Welk tijdschrift is aan te raden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 15:37

Ja die is van ons.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:34

Carys schreef:
Mac, ik denk dat jij het blad van de AQHA bedoelt. Dat heet The Quarter Horse Journal.

Ik heb het gevonden! Het heet niet de Quarter Horse Journal, maar "Quarter Horses USA" en het is een jaarlijkse uitgave. Ik heb hier 2002 voor me liggen. De onderwerpen hierin: de geschiedenis van het Qh, alles over het Appendix QH, achter de schermen van QH racing, tips voor de aanschaf van een QH, wat het AQHA voor je kan betekenen, "It's in the blood", artikel over foundation stallions, trail and travel sectie met verschillende artikelen over vakantie met (je) QH. Enzovoorts ... Geen idee hoe je er vanuit hier aan komt, maar het is een informatief rasgebonden tijdschrift (met hier en daar wat lichte propaganda, natuurlijk Vork ).

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 12:35

M'n ouders willen 't dus wel voor me regelen Lachen Maar uhm... kun je niet eerst 'n proefexemplaar bestellen voordat je er meteen aan vastzit? Ik zie nl. alleen maar abonnementen staan Verward

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:22

Is er een website van het tijdschrift 'Quarter'?? Want wil namelijk lid worden alleen weet niet hoe!!! Groetjes Naiomi

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:07

Ik wil graag eerst een nummer van Horse & Rider kopen voor een dat ik besluit een jaarabbonnement te nemen. Zijn er losse nummers in NL te koop en waar dan?

In duitsland heb je nog Western Horse, een erg informatief blad, maar wel veel duits vereningingsinfo en uitslagen. Misschien interessant voor mensen uit het grensgebied die ook in duitsland aan de wedstrijden mee doen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:15

Er bestaat volgens mij geen website van het tijdschrift 'de Quarter'. De redactie is echter wel te bereiken via een emailadres en via dat mailadres kan dan een proefnummer opgevraagd worden. Ik heb alleen geen 'Quarter' bij de hand op dit moment, maar misschien dat iemand anders op dit topic het op kan en wil zoeken?

nemrac
Berichten: 6
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:49

naiomi schreef:
Is er een website van het tijdschrift 'Quarter'?? Want wil namelijk lid worden alleen weet niet hoe!!! Groetjes Naiomi



Tel nr. van de Quarter: 0174-614360
e-mail: dequarter@planet.nl
Citaat:

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 12:15

Kais schreef:
M'n ouders willen 't dus wel voor me regelen Lachen Maar uhm... kun je niet eerst 'n proefexemplaar bestellen voordat je er meteen aan vastzit? Ik zie nl. alleen maar abonnementen staan Verward

De Horse and Rider (de Amerikaanse!) heb ik in NL nog nooit in de winkel zien liggen. Op de site die ik hierboven gaf, kun je wel een proefexemplaar bestellen. De Western Horseman heb ik tot nu toe alleen bij de Bijenkorf gezien ...

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:57

Waar kan je een los nummer van Horse & Rider kopen, ik wordt nl wel nieuwsgierig en om nu gelijk een jaarabbonnement af te sluiten?

Ikzelf lees de Quarter (ben i.t.t. de rest wel tevreden), de Bit en sporadisch Western Horse (Duits blad met iets te veel vereningingsinfo voor de Nederlandse lezer)