Doerak`s straal zat helemaal los!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Doerak`s straal zat helemaal los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 15:29

Puur door onze verwaarlozing.. Ja jullie mogen het gerust zeggen hoor
M`n zus is de enige die hem echt rijd, ik rijd doerak nog neit zo lang en ik mag hem van m`n zus niet eens poetsen Lips are sealed .. Maarjah daar heb ik evenveel recht op..
Doerak heeft ook recht op een goede verzorging en voeldoende beweging.. die ik hem nog neit kan geven ( alleen die beweging, de verzorging kan ik hem ook geven)..
Van ochtend naar de manege geweest.. Papa ging effe z`n hoeven uitkrabben.. Zit de strsaal helemaal los!, weggerot!
Puur door verwaarlozing..
Ik wou dat ik wat kon doen joh Verdrietig ...
Nu is de straal ( die toch neit meer terug kon groeien) eraf geknipt.. doerak`s hoeven goed ingevet etc.
Arme Doerak.. Als mijn zus geen zin heeft om naar de manege te gaan komt ze ook gewoon neit naar beneden.. of dan zegt ze tegen me als ik zeg: kom, we moeten nu toch echt gaan!
Dan zegt ze dus gewoon: achja.. hij kan wel een dag rust hebben..
We kunnen hem natuurlijk best longeren ( wat mijn vader ook wle eens doet..) maar dat is natuurlijk niet leuk en niet goed.. want doerak werkt graag, en doet altijd erg z`n best..
Dit verdient hij gewoon niet! Verdrietig
Ik ga nu alles wat ik kan geven.. met de prive lessen.. zodat ik zo snel mogelijk hem echt kan rijden.. Lachen
Jullie mogen me gerust dom vinden, want dat is het ook!
Ik voel me zo ontzettend schuldig tegenover doerak.. Verdrietig

Lara.




dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 15:33

O dat is niet zo mooi! Ik vind het wel heel goed van je dat je zelf je fout zo toegeeft, dat kunnen niet veel mensen. Het blijft natuurlijk wel dom.

enedium

Berichten: 81
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 17:22

Ik heb natuurlijk z'n voetje niet gezien, maar er gaan wel vaker stukjes straal los zitten, vooral als je paard niet regelmatig bekapt wordt.
Het wordt pas echt erg als de straal ongelovelijk gaat stinken.

The best thing you can become is yourself

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:09

huh,maar ik zag net in je profiel dat jij geen paard hebt,maar hoezo je zus wel?
en tja wat kon jij hieraan doen?het was je zus haar schuld,jij schreef toch dat je hem nooit mocht poetsen en zo.
en wat zeggen je ouders?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:58

beautyfull_mickey schreef:
huh,maar ik zag net in je profiel dat jij geen paard hebt,?

Nou, ik wel, en ook op d'r site.....er over heen gekeken of onvoldoende bewijsmateriaal Haha!

Gister? Dat komt morgen wel!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:06

Aaah arme doerak!
Het is wel heel wat dat je toegeeft dat je fout zat hoor.
En hij komt er toch wel boven op? Het is wel een harde les, en het paard kan er niets aan doen maar dat is nu niet meer terug te draaien.

Dat jullie zomaar een dagje over mogen slaan van je vader en dat ie dan ook nog gaat longeren, denk dat ik dan niet lang meer een pony zou hebben!

Geef doerak maar een knuffel en beterschap voor hem! Pling

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 22:28

ZAl ik doen Fonnie Lachen
Beautiful mickey; Toch is het mijn schuld ook.., het is idd neit meer terug te draaien.
Maar Ik ga nu mezelf erg inzetten voor doerak.. hij is een doorzetter, en wil graag werken etc. hij moet krijgen wat ie verdient.. En dat ga ik hem te geven.. Lachen




beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:37

vinniefun"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
huh,maar ik zag net in je profiel dat jij geen paard hebt,?

Nou, ik wel, en ook op d'r site.....er over heen gekeken of onvoldoende bewijsmateriaal Haha!
[/quote]

lees de hele zin Knipoog er stond achter en hoezo je zus wel?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:38

normaal hoor je dat twee zusjes samen een paard hebben,en dus snapote ik niet hoezo je zus wel een eigen en jij verzorgpaardjes en je doerak nooit mocht verzorgen?
het is echt een mooi paardje zag ik op de site.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers