor 2 weken terug bleef beweren dat het naar tevredenheid verliep.
Maar dit slaat alles, dat ze je beloven voor het weekend hem weer te opereren en dan wordt het dus gewoon weer maandag, belachelijk.
Ik weet dat het mijn paard niet is, maar voel me wel heel betrokken bij Cres, dus kan me hier ook erg druk om maken.
Je zou hem inderdaad bijna gewoon ophalen morgen en ergens anders heen brengen, maar goed, daar ga ik gewoon niet over en dat is ook niet niks, hij staat er al zo lang en om hem dan weg te halen en het hele verhaal ergens anders opnieuw te beginnen is ook wat.
Bovendien heb je dan helemaal het gevoel dat hij dus al 8 weken voor niets in Kootwijkerbroek staat/heeft gestaan.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:52

tja...misschien beter 8 weken ergens voor niets staan en 2 weken ergens anders wel goed....
ik zou absoluut geen vertrouwen meer hebben in die lui hoor!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:59

Jeetje, Eyes, het zit allemaal niet mee.
Je gaat er vanuit dat het een goede kliniek is en dat ze de operatie naar behoren uitvoeren. Dan is het wel vervelend dat je van andere artsen hoort dat zij het anders aanpakken.

Hoe is Cres er zelf onder? Kun je merken aan hem dat hij nog pijn heeft?

*Knuffel van mij aan Cresje*

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 03:34

Ik wil niet gelijk een oordeel vellen over de dierenarts en/of de kliniek.
Feit is dat hij daar echt super staat en ik heb van vele kanten gehoord dat de daar aanwezige DA echt een hele goede is. Ook van zijn vakbroeders/zusters.
Ik zit alleen met dat nare gevoel dat het allemaal zo lang duurt. Tot voor 2 weken terug zag het er allemaal zo goed uit dat er al gesproken werd over 'naar huis gaan' (alhoewel AL?? er zat nogal een verschil tussen de prognose van 10-14 dagen en 5-6 weken). Toen kwam de klad erin en nu moet ie maandag weer onder het mes.

Ik weet gewoon niet goed wat ik ervan moet denken. Het belangrijkste is natuurlijk dat Cres weer in orde komt.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 11:17

Dat zit niet mee zeg....Hopelijk gaat het nu gewoon in 1 keer goed straks, en staat ie over twee weekjes weer lekker in zijn eigen box.
Succes!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:39

Wat vervelend allemaal voor jou en Cres... Verdrietig
En nu ook die twijfel over de kliniek terwijl je eerst zo vol vertrouwen was, dat is ook heel vervelend. Sterkte...

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:24

Echt zwaar K voor je Eyes, en voor Cres ook natuurlijk. Het zit niet echt mee.
Hopen dat het nu wat vlotter wil verlopen na de tweede operatie!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 04:44

Jura schreef:
Wat vervelend allemaal voor jou en Cres... Verdrietig
En nu ook die twijfel over de kliniek terwijl je eerst zo vol vertrouwen was, dat is ook heel vervelend. Sterkte...


Ja, het is ook vervelend allemaal. Ik ben het vertrouwen in de kliniek niet verloren hoor, ik bedoel dat de opmerkingen van andere da's natuurlijk niet gebaseerd zijn op eigen constatering van de ontsteking en ik wil voorkomen dat dit verhaal straks een eigen leven gaat leiden ten nadele van de kliniek en/of behandelende artsen. Het is alleen zo'n grote teleurstelling.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 06:45

Aaarrrggg, er lijkt dan ook nooit een einde te komen aan al die ellende. Ik wens je dan ook veel sterkte toe en ook voor je paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:04

Tja, ik ken de veearts in kwestie en heb hele goede ervaringen met deze man. Hij weet wat hij doet, en waar hij het over heeft. Misschien is het misgegaan omdat er andere factoren waren. Misschien is er een reden waarom hij niet tweezijdig heeft geopereerd? Het is heel makkelijk zeggen van andere veeartsen dat hij het niet goed heeft gedaan. Ze zeiken elkaar toch altijd af...............
Ik ben er van overtuigd dat Bert weet wat hij doet, en het blijven dieren, je weet nooit wat voor complicaties er op kunnen treden, en hij loopt er natuurlijk al heel lang mee! Ik kan me toch herrineren dat ik hem van de zomer zag lopen en dat hij toen ook al problemen had met zijn koker, hij liep denk ik niet voor niets zo wijd achter, telgangend en onregelmatig. Kijk als zo'n ontsteking er zo lang zit, kan je geen wonderen verwachten van de veearts.

Maar neem van mij aan, Bert zal alles doen om Cres beter te krijgen!!