Vandaag in de les voor 't eerst gesprongen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 23:28

Toen ik 16 was (ben nu 20) had ik 1x gesprongen en was ik er af gevallen.

Vandaag hebben we in de les gesprongen. Eerst wat balkjes gedraafd en toen had de instructrice een klein kruisje neergezet waar we overheen moesten. M'n paardje tilde daar amper z'n benen voor op *LOL* Vervolgens had de instructrice het kruisje iets hoger gezet en heb ik echt gesprongen. Eerst vanuit draf, later vanuit galop. En het ging lekker. Ben zelfs blijven zitten *LOL* . Paardje vond 't ook erg leuk, echt oortjes naar voren, ze was helemaal heppie. Ik was ook erg heppie, wat een gaaf iets is dat zeg dat springen. Ikke ben best een beetje trots op mezelf Haha! Het was niet echt hoog, maar zo'n 50cm, maar toch heel gaaf!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 23:30

Gaaf hoor!! Haha!

Leuk dat je het durfde!!
En nu doorgaan he? Lachen

XX

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 23:38

Zeker doorgaan! Wat geef dat een kick zeg! Ik was best zenuwachtig toen de instructrice zei dat we gingen springen, maar 't was echt gaaf!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 04:30

Hee Mayo, jij ook al? Lekker is dat hé, dat gevoel had ik vrijdag nou ook. Een soort van overwinning op jezelf, heerlijk!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 07:03

He gaaf, een overwinning!
Ja, met zo'n ervaring destijds en dan toch nog over die hindernis gaan, vind het knap hoor!! Heel veel succes!! Ik vind zelf springen ook gaaf, heb het met Pie toen veel gedaan (had altijd springles elke woensdag).
Nu ga ik me meer op dressuur richten en misschien het mennen leren ooit... Met mijn nieuwe verzorgpaarden wordt namelijk gemend.

Bij ons op de manege durfde iemand ook niet meer te springen, reed jaren dressuur, ze reed een druk paard in waar ze wel eens vanaf viel. Iedereen zei dat ze net zo goed weer kon gaan springen hihi. Dat deed dit paard ook, maar dan met vier benen tegelijk.
Tegenwoordig gaat ze voorzichtig weer springen, en leuk dat ze het vindt! Echt gaaf gewoon.
Veel plezier en spring ze!
Groetjes, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 07:15

wat goed he!!!!!

applause voor mayo.
nog een keer doen?vond je het leuk?

soms is het beter om te zwijgen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:43

Helaas is ze niet in het zand belandt. Ik heb staan toekijken en stiekum wat geholpen hihihi.

Rubenta waar ze op zat is gewoon heel braaf. Stormt en gaat op een braaf tempo naar de hindernis. Jammer genoeg hihihi Haha!

Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 08:53

Het was heel gaaf! Ik hoop dat we 't snel nog een keer gaan doen! We want more Haha!

Thanx voor alle leuke reacties!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:58

hee
springen vind ik zelf ook leuker als dressuur
geeft meer actie spanning en is gaver!!
goed dat je het heb gedaan yoh mayo!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:13

Goed van je!!! Gefeliciteerd! Misschien ooit nog eens een springwedstrijd???? Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 14:33

hmm, maybe... Maar eerst leren springen. Want ik denk niet dat ik normaal een parcours doorkom met deze ervaring Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:20

wat goed zeg!!!
Je hebt je angst overwonnen en dat is altijd ontzettend knap Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, GoogleAdsense, MairiMacBran, MirjamRobin en 56 bezoekers