gezamelijk trainen intresse of niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 11:02

hallo allemaal:
Ik ( Rinus) ben sinds dit weekeinde met iemand overeen gekomen dat ik op 1 dag in de week een rijhal mag gaan gebruiken om westernruiters met elkaar in contact te brengen en samen te trainen.dit om te kijken of de ruiters wel degelijk geintresseerd zijn in wat ze nu eigelijk kunnen?
ik bedoel dus ruiters van verschillende trainers/trainsters met elkaar trainen en leren van elkaar. het is niet de bedoeling 1 keer in de week maar 1 keer in de maand.ik verwacht wel een aantal combi`s en dat wilde ik dan in vier groepen verdelen 1 x p mnd.
later ook groepen met elkaar ruilen ,zodat we niet elke keer de zelfde groepen houden

De eerste groepen in de buurt van amersfoort.

zijn er andere die in hun regio het zelfde willen of kunnen doen wil wel begeleiden van plannen stuur een pb of geef in bokt je mening


danielle f
Berichten: 5
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 11:38

Hoi Rinus
Waar precies in Amersfoort zou dat dan zijn?
En ben je van plan de pleasure, reining enz. allemaal apart te doen of wil je dat juist wel combineren?
Zitten er ook nog bepaalde kosten aan verbonden als je zou willen meerijden?
Groetjes Danielle

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 12:00

HALLO DANNIELLE;
het is zo dat als IK drank en etens vrij gehouden word er voor jullie geen kosten aan verbonden zijn. (Ik maak dan toch wel reclame )maar een andere voorwaarde is dat als er deelnemers zijn die een tweede of derde paard mee kunnen nemen,dit ook doen,tegen geen kosten of deel de kosten,het moet voor heel veel toegankelijk zijn.

Ik ( wij) hebben dit idee al eens eerder gelanceerd in 1990 samen met een andere trainer,maar door pers. omstandigheden kon dat van mijn kant niet doorgaan en de ander zat net in een verhuizing. 1 reden.

groetjes Rinus
Party!! Kusje Tong uitsteken Knipoog

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:35

hoe oud moet je zijn en hoe goed?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 12:45

siouxie;

geen leeftijd je bent zo goed als je bent

beginners amateurs profs wij leren nog allemaal van elkaar.toch? Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Vork

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:04

Hoi Rinus,
ik ben zeker geinteresseerd (zeker in de winter, lekker binnenrijden Haha! )

Begrijp ik het goed dat de opzet is om 1x per maand met een groep ruiters bijeen te komen om vervolgens in kleine (?) groepen met elkaar te trainen. Of hebben die groepen les van iemand? Zo ja, van wie?

Hier in de buurt kan ik zeker 4 tot 6 ruiters enthousiast maken om aan zoiets mee te doen.

Count me in !

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:25

Leuk initiatief
Zodra ik weer een paard heb, en een trailer
Dan wil ik zeker meedoen
Leuk hoor!
Ik hoop dat het je lukt!!
Veel succes

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:26

lijkt me heel gezellig en leerzaam. zo iets zouden ze hier in de buurt ook eens moeten hebben.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 17:21

Wat een leuk idee, helaas woon ik te ver van Amersfoort vandaan.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 22:24

Zoiets zou ik ook wel heel leuk vinden. Op zich is Amersfoort niet eens zo ver weg (een dik uur ofzo) maarja, geen trailer, geen auto die ik er voor kan zetten, en ik heb de laatste tijd al zoveel geld uitgegeven voor Sam dat ik er hier echt niet mee aan kan komen dat ik er een wil huren ofzo....

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 07:53

kom nou westernruiters!!!!!!!! Frusty

bijna 110 keer gekeken eigelijk maar twee reacties 1.7 % Huilen
Na al die commentaren had ik een beter resultaat verwacht,echt,ook als je denkt
ik woon te ver weg,reageer,als er genoeg in je regio reageren, zoeken we daar een oplossing,ook in oosterhout heb ik connecties met binenbak.kom niet alleen commentaar en nederlands zeuren ,
DOE WAT AAN HET LAGE NIVO VAN HET WESTERNRIJDEN Party!! EN VAL NU NIET IN Slapen Slapen Slapen

groetjes van een teleurgestelde Rinus.

P.S. zeg me: wat houd jullie tegen???????

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:40

connecties in oosterhout met binnenbak?? Klinkt goed. Welke manege is dat dan?? Teteringse bossen ofzo??. Als je daar meer westernruiters bij elkaar kan krijgen ga ik zeker mee. Heb ik ook geen trailer nodig want daar kan ik naartoe lopen (mijn paard staat in Teteringen en heb geen trailer en geen zware auto, dus heb ik nu priveles van Cl@udia).

Niets zo charmant als een paard in her land.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:30

Hm, mocht je toevallig nog connecties hebben in Spaarnwoude dan hou ik me ook aanbevolen!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 11:40

misschien even off-topic maar ik weet niet wie de manege over heeft genomen van cor goedhart? als je dat weet ook in spijkerboor heb ik les gegeven,misschien is daar ook nog wat te regelen.
maar misschien kunnen jullie zelf wat regelen met een aantal ruiters en manegehouders neem de trainingen serieus neem het op met video en bespreek later wat wel en wat voor jou niet goed is/was.
op die manier kom je een eind

rinus

ps het valt me wel tegen zo weinig reacties Verdrietig

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:49

Ik denk dat iedereen toch dacht dat het allen buurt amersfoort betreft

Denk dat je zeker in amsterdam eo voor zoiets wel een groep kunt vormen
Hoeveel deelnemers moeten er minstens zijn?

Ik denk dat je iets meer info moet geven over wat je precies bedoelt en dat ideeen en vragen welkom zijn
van elkaar leren okee, en verder. jij neemt het op op video en coordineert alles?
Ik vind het ook best een beetje vaag hoor
Maar wel een heel leuk idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:55

Hoi Rinus, tja, wat houd me tegen? M'n eigen niveau waarschijnlijk.... Ik ben nog niet ver genoeg om in een groepje te kunnen, denk ik. Maar aan de andere kant, zijn we al met z'n tweetjes want Dick wil denk ik ook wel aan zoiets meedoen. Dus als er nog meer beginnende (recreatie!!!!)westernruiters zouden zijn.... count me in!
Ik blijf alleen wel benadrukken dat het niet m'n bedoeling is om wedstrijden te gaan rijden etc, ik wil het alleen wel op een goede en serieuze manier leren, MET m'n Fjord.

Maar gaat het dan om pleasure, of komt er bv ook een stukje reining bij? Of staat dat allemaal open en gaat het puur om het uitwisselen van kennis en ervaring tussen de ruiters? ik sluit me aan bij het bericht hierboven: het klinkt heel leuk, maar ook wel een beetje vaag.

Grtz, Sonja

Oh ja, dus omgeving Amsterdam!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-07-03 11:59 ]</font>

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:02

Ik woon in Leusden bij Amersfoort. Weet je wat daar zo lekker aan is? Het is overal dichtbij! Het verste weg is maastricht en met de trailer kost mij dat een uur en een drie kwartier, met de auto een uur en een kwartier, dus zo erg kan het toch niet zijn om dan naar Amersfoort te komen met zijn allen? Maak je er een grote Bok Meeting van!!


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:08

Maar je hebt het niet over een eenmalig iets toch.
Het is toch het plan het een keer per maand te doen.
Ik zou het ook niet erg vinden naar Amersfoort te gaan voor 1 keer per maand. Maar als er dan 10 uit omg. Amsterdam komen..., lijkt het me beter om een plekje in of rond Amsterdam te vinden, erg moeilijk natuurlijk. Maar onmogelijk??

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 12:55

ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok duidelijker!

De BEDOELING van mijn verhaal is concreet:
het bij elkaar brengen van westernruiters
ongeacht ras sexe nivo (Paard dan Party!! )
die van elkaar willen leren,dat betekend dat als je net begint,wel of geen wedstrijd wil/kan rijden,amateur/prof/recreatie bent.
het aantal rijders of combi`s is max per groep 10 a 15,maar de binnenbak heb ik van 1900 uur t/m 2400 uur,ergo meer groepen per avond waarschijnlijk 3 groepen.
Mijn bedoeling is om zelf een paard mee te brengen voor te doen zoals ik dat geleerd heb,dan doen jullie dat en neem ik dat op op videodigitaal waarbij op een laptop direct gezien kan worden wat beter moet/kan.
ik zal nooit alles alleen kunnen,ik zal dan ook als het zover is andere moeten/willen vragen gastseminaartje te spelen Schijnheilig .
en het is de bedoeling dat we aan alle onderdelen aandacht besteden , maar dat mogen de groepen zelf bepalen,we maken er geen wedstrijden van, maar wat niet is kan nog komen.

ben ik zo duidelijk genoeg?

ps over dat drank en eten vrij houden was een grapje Frusty Schijnheilig Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:16

Okido, er iets van opsteken doe je altijd, dus ik heb wel interesse! En er zitten best meer Bokkers hier in de regio, dus eh... allemaal naar Jos!!! *LOL*
Effe serieus: als het omgeving A'dam op te zetten is, wil ik graag meedoen!

Sonja.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:21

euhm, dit lijkt me dus heel leuk, maar (een grote maar)
Ik heb 3 westernlessengehad, en heb (nog) geen paard dat western beleerd is.
Ik denk dus niet dat dit iets voor mij is?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:40

het lijkt mij wel leuk. Ik ben met 2 personen.
Wil en kan ook wel naar Amersfoort komen.
Waar is het?
mini groepjes mogen ook bij mij komen.
Ik krijg maar een klein binnenbakje.
Als het goed is gaan morgen de palen de grond in.
Heb wel 2 Koe Koe ,tjes

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 15:01

Op zich is het een goed idee, om de koppen bij elkaar te steken en 1 a 2 x per maand te trainen onder goede begeleiding. Helaas is Amersfoort te ver weg. Zou er geen animo zijn voor mensen in regio Eindhoven, er is vast ergens een binnenbak af te huren..
Ik weet in elk geval veel mensen die graag mee zouden willen doen....
Groetjes, Jacqueline

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:22

ik ben erbij Haha! waar het ook is,wanneer het ook is.om mij kun je rekenen *LOL*
hoop dan een hoop bokkers komen }>
misschien kan ik wat ik op bokt heb verteld beter laten zien,verschaft een hoop duidelijkheid Pling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers