sommige mensen wil je van hun paard aftrekken!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

sommige mensen wil je van hun paard aftrekken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 15:11

Fietste terug van mijn werk naar huis, toen ik in de verte een erg mooie tinker zag, waarvan ik zeker wist dat hij niet in bergen stond. Dus ik vragen waar hij vandaan kwam.

Hij bleek dus uit Sint Pancras te komen, en dat meisje ( jaar of 14-15)
was samen met nog een meisje met een fjord aan het rijden.
Ze vroegen aan mij waar het bos was, ze bleken dus al bijna 2 uur aan het rijden. Paarden helemaal bezweet en aan het hijgen. Maar dat was nog niet zo erg, wat ik erger vond was dat het meisje met een plat shetlander zadel reed wat zeker veels te klein was! En ze had een hele dunne veel te grote pelham in. Met verbindingsriempje en ook nog een martingaal Verward En maar trekken met die handen ook dat ze stilstond. Mijn maag draaide zich zeker een aantal keren om. Ze wilden naar het bos om te rijden, nou dat is zeker nog 1 uur erbij en dan nog terug, was volgens mij een vrij jonge tinker zonder ijzers. tsja sommige mensen snap je ook echt niet. En het is zo frustrerend dat je daar ook niets aan kunt doen!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 15:33

Huh vreemde combinatie, aan dat bit mag toch helemaal martingaal zitten lijkt me erg pijnlijk.
En 2 uur rijden valt toch wel mee opzich? Maar als ze ook nog terug zouden moeten is dat wel erg lang, hoe oud was dat paard dan, oja en ijzers hoeven niet alle paarden te hebben hoor, heeft Bunny ook niet, haar hoeven zijn ijzersterk!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:00

Sommige mensen denken niet na bij wat ze doen. Het was waarschijnlijk niet eens zo bedoeld, maar ze wisten denk ik niet waar ze mee bezig waren. Heb je er iets van gezegd tegen ze?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:31

Ik denk dat ik wel weet wie het was. Die tinker was die niet echt breed? Dat meisje had ze donker haar?Had die tinker een beetje een blauwachtige gloed over de zwarte vlekken?
Als dit die meiden zijn die ik denk dan doen ze dit soort "ritjes" wel vaker. Ze waren ook al in Egmond geweest . Die dieren zagen er toen ook al erg bezweet uit. Zei die ene meid nog van ja is zijn eigen schuld hij ging er telkens vandoor (giechelend en wel).


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:46

Heb je ze de verkeerde kant op gestuurd? Tong uitsteken

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 20:48

nee want dan waren ze nog veel langer onderweg geweest!! en blieb , ik weet het niet precies, was een leuke tinker, weinig zwart en 2 versch. oren!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:09

Anders kom je eens kijken waar ik les geef, daar staan die tinker en fjord nl. ook gestald. Ik ben wel nieuwschierig of hun dat waren.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 01:20

daar kan ik dus ook niet tegen!
heb je er trouwens ook wat van tegen dat mens gezegd?

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 06:24

heb gezegd dat als zij hun paard wilden verknallen, ze vooral zo door moesten gaan, maar ja wat kun je verder zeggen?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 10:45

Ik denk dat je idd weinig tegen zulke mensen kunt zeggen. Maar wat ik niet begrijp is dat niemand anders ze de combinatie bit en martingaal uit haar hoofd heeft gepraat. Je zou toch denken dat zo iemand les neemt?
Wat betreft ijzers, dat hoeft niet fout te zijn. Sommige paarden hebben sterke hoeven en hebben niet persé ijzers nodig.

* To Belg, or not to Belg *

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 12:49

Ik weet ook wel wie dat zijn. Je ziet ze overal rijden. Frusty
Via de ring Alkmaar, richting bergen.
Dat paard is echt altijd zeiknat van het zweet, en maar druk rijden met hem. Misselijk
Idd Bliep01, je vertelde me een keer dat hun dat ook toen waren, hadden ze eerst helemaal naar die bak gereden, paard bekaf en bezweet, toen nog uitgebreid inde bak zelf gereden, en toen nog die 2 uyur naar huis toe.
Sorry, daar wordt ik altijd een beetje naar van. Verdrietig Arm beest, hij wordt helemaal afgereden.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:58

Jah ik reedt achter je met de auto, ik was opweg naar huis die meisjes ken ik ze kennen echt niet rijden!
ze komen niet ui sint-pancras maar uit zuid-schermer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Poekkie en 35 bezoekers