geocities-probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pepijntje
Berichten: 117
Geregistreerd: 28-11-02

geocities-probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 12:28

hoi allemaal
Ik zit met een klein probleempje op geocities
Als ik op 1 pagina een plaatje in een tekstgedeelte wil zetten lukt dat niet : er komen allemaal rode ruitjes in
Bij de andere pagina's lukt dat wel

Wie kan me helpen Huilen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:36

Misschien overlapt 't 'n ander gedeelte? Dan zou je 't ff moeten verplaatsen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 15:39

Geocities plaatjes kan je niet op andere pagina's zetten. Dat heeft geocities afgesloten. Je kan de plaatjes dus niet op bokt, maar alleen op je eigen webpage gebruiken.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:35

Mhh even denken.
Als je je background voor je site kiest, zie je ook 'page properties' staan. Die moet je aanvinken. Dan kan alles mekaar wel overlappen!

Succes!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:05

beetje offtopic, maar als ik me aan wil melden bij geocities wordt er gevraagd om je land en zipcode.. alleen staat er The Netherlands niet bij.. en dus klopt die zipcode constant niet Boos!
hoe los ik dat op?

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:11

Ram wat cijfertjes in op je toetsenbord en kies voor language engels ofzo, bij de 2e pagina wordt je gevraagt in welk land je woont.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:49

'n Amerikaanse postcode is altijd 5 cijfers, dus ik woon altijd in Amerika en m'n postcode is 12345 ofzo Haha! Bij straatnaam heb ik ook maar wat verzonnen, ik ga hun m'n persoonlijke gegevens niet aan hun neus hangen, nergens voor nodig Clown

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:12

pepijntje schreef:
Als ik op 1 pagina een plaatje in een tekstgedeelte wil zetten lukt dat niet : er komen allemaal rode ruitjes in
Bij de andere pagina's lukt dat wel


die rode ruitjes betekenen dat het elkaar overlapt...wat dus niet kan in geocities
het kan dus ook niet dat het op die andere pagina's wel is gelukt hoor. Bij mijn geocities site kan ik ook geen overlappingen maken en geen plaatjes in mijn tekst zetten tenzij je eerst een plaatje neemt en er dan met verschillende tekstbalkjes een tekst omheen zet

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:38

IcePrincess"]
[quote="pepijntje schreef:
Als ik op 1 pagina een plaatje in een tekstgedeelte wil zetten lukt dat niet : er komen allemaal rode ruitjes in
Bij de andere pagina's lukt dat wel


die rode ruitjes betekenen dat het elkaar overlapt...wat dus niet kan in geocities
het kan dus ook niet dat het op die andere pagina's wel is gelukt hoor. Bij mijn geocities site kan ik ook geen overlappingen maken en geen plaatjes in mijn tekst zetten tenzij je eerst een plaatje neemt en er dan met verschillende tekstbalkjes een tekst omheen zet
[/quote]
Je moet via page properties -> layerted html o.i.d aanvinken, dan kan het wel, serieus!