Verkiezingen.waar stemmen jullie op? 18+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Verkiezingen.waar stemmen jullie op? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 14:00

Jaja het is zover,ik mag stemmen!

Maar ik zou niet weten waarop,ik heb me er nooit in verdiept,zou niet weten waar al die partijen voor staan.
Ik heb gister ook niet naar rtl4 gekeken,ik vind het zo vreselijk saai,en volgens mij is die hele nederlandse politiek een puinhoop!

Wie stemmen jullie en waarom?

ik denk dat ik maar voor de partij van de toekomst ga,de feestpartij van Johan Flemmix! Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:47

hihi, je kunt van die tests doen, wat je standpunten zijn en dan krijg je te lezen welke partij het best bij je past.
de vorige keer heb ik vvd gestemd, maar ik vind die zalm maar een omhoog gevallen klojo.....
de rest is ook een troepje, behalve het cda maar ik ben het niet met hun standpunten eens.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:49

Ik heb me er nog niet zo in verdiept, maar de verkiezingsdatum komt schrikbarend dichterbij. Ik heb ook al mijn kieskaart binnen...

Ik denk dat ik toch maar even moet kijken waar ik op ga stemmen..


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:03

Van wat ik gisteren heb gezien is de pvda voor mij op dit moment de beste optie.
Uiteraard wel met voorkeurstem op Jeltje Knipoog

Maar ik ben er nog niet helemaal uit voor deze keer.
Zal me er toch weer in moeten gaan verdiepen de komende tijd.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:05

Ik heb net even de Stemwijzer doorgelopen en daaruit komt dat de SP en GroenLinks de partijen zijn die mijn mening het best weergeven. Ik zal die andere links die missnynke geeft ook eens even doorlopen en kijken wat daar uit komt. Vooralsnog neig ik naar GroenLinks omdat die zo'n leuke lijsttrekker hebben Afbeelding

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:16

Heb net ook even gekeken, maar Leefbaar nederland en de VVD komen bij mij als hoogste.. Ik ga toch maar voor de VVD!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:18

ja ik vind een leuke lijsttrekker ook wel belangrijk....niet zo'n creep als ad melkert bijvoorbeeld

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:20

hee kaj: ik krijg heel vaak virussen opgestuurd door ene kaj, ik weet niet of je dezelfde bent, maar ik zou eens een virusscanner installeren!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:21

Via Stembox komen GroenLinks en de PvdA bij mij naar voren ... SP op 4. Ik ga nog even verder testen Lachen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:22

ik heb die tests gedaan en kom uit op 1x vvd, 1x groenlinks en 1x leefbaar nederland

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 15:23

Bij mij doen ze het niet helaas...

We deze maand met school nog naar Den Haag naar de tweede kamer...
Jen Peter Potter een handje schudden...

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:27

missnynke schreef:
ik heb die tests gedaan en kom uit op 1x vvd, 1x groenlinks en 1x leefbaar nederland

Het verandert bij mij ook steeds Haha!
Sommige vragen weet ik gewoon niet goed te beantwoorden, zal er ook wel mee te maken hebben.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:32

't is ook maar net hoe de vraag gesteld wordt....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:46

Ik heb ook geen idee waar ik op moet stemmen. Ik denk dat ik niet ga stemmen. De laatste keer (mei dus) heb ik voor chaos gestemd, beetje wakker schudden, maar het is er niet beter op geworden. Enige positieve is dat de 'groten' er niet omheen kunnen dat ze hebben lopen kloten de jaren ervoor. Maar verder? Je kunt nu geen wakkerschud stem doen, alleen maar diegenen stemmen waar je het grotendeels mee eens bent en dan erachter komen dat er toch een groot deel blijft waar je het NIET mee eens bent. Dan maar niet stemmen... (bovendien vind ik het echt lastig om een extra ommetje te moeten maken na mijn werk om te kunnen stemmen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:08

Ik vind het nogal zielig dat de LPF deze keer helemaal geen stemmen krijgen en ik had meelij met degenen die bibberden na de nieuwjaarsduik, misschien dat ik daarom deze keer maar LPF ga stemmen, als dank voor het volksvermaak.
Hoezo niet stemmen? Wat een onzin.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:14

Laui! schreef:
Je kunt nu geen wakkerschud stem doen, alleen maar diegenen stemmen waar je het grotendeels mee eens bent en dan erachter komen dat er toch een groot deel blijft waar je het NIET mee eens bent.

Dat zal je altijd houden. Niemand heeft precies dezelfde mening, anders zou het immers heel makkelijk, maar ook behoorlijk saai worden. Ik kies voor de partij waar ik het in grote delen mee eens ben.

Ik hoop dat er niet te veel mensen op van die idiote partijen die nu zijn opgericht gaan stemmen. Zoals die partij waar Sanex op wil stemmen. Je zou toch beter moeten weten nu ... maar ja, wie ben ik.

Ik hoop dat je van mening veranderd Laui, op welke partij je dan ook zou gaan stemmen. Zou zonde zijn als je het niet doet.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:16

ik ben het met maxx eens....

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:53

Ik ga denk ik ook op de pvda stemmen en dan op jeltje.
Ik heb gisteren het debat wel gezien, ze waren er goed in om elkaar voor schut te zetten.
Maar die harry potter draait er flink om heen en dat ideetje van VVD en CDA alleen in de coalitie vindt ik eng, dat komt het helemaal niet goed met Nederland.

Dus Pvda!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:57

SANEX schreef:
ik denk dat ik maar voor de partij van de toekomst ga,de feestpartij van Johan Flemmix! Haha!


Haha, dan heb je in ieder geval een lijsttrekker met een eigen paleis. Hij heeft in Eindhoven Paleis Soestdijk nagebouwd (nou ja, ik geloof niet dat het helemaal af is gemaakt), en daar woon ik toevallig ook nog eens om de hoek.

Maar goed, om nou op hem te stemmen, nee, toch maar niet.

Ik denk dat ik maar weer voor de SP ga. Ik hoop alleen dat ze niet al te groot worden, ik vind het juist een prima partij om een beetje tegen de gevestigde orde aan te trappen, maar ik betwijfel een beetje of ze het in de regering ook goed zouden doen...

Lastig, dat politiek gedoe...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:20

missnynke schreef:
ja ik vind een leuke lijsttrekker ook wel belangrijk....niet zo'n creep als ad melkert bijvoorbeeld


Gelukkig dan maar dat hij geen lijsttrekker is dan Knipoog

En virussen komen niet van mij hoor!
Ik heb geen mailadres met kaj.
Deze naam gebruik ik alleen op bokt vandaar.

Cowgirl

Berichten: 23741
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:11

Ik weet het ook niet hoor, in mei was het al zo moeilijk.
Ik had net die dag besloten LPF te stemmen wordt Pim vermoord Huilen .
Ik ben toen wel bij mijn stem gebleven maar die eikels hebben er een zooitje vangemaakt.

Ik ga wel stemmen maar op wie?? Misschien beslis ik pas als ik in dat hokje sta.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:42

Partij van de toekomst als ik zou mogen stammen *LOL* haha die doen zo hun best!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:42

Ik ben lid van PvdA en stem er natuurlijk ook op!

Niet stemmen? Dan vindt ik dat je ook het recht niet hebt om in de komende 4 jaar te "klagen"!!

De enigste manier om iets te "doen" aan het beleid van ons land, is stemmen!

Ik ken zoveel mensen die niet stemmen en dan wel de hele tijd zitten te "zeuren" over het een of het ander! Tja, als je niet stemt veranderd er ook niets! Of blijft niets hetzelfde, ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat... Knipoog

Dusssss, wil je met Recht kunnen "zeuren", STEM DAN!!!

(en niet denken, ach die ene stem.... want als iedereen dat denkt, komt er ook niets van!)

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:06

ik stem net als de vorige verkiezing gewoon CDA. waarom ik vind dat jp balkende een duidelijke mening heeft.