arabieren meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

arabieren meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 18:59

Hadden het er over in het topic `Hey Bokt-arabieren!!! Laat jullie zien!!??`
Opzich lijkt het me wel een leuk idee. dus we moeten maar wat organiseren. Wie lijkt het wat ?

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 20:27

Mij!! Alleen waar? Al die Arabierenfreaks zijn verdeeld over het land, ik stel voor.....in Zuid Holland Haha! maakt het wat makkelijker voor ons Tong uitsteken. Nou ja, stel maar voor zou ik zeggen!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 12:58

Niet echt een succes, zo te zien...(we wachten af Knipoog ). Misschien is het een idee om te wachten tot het showseizoen weer begint? Kunnen we misschien meeten op een belangerijke show, misschien is er dan meer belangstelling?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 13:00

Ja Lijkt mij ook een hartstikke leuk idee Haha!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 17:38

lijkt me wel onwijs leuk!!!!
ma dan wel in de buurt van apeldoorn das voor mij wel makkelijk Haha!

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Belgiƫ (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 18:10

Lijkt me super eigenlijk! Alleen de verplaatsing zal misschien wel een probleem worden! Ik ben een Belgje, maar zou het wel zien zitten om naar Holland te komen eignlijk! Misschien inderdaad ook geen slecht idee, om op een show af te spreken!!! (Volgend jaar, laatste weekend van Augustus: Arabian Diamond Trophy, door ons georganiseerd... hihi)!
Hou ons alvast op de hoogte!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 19:21

Leuk leuk leuk...als het tenminste een beetje in de buurt van Amsterdam is... Schijnheilig Barendrecht...daar staat trouwens de moeder van mijn meis... daar kom ik dus ook nog wel eens Haha! Maar goed, alles wat een beetje centraal ligt en te bereiken is met het OV...

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Belgiƫ (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 09:23

Geen zin meer in een clinic met Arabjes??? Is misschien ook een goed idee! Dunno!

Emxxx

Neskolay
Berichten: 6484
Geregistreerd: 26-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:39

Lijkt mij ook leuk!!
Alleen woon in helemaal in Friesland......
Laat me maar weten als er een datum + plaats is geprikt Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:13

Jaaa!!! Lijkt me een erg goed plan! Maakt mij niet uit waar; op een show/ keuring lijkt mij leuk, maar misschien gaan we daar zelf wel showen met onze arabs?

Ik ben dus helemaal voor!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:49

Volgens mij is de volgende grote show, de tulip cup in Deurne, lijkt me heel leuk! Enne inderdaad Franca, misschien leuk als er een aantal met hun eigen paarden naartoe gaan.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 01:46

Zeker, kunnen de paardjes elkaar ook meeten Knipoog Maarreh, wanneer is die Tulip Cup? En welke keuringen/ shows zijn er allemaal nog meer in het verschiet? Ik ben nog steeds niet lid van het Avs, maar ben druk bezig met de herimport van Cheyenne...

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:51

Hoi, als het goed is is de Tulip Cup weer ergens begin mei. Welke keuringen weet ik niet, kalender moet nog komen, ander moet je www.arabianpromo.com in de gaten houden. Ik ben ook nog bezig met Tica's herimport, gaat niet zo vlot.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:02

Ja, een rit in lage vuursche Knipoog
Leuk met allemaal hittepitjes Haha!

Ik wil wel mee (als ik mag & kan)

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 00:25

Jaaa ik ben ook van de partij (als ik kan).
Maar het lijkt mij leuker om al die zenuwepezen mee te nemen en dan lekker een lange buitenrit maken (dagtocht).
Het is denk ik het makkelijkst om het dan een beetje in het midden van het land te houden, zo is het denk ik het makkelijkst. En er moet natuurlijk een mooie omgeving zijn om te kunnen rijden... veluwe? Maar dat is niet echt in het midden. Naja jullie laten maar horen wat jullie er van vinden.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 01:43

Dat idee van de buitenrit lijkt me erg leuk, maar Cheyenne is nog niet ingereden......en Galactica bijvoorbeeld ook nog niet...dus dat wordt een beetje moeilijk voor sommigen. Tenzij we heel hard met ze aan de hand door de bossen meerennen....Lachen

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:29

Opzich vind ik een buitenrit wel een heel leuk idee. Er worden al regelmatig door leden van het AVS zulke ritten georganiseerd. Ja voor mensen met paarden die nog niet ingereden zijn wordt het dan Lastig. Wel is dan een oplossing om bijvoorbeeld met de fiets mee te gaan. Bijv. Lage vuurse kan je heel mooi naast de ruiterpaden fietsen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:32

Ik zou ook heel graag meegaan met Omar op een arabierenbuitenrit maar ik heb geen trailer en mijn peugoet 106 kan helaas geen trailer trekken Haha! Huilen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:36

vikki schreef:
Leuk leuk leuk...als het tenminste een beetje in de buurt van Amsterdam is... Schijnheilig Barendrecht...daar staat trouwens de moeder van mijn meis... daar kom ik dus ook nog wel eens Haha! Maar goed, alles wat een beetje centraal ligt en te bereiken is met het OV...


Je kan eventueel wel met mij meerijden hoor Schijnheilig Ik woon ook in Amsterdam maar heb geen autootje dat een trailer kan trekken helaas maar meerijden kan altijd hoor Haha!


jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:39

Tsja, als ik rond die tijd in Overijsel zit met Jeems, misschien kunnen we dan iets regelen op de veluwe ofzo, of vlakbij Nijverdal, daar is ook best een mooi bos. Ik denk dat de Veluwe het meest centrale punt is. Maarrrr, ik zit met 1 probleem: ik heb geen volbloed arabier Scheve mond Maar ben wel helemaal gek van arabjes Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:16

Lijkt me enig om mee te gaan!!! Maar dat doe ik dan wel als Yen ingereden is.....ooit.....Verder hou ik mij natuurlijk aanbevolen voor een 'gewone' meeting.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:40

Idd Franca, anders moeten we wel heeeeeeeeel hard rennen of fietsen. Maar die shows zijn ook heel leuk om te doen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:30

haha, wel goed voor onze conditie....Lachen

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 16:36

Idd goed voor de conditie, rennen dus Knipoog
Nee maar het zal waarschijnlijk toch nog wel ff duren voordat het zover is. Aangezien je mij met dit weer niet op buitenrit krijgt Haha!
Een datum en plaats?

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:59

Datum is nu een beetje moeilijk. Plaats kunnen we wel alvast uitzoeken, misschien dat ik een paardje kan lenen van mijn kennis. Ik weet niet, Veluwe, Drents-Friesche Wold, Loonse Drunense Duinen?