Eindelijk meer weiland.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Eindelijk meer weiland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 22:29

Onlangs plaatse ik een topic met de verdrietige mededeling dat mijn buren zijn geemigreerd naar Canada. Ik zag eigenlijk alleen maar negatieve dingen aan die emigratie. Nu kwam er echter gisteren een positief puntje bovendrijven. De buurman belde uit Canada met de mededeling dat hij de ruim 2 hectare weiland die bij ons aan de overkant van de weg liggen en die hij huurt van Staatsbosbeheer nog niet opgezegd had. Of wij interesse hadden om deze pacht over te nemen. Nou dat hadden wij wel. Ondanks dat er enige restricties aanzitten omdat het grond van Staatsbosbeheer is (dus niet gebruiken van het land van ongeveer maart tot juni i.v.m. weidevogels). Hoeven we geen kuilbalen meer te kopen. Hebben we ze eindelijk van ons "eigen" land. En hebben we in de winter extra weiland voor de dieren. Ben er super happy mee. Heb het gevoel dat we plotseling grootgrondbezitter zijn geworden.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:40

wat gaaf dat zou mij ook erg goed uitkomen....Hyper!
veel plezier met je nieuwe land.... xxjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:46

He dat is fijn zeg! veel plezier ermee!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:09

Dat is beter nieuws!! leuk joh, lekker eigen kuil, zullen de paardjes wel blij mee zijn!

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:45

He tof zeg.....fijn zo'n positieve wending aan een emigratie die altijd niet leuk is.