Wie o wie komt in 2003.... SuperJurga hobbelen???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Wie o wie komt in 2003.... SuperJurga hobbelen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 20:27

Ben eigenlijk wel benieuwd wat ik dit nieuwe jaar aan Boktmeetings kan verwachten....

Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze graag SuperJurga, Voice en mij eens willen meeten, maar zijn er soms nog meer? Party!!

Mensen met interesse in een fantastisch buitenritje Veluwe/Lunterencity, een knuffelsessie Voice (en misschien tegen die tijd ook wel W...) ?

Of die Jurga eens vanaf de bok willen besturen? Cool

In januari verhuis ik naar stal en heb ik heerlijk de paarden bij huis. Lunterencity heeft een station en ophalen is geen punt.

Dus.... wie o wie?

*meeting met Syph is in de weekenden vaak ook mogelijk* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:34

nou mij zie je de 21e eeh Haha!

dan zal wormpje/worstje er nog wel niet zijn Lachen;)

grtzz leon en snowdon

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 20:39

Hahaha nee, ik moet tenslotte wel ff weten hoeveel beschuiten ik dit jaar moet inslaan incl. muisjes. Enneuh dit topic is ook voor mensen die ik al gemeet heb hoor! En die Jurga nog nooit gemeet of gereden hebben....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:08

Ikke!!! *LOL* Ik kom zeker een keertje langs!!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 22:51

Jaaah gezellie San!!!! Moet je doen! Eens een andere tuiger onder je kont! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:04

jaa ik ikke Lachen
neem magned wel mee Lachen
maar dat word dan wel in de zomer hoor Haha!
ik houd niet van slecht weer *LOL*

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:11

Ik wil ook zeker een keer komen kijken !! kleine tuiger meeting ??

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 01:10

Yeah ikke ben waarschijnlijk ook vaak van de partij omdat de meeste mensen toch alleen in het weekend kunnen Lachen En natuurlijk ga ik ook knolhobbelen op SuperJurga mijn lespaard Tong uitsteken hihi. Misschien dat ik zelfs een kleine demonstratie Spaanse stap geef, he Iloon? Schijnheilig *hoopt dat Ilona even meewerkt*

ps. Iloon met al die enters krijg je je topics niet langer om in de statjes te komen hoor *rent snel weg*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 08:46

Jaaah leuk Heleen! We moeten natuurlijk nog steeds galop doen he!
MirandaB, lijkt me hartstikke gezellig! Bn ook erg benieuwd naar jouw tuiger!
Syph.... dat jij nou zo snel je conclusies trekt.... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 08:52

Hmmm... Denk dat ik er ook niet onderuit ga komen he? Zomer 2003 kom ik wel eens langs, kan ik weer lekker mooi-weer-rijder spelen Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 09:05

Jaaaaaah wat leuk Mike, moet je echt doen! Kun je meteen nieuwe pics van de kleine baby maken. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:05

Ik heb nu mijn vrachtwagenrijbewijs dusssss...ga ik zeker een keer komen!! Met prakkie natuurlijk om samen een heerlijke buitenrit te maken!! En om Jurga en Voice te bewonderen natuurlijk!!!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:07

JA, ik kom ook wel een keertje langs om ze te bewonderen!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 12:27

Gezellie Wendy! Is al zo lang het plan en steeds komt er weer iets tussen! Laat me maar weten wanneer je kunt!
Richtje, ook jij bent van harte welkom hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:53

zal ik in februari komen dan?? deze maand is nog wat chaotisch (een theorie- en een praktijkexmamen, nog een wedstrijd, dus very busy)...

Ga strax ff in mijn agenda kijken!!!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 12:57

Is goed hoor! Mijn agenda is nog leeg en dat kan nog net voor het veulen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:08

Als ik mijn rijbewijs heb dan kom ik zeker weten een keer bij je langs! Eh alleen dat duurt nog wel een half jaartje denk ik Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:18

Ja ook ik kan niet achterblijven natuurlijk! Lachen
Het plan is er al zo lang om eens langs te komen, maar net als bij vele anderen van bokt komt het er maar niet van.
2003 is het jaar van de nieuwe mogelijkheden *LOL* Dus ik doe mijn best.
Het moet echt een keer lukken.
Maar wanneer?? Ben alweer druk druk druk, maar over een maandje heb ik nauwelijks meer les op school dus wie weet dat het in maart ofzo een keertje lukt??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 13:22

Kijk maar Cody, zou het echt super vinden! Grappig is dat, dat je heel vaak tegen iemand zegt dat je gaat meeten met diegene, maar het komt er nooit van. Maar maart moet kunnen hoor!
Flair.... moet je doen! Ben benieuwd wat jij van mijn tegenovergestelde Flair vindt!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:44

Pfff, ik denk dat ik jouw paard niet vooruit krijg Lachen aangezien jij Flair goed aan het been vind en ik haar die dag al sloom vond Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 14:12

Hihi zal best een kansje inzitten. *LOL* Slome Jurres met dr dikke buik nu... Maar die is er wel weer af tegen die tijd dat jij komt, dusse.... Haha! Misschien heb ik haar dan eindelijk aan het lopen... Schijnheilig

Heb net met ukkie afgesproken wanneer we gaan meeten, dus dat gaat goed Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:27

Ik wil Superjurga en Superbabe (die nu vast al een hele dame is) ook eens meeten. En jou ook natuurlijk, Ilona.
Door de week is voor mij vrij moeilijk, maar in het weekend moet wel een keer kunnen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:38

Kitty schreef:
Door de week is voor mij vrij moeilijk, maar in het weekend moet wel een keer kunnen.


Dan ben je waarschijnlijk verplicht mij ook te meeten Tong uitsteken Vind je toch niet erg he? Schijnheilig


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 17:33

Kitty wat leuk zeg!!!!! Hihi je weet idd niet wat je ziet als je die Flossel van me ziet! Dat is zo'n groot loeder! Maar in het weekend mag altijd hoor!!! Lijkt me hartstikke gezellig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:35

ja!! Ikke wil ook wel Haha! Als het van jou mag he Knipoog *LOL* Wil super jurga en voice Lovers wel is in het echie zien Lachen

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers