Arabische hengst Karim Rodhan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Arabische hengst Karim Rodhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 22:52

Ik ben benieuwd of iemand hier op bokt iets over deze hengst weet Tong uitsteken
Ik heb jaaaaren geleden een Arabische volbloed hengst gereden met deze vader (moeder was Guettita). Ik kwam een tijdje terug weer foto's van hem tegen en nou ben ik dus benieuwd.

Vader was dus Karim Rodan (of was het nou Rodhan??) verder weet ik bitterweinig over hem..maar ach, niet geschoten altijd mis toch? Tong uitsteken
Misschien heeft iemand zelfs een foto?


Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 11:01

Hoi,

Ik heb ergens nog wel een foto van Karim Rodan, dan moet ik van het weekend eens even gaan zoeken!
Wat ik wel weet is dat is geruind en dat hij ook als ruin wel op de showkeuringen is gebracht.

groetjes,

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 12:48

geruind? Jammer zeg (nou ja denk ik, heb nog nooit een foto van hem gezien maar die zoon die ik reed had wel een "hemels" karakter Tong uitsteken )

Weet je misschien ook waarom hij geruind is? Ik ken overigens maar 2 afstammelingen ervan waar de 1ne is van overleden en de ander heb ik nooit in het echt gezien..
Ik ben alvast wel benieuwd naar de foto


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 bezoekers