Wie weet een paardentandarts in regio Zwolle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Wie weet een paardentandarts in regio Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 01:19

Mijn paard heeft gebitsproblemen en ik ben op zoek naar een paardentandarts hier in de buurt. Kennen jullie iemand en heb je ook enig idee wat het kost.


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 01:29

Als jij er 1 weet, mag je mij pb'en. Ik zoek er ook 1 voor een stalgenootje van mij.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:21

Bij ons is John Kegge geweest, volgens mij komt hij gewoon door het hele land. Op zijn site kan je meer info vinden: www.happyhorse.nl
Wij waren zeer tevreden over hem, als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:07

Kun je Emmeloord niet laten komen??

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 22:18

het wordt gerard rutten uit veeningen. Heb ooit eens een lezing en demonstratie van hem gezien en het leek mij een fijne tandarts voor mijn paard. Hij werkt ook samen met paardenkliniek de Veluwe in Wapenveld. De prijzen maken elkaar allemaal niet zo gek veel uit. Een heleboel adressen staan in de Hippos vademecum. Toch handig dat ik dat ding bewaart had... Maar allemaal bedankt voor jullie reacties.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 09:43

Gerard Rutten !!

Hij is echt heel goed, gaat heel vriendelijk met de paarden om, legt alles uit, laat alles zien, echt perfect !!! Hij is net bij Japik geweest, ik kende hem ook niet verder, maar voor mij geen andere tandarts dan Gerard!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Peggylee, YandexBot en 83 bezoekers