Ben met nieuwjaar bij Ex geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Ben met nieuwjaar bij Ex geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 18:25

We waren bij mn kennissen en vanaf daar is het een minuutje lopen alleen het paadje erheen was donker.. dus om 12 uur stonden we buiten naar t vuurwerk te kijken en mn vader gesmeekt of die mee wou komen Haha! en dat deed ie dan wel.. Expensive was gewoon heel rustig alleen een beetje verbaasd.. hij keek soms zo heel verbaasd met die oortjes naar voren naar t vuurwerk, en toen ik hem wou aaien toen deed ie wel wat "schichtiger" dus z'n hoofd wegdraaien. Toen heb ik Expensive en Passion nog een plak hooi gegeven en weer terug gelopen.Passion was btw ook gewoon rustig

Zijn jullie bij jullie paardjes wezen kijken? Ik ging trouwens om ongeveer 5 over/10 over 12

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:08

Ik ben even voor twaalven wezen voeren. En even na twaalven wezen kijken, alles was rustig. En een uur later weer kijken.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:46

fijn dat ze rustig waren.
Passion had ik die middag ervoor al vuurwerkmak gemaakt Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:14

Onyx en Camil waren 's middags al flink over de zeik van de knallen. Maar 's avonds ben ik natuurlijk niet meer geweest toen was de stal dicht. Maar het zal wel allemaal goed gegaan zijn anders hadden ze wel gebelt. Lachen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:30

Wij waren op stal met een aantal pensionklanten, dus ik was ook aardig snel bij mijn mannetje... maar hij stond ook lekker rustig dus lekker laten slapen, toen we achter bij de pony's het licht aandeden om te kijken of ze rustig stonden kregen we echt een paar van die knijpende oogjes naar ons toe. Zo van ... doe dat licht uit !!!!!!!!!!!!!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:53

mijn pony staat bij mensen thuis dus die konden hem goed in de gaten houden! ik was er overdag en toen was bonanza al zwaar aan het stressen echt zielig maarja eens per jaar is het zover!sàvonds heeft jan (de man waarbij die staat) het raam van de tsal helemaal dicht gemaakt omdat bonanza zo aan het stressen was we hebben de volgende dag 2 keer de stal schoon moetten maken i.v.m hele erge dunnen poep nou ja al het al poep te noemen was.vandaag weer geweest en heb gereden hij was nog wel erg zenuachtig maarja komt allemaal goed! Knipoog

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:21

Melano werd na 12en echt helemaal knetter in ze stal! Ik dacht dat die de boel ging afbreken. Ik had ze van te voren al hooi gegeven maar Melano nam er geen hap meer van na 12en. Ze stond helemaal in een hoekje te trillen, echt zielig vond ik het! Ze keek me aan met hele bange ogen maar ik kon niet echt goed bij der want ze zat de hele tijd te bokken in de stal. Toen heb ik der een beetje biks gegeven wat ze gelukkig wel ging eten en met rust gelaten. Toen het geknal over was ging ik weer naar der toe en stond ze gelukkig weer rustig haar hooi te eten. Furie had nergens last van en keek Melano steeds raar aan want volgens mij vond die het maar vaag hoe wild Melano deed. Volgens hem was er niks aan de hand Knipoog
Ach gelukkig is het maar 1x in het jaar dus dat moet kunnen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, criollo_yess, desireeee_x, GoogleAdsense, Poety en 51 bezoekers