Hebben jullie ook vervelende mensen in de les?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Hebben jullie ook vervelende mensen in de les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 19:01

Pfff wat voor een jongen hebben we er nu weer bij Verward

Zit hij de hele tijd keihard te roepen kom op jongen, jaaa, halluja, jaaaa, hup door en dan keihard en ook nog eens van die kreun geluiden gek word ik er van.
Geef ik hem een tip om zijn zweepje in zijn binnenhand te nemen bij dat paard, zegtie nee ik heb geleerd om hem in mijn buitenhand te houden dus dat doe ik ook. Okee ook goed Haha!
Maar zo irritant dit is nog maar de 2e les met hem, maar ik ga er echt nog wel wat van zeggen denk ik.
Hebben jullie ook mensen in jullie les zitten waar van je denkt: Lips are sealed


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:03

avantilover schreef:

Zit hij de hele tijd keihard te roepen kom op jongen, jaaa, halluja, jaaaa, hup door en dan keihard en ook nog eens van die kreun geluiden gek word ik er van.


hahah *LOL* *LOL* *LOL*

ik heb ook zo`n kind in de les en die kan niet zo goed rijden.
als ze gaat springen dan laat ze alles los, teugels,beugels enz
Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 19:07

Ja zo 1 is het er kan dus voor geen meter rijden, ben benieuwd wat het paard er alles naar van dacht *LOL*
Zit hij einedelijk in galop: jahoe jahoe. Hij spoort niet helemaal, als je zo doet al je 15 ben.

Ik ging nog ff zonder zadel in soort ren-galop kijkt hij mij met open mod aan: zooo jij heb lef *LOL* haha

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:08

Ja, daar had ik last van maar tegenwoordig rij ik een hele leuke les met volwassenen en andere kinderen van mijn leeftijd.
Toen ik nog in die andere les reed kwamen er allemaal van die beginners bij en je wilt niet weten wat een lawaai dat was. Clown Maar de pony waar ik op rij werd toen overgenomen door zo'n jongen die niet eens wist hoe hij zijn beugels korter of langer moest maken. Haha! Terwijl hij al drie jaar reed en dat moest ik toen doen voor hem.

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:12

Haha er zit nu een nieuw meisje bij ons in de les, en die vond eerst alles eng! Ze durfde niet eens te galloperen, terwijl ze al best lang les heeft gehad Verward Volgens haar kwam dat omdat ze een leaspaard heeft gehad, en nu durft ze niet meer op andere paarden te rijden...
Maar ze zit dus elke les te vertellen dat ze bang is, en dat ze niet durft te springen enz. vrij irritant!
Laatst ging ze galloperen, zegt ze weer: ik vind het echt super eng, mag ik niet gewoon achter een andere pony aan galloperen?

Maar gelukkig gaat het nu wel wat beter, alleen nu begint ze dus elke les minstens 5 keer te zeggen dat het beter gaat, en dat ze van zichzelf niet meer bang mag zijn Frusty Haha!

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:13

ik kan die kinderen niet uitstaan die een pony de schuld geven van iets wat hun eigen shuld is.
en 1 kind heeft mijn pony ingepikt }>
maar dat mens durft er niet eens op te galoperen, toen had ik eens met haar geruild op de pony waar ik nu op rijd, maar die gaat nog veel harder Haha! (eigen schuld Tong uitsteken)

ik heb ook 2 hele lieve kindjes in de les! (11 ofzo, maar 1 daarvan kan je gwoon mee praten als iemand van je eigen leeftijd)
zeggen ze altijd zo: "kom je volgende week weer? dat is kei gezellig!" Haha!

en wat ook zo irritant is de kinderen die mij de hele tijd in de weg staan.
ik vind het niet zo erg als iemand nog niet goed kan sturen hoor, maar ze moeten niet op de hoefslag stil blijven staan(niet door vervelende pony maar door geen rekening te houden met anderen).

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:40

ja daar zitten er bij mij ook in les waarvan je denkt...ohhhh!!!! ik weet nog van vroeger toen zat er ook een meisje bij mij in de les. ze viel er elke les af, terwijl ze op de braafste pony van de stal zat. haar zus en moeder mocht ook nooit bij haar komen kijken als ze reed. toen een keer ging ze mee met een bosrit, is ze er 2 keer afgevallen. ze zat toen ook op de braafste pony. er kwam een tractor aan en toen liep de pony een stukje het land op, toen de pony stil stond viel ze er heeellll langzaam af...PLOF! en ze viel er nog een keer in het bos af. ik kon me er echt aan ergeren...als je op zo`n brave pony zitten waar ook nog wel een beginner op kent...poehhhh...
maar meestal zit er wel iemand in de les waarvan je denkt...*****

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:45

Ik had eerst ook een meisje in me les en die zat de hele tijd te roepen : Ja, jaa, jaaaa, jaaaaaa!! Je had dan bijna de neiging om mee te roepen maar dan: Nee, neee, neeeee!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 19:54

hahaha *LOL* en dan van die overdreven manier je kruis aantrekken, dat doet me ergens aan denken.... Knipoog
Ben dus niet de enige die hier meekampt !
Pff kinderen die bang zijn vreselijk, oja eerst zat er toen ik nog maar net begon met rijden een kind in mijn les die bleef maar janken.
MAMAAAA ik wil niet op scarlet, hij is zo groot hij gaat zo hard (zijn ze nog aant stappen *LOL* ) en dan weer MAMA!!!!! *zucht*
haha eigenlijk heb ik altijd bij die kinderen in de les gezeten. Wel grappige verhalen.

Miss_Horse

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:15

Wij hebben iemand in de les........... ze snijd je echt de hele tijd af! om gek van te worden, vet met die tenen de grond in, handen voor haar ogen....

Zaterdag weer springles........ ben best een beetje bang!!! (sssschijtluis) Haha!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:16

ik rijd bij volwassen in
maar daar heb je ook somige bij
nou rijd er 1tje in die roep altijd keihard eeehhh
als die weer eens een bokje geeft en dat doet ze wel
5x achter me kaar
en ze begint ook altijd te vloeken ik heb er 2 weken terug wat van gezegt
omdat die van mij op hol sloeg die werdt er gewoon heel nerveus van!!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:24

Weet je waar ik me altijd dood aan erger... als iemand zo vlak voor je neus de hoefslag op gaat! Daar erger ik me dood aan en daar zeg ik ook bijna altijd wel wat van tegen die persoon. Soms ben ik dan aan het galopperen en komt er opeens zo'n kind voor me die draaft.. Jaa daar gaat me galop
Gelukkig zit ik nu in een les met mensen die zich daar ook dood aan erger. Maar maandag beginnen de lessen weer en komen er een paar nieuwe kinderen bij.. Hopelijk doen ze dat niet want owh wat heb ik daar een hekel aan Frusty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:39

ik heb 1 keer in 14 dagen les in mijn uppie Haha! kost en par centen maar dan heb je ook wat Tong uitsteken

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:41

Bij mij zit er een meisje in de les die de hele tijd wil galopperen....

Romeo Lovers

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:17

avantilover schreef:
hahaha *LOL* en dan van die overdreven manier je kruis aantrekken, dat doet me ergens aan denken.... Knipoog
!!!!! *zucht*


Vreeeselijk, zo'n meisje zat een paar jaar geleden ook altijd bij mij in de les... Zon vage bewegingen maakte ze altijd als ze het paard vooruit deed schoppen (die had nog nooit van duwen met je kuiten gehoord die schopte alleen maar).
En dan die kreun geluiden bah...

Dat deed zon jongen ook een keer, we hebben het eens met zn alleen heel hard nagedaan en toen heeft ie het nooit meer gedaan. Bloos

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:54

ik heb een keer in de week prive les, heerlijk!!! Lachen
en in keer in de week rijvereniging les en het enige wat irritant is,
zijn sommige mensen die gewoon niet uitkijken en je steeds
bijna van je paard afrijden en je afsnijden en dan beginnen
te zuchten als je niet voor ze aan de kant gaat.... Lips are sealed

.....

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:00

Nou bij ons is het eigenlijk wel gezellig. Ik rijd met Lisanne (Spirit op bokt) en Priscilla (Skipperfan op bokt) in de les. En ook met een goeie vriendin van mij en zij is ook meteen de verzorgster van Misty.
Verder hebben we wel 2 kindjes die altijd maar stil zijn en denken dat ze goed kunne rijden waarbij ik denk
Ook als ik op de hoefslag rijd (waar je voorrang hebt) let ik op me paard (hoe die loopt enzo) en dan komt dat K*Tkind weer voorbij en snijd ze me zo af, waardoor ik dan weer alles kwijt ben zeg maar...

Maja verder is het leuk hoor Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 22:00

Fonnie"]
[quote="avantilover schreef:
hahaha *LOL* en dan van die overdreven manier je kruis aantrekken, dat doet me ergens aan denken.... Knipoog
!!!!! *zucht*


Vreeeselijk, zo'n meisje zat een paar jaar geleden ook altijd bij mij in de les... Zon vage bewegingen maakte ze altijd als ze het paard vooruit deed schoppen (die had nog nooit van duwen met je kuiten gehoord die schopte alleen maar).
En dan die kreun geluiden bah...

Dat deed zon jongen ook een keer, we hebben het eens met zn alleen heel hard nagedaan en toen heeft ie het nooit meer gedaan. Bloos
[/quote]

whahaha, wat een goede tip Die gaan we zeker weten uitproberen }>

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:01

Dat is de reden waarom ik zo blij ben met mijn privélessen. Er rijdt soms wel iemand in de bak erbij, maar bij ons geld de regel dat degene die les heeft altijd voorrang heeft, en anders mag je er niet bij rijden.

Maar de gezelligeheid die je soms kunt hebben in een groepsles mis ik af en toe wel hoor. dat heeft toch ook wel weer wat.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:02

Heb prive les dus de enige vervelende is mijn instrukteur die altijd maar zeurt dat ik het niet goed doe Haha! Haha! Haha! Haha!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:01

kinders kinders, zo zijn jullie ook geweest!!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:31

Nou Irish_lady.. Ik weet wel dat ik vroeger de nodige geluiden op het paard maakte Haha!
Maar ik gaf nooit het paard de schuld Knipoog
In mijn les hebben we ook zo`n meisje dat de hele tijd mept met die zweep en aan de teugels rukt.. en steeds roept : ' alleej HUP!'
terwijl toen andere kinderen opdat paard reden hem met de benen, of met een beetje goede stuur kracht zo op de hoefslag kregen, of hem er niet eens vanaf kregen zonder dat ze het wouden..
Dat vind ik ook altijd zo vervelend.. want het stoort me dus ook, want ze rijden steeds in de weg Boos! .. maar ik houd m`n commentaar zoveel mogelijk voor me Knipoog



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:46

Ja, ik herken het ook heel erg! Wij hebben een hele gezellige les (Shiloh en Jannelientje zitten er ook in) Alleen eerst was er een klein meisje en die was bang.
Nou ging ik op een rustige haf rijden omdat de pony waar ik normaal op reed niet mee mocht. Ik reed een na laatste en zij laatste (in de bossen) en toen gingen we galopperen. Zij reed op een heel klein rustig pony'tje en had een zweepje die ze niet gebruikte. Omdat mijn pony nogal langzaam was en ik niet teveel wilde achterraken in galop, vroeg ik of ik haar zweepje mocht lenen.
Haar antwoord: Nee want dan spoor jij jou pony aan en dan gaat jouwe hard en moet ik ook hard. Lips are sealed
Dus ja, wij in galop en ik ging echt heel overdreven aansporen. Mijn benen echt keiver omhoog en dan naar beneden (om dan heel af te remmen en maar heel zachtjes aan te sporen Schijnheilig . Best gemeen maar ik kan er gewoon niet tegen. Die galop was ze er nog afgevallen omdat haar pony'tje iets harden ging (mij voorbij). Die heeft niet meer bij ons gereden toen en toen ze er in een andere les af was gevallen is ze volgens mij gestopt.

Maar ik weet zeker dat ik eerst ook erg ben geweest hoor. Ik reed ook altijd op de braafste pony vroeger. Maar ik reed in een best gevorderde les en wij gingen nogal eens in rengalop buiten. Ik ben er ook een keer afgevallen in rengalop omdat ik gewoon nog niet vast genoeg zat. Sinds toen durfdeik niet meer. Maar een keer erna vroeg ik of ik op happy day mocht en we dan niet in rengalop gingen. Oke we gingen niet in rengalop dus ik kon makkelijk op happy day. Maar ik had zo'n instructrice en die deed het daarom juist wel! Sindsdien ben ik er niet meer bang voor geweest en nu vind ik het zowat het gaafste wat er is ookal doe ik het nu amper meer (alleen op de duinen.)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:49

mede daarom heb ik priveles *LOL*

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:54

helaas wel ja...
de club breid uit en breid uit... maar de rij-ruimte wordt niet groter...
dus met meer man op een klein stukje...
gevolg: een uitgerekte volte...
kun je dus een uur lang rondjes hobbelen...
opzich een prima oefening hoor... (zeker voor een knol die moet leren geconcentreerd te blijven en te luisteren...en niet als een malooot achter de merries aan... Haha! )
Maar als je dan van die maloten in de les hebt die als een gek hun pony alle kanten opsjorre en hem er snel tussen frotte (gevolg: ik moet me noodrem gebruiken, en meerdere malen noodrem = sjagie Tos)

Laatste tijd ging ik er vaak weg met een gevoel van waarom kom ik?

ben dus al 6 weken niet meer geweest...
ga van de week maar weer eens lessen....

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, kaatje89, OmgiliBot en 178 bezoekers