zelfgemaakte hoefolie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 10:07

wie oh wie was het die dat recept had voor zelfgemaakte hoefolie? Want Wood's hoeven drogen nu wel heel erg uit, met dit weer! EN ik heb er gisteren wel gewoon vet opgesmeerd, maar afgezien van een beetje glans doet dat niet zoveel geloof ik! Ik weet nog dat diegenen er zelf errug enthousiast over was!

*LOL* *LOL* *LOL* !!!Help Wood de zomer door!!! *LOL* *LOL* *LOL*


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 10:35

Ik heb het wel eens ergens gelezen. Het was iets van 2 delen van een of andere olie met zout erbij ofzo?? Verward Ik zal het wel even nakijken als ik het vinden kan.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:06

Ik ken alleen deze:
*1/3 azijn
*2/3 sla of zonnebloemolie
Shakeeeeh en klaaar!
Tiko, tinker bij ons op stal, krijgt om de dag slaolie, verder geen vet ofzo. Ik zelf heb wel vet, en olie Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 12:30

Dank jullie allebei wel! Ik denk idd dat het dat recept is, Navy!
Ik ga het vanavond even proberen!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:37

Moet wel werken, bij Des wel in elk geval! Ik smeer met name de kroonranden in, van de onderkant van de hoeven (straal en ballen) blijf ik af, want dat wordt vrij snel week!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:40

Wel eens Rainmaker van de paardendrogist geprobeerd? Dit is echt wonderbaarlijk!

Nog nooit zulk goed spul gezien en je doet eeuwen met zo'n pot!

Groetjes Mieke

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 14:25

Ik zelf heb ook dat goedje van die 1/3 azijn en 2/3 slaolie.Alleen dat werkte bij mij niet goed Verdrietig Dus heb ik nu een hoefolie van Simicur en dat werkt ook heel erg goed Haha!
Groetjes Tamara

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:20

Haha! Hey die hoefolie van simicur heb ik ook (goh tam, wij weer he de hele ruitershop leegkopen) en bij mijn paardje divana werkt ie ook heel erg goed, haar hoeven droogde uit en daardoor gingen haar ijzers los zitten en lagen ze er naar 2 weken Scheve mond\ alweer af, toen is mij aangeraden die hoefolie te kopen en het is een echte aanrader


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Fleuribelle, GiGi_90, Marjelle1992, miezelke en 22 bezoekers