Starten in een andere kring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Starten in een andere kring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 09:42

Mag je bij de Kringkampioenschappen starten in een andere kring?
Stel ik val onder Noord-Holland-Noord en ik wil graag starten in
Noord-Holland-Midden mag ik dan gewoon starten daar?
Ik hoef niet perse mee te doen aan de kringkampioenschappen
want dat red ik toch niet, maar ik wil wel graag rijden voor
mijn winstpunten

is er iemand die het weet Scheve mond

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 09:51

hihi,ik weet het niet....

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:36

volgens mij kan dat gewoon...
je bent volgens mij toch nooit verplicht om mee te doen aan kringkampioenschappen

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:59

Precies weet ik het niet, alleen van de zomer mocht ik niet starten in Opmeer omdat ik bij een andere kring hoorde (terwijl ik op loopafstand van Opmeer woon Boos! ).
Anders gewoon de organiserende vereniging bellen, die kunnen je wel meer vertellen.

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 00:39

Je mag wel starten, maar je doet dus niet mee voor het kampioenschap, maar meestal zitten die wedstrijden zo vol, dat je er niet meer bij kan.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 00:41

ik heb me al opgegeven dus ik doe mee, maar niet dat ik daar
aan kom en ze sturen me weg Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 11:54

Het mag in principe wel. Je mag er zelfs voor kiezen om je selecties in een andere kring te rijden, maar dan moet je ze wel allemaal in die kring rijden. De enige reden dat ze je de toegang tot een wedstrijd mogen weigeren is wanneer de wedstrijd vol zit, niet omdat je bij een andere regio hoort!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:49

Ik ben een keer geweigerd omdat ik bij een ander rayon hoorde. Die wedstrijd was notabene op onze manege maar mooi dat ik niet mee mocht doen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:31

Appie schreef:
Precies weet ik het niet, alleen van de zomer mocht ik niet starten in Opmeer omdat ik bij een andere kring hoorde (terwijl ik op loopafstand van Opmeer woon Boos! ).
Anders gewoon de organiserende vereniging bellen, die kunnen je wel meer vertellen.


ja klopt
Opmeer is behoord tot een kringwedstrijd van NHN
ik zit daar ook bij
jij zal dan bij NHM zitten! dat heb je eenmaal, sommige willen besloten kring rijden!
zo ben ik een keer kringkampioen NHN geworden, door alle 3 de kringwedstrijden te winnen van NHN(Opmeer,Den Helder en Andijk)

maar de meeste wedstrijden is voor iedereen open.
je kan dus gewoon meedoen Barb,als ze andere kringen toelaten om mee te doe alleen niet mee te dingen naar de selecties en kringkampioenschappen! of je moet het aanvragen zodat je de selecties in een andere kring wil rijden!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 21:36

Ik dacht dat jij ook gewoon onder midden viel Barb *LOL*
Zit je nu toch in Noord Verward Heel goed trouwens dat je in midden rijdt...Ik hoop op een meeting in Lisse met je Haha! Maar als jij dezelfde selectie rijdt als ik dan blijf ik natuurlijk ver achter je hangen met die superfries...Tong uitsteken

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:54

bij ons mag dat niet

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 11:47

IK heb het nagevraagd vanmorgen omdat ik toch moest bellen naar de KNHS Haha!
Je mag wel starten buiten je eigen kring, maar je selecties moet je in je eigen kring rijden!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:52

In de "Paard & Sport" staat er altijd achter of het een opengestelde -, kring -, of regiowedstrijd is. Als het een opengestelde wedstrijd is mag je vanuit andere kringen gewoon meedoen.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:13

Bij ons mag het ook niet niet. Het zijn niet voor niks kringwedstrijden en alle verenigingen zijn niet voor niks in een bepaalde kring ingedeeld. Ik heb zelf mijn startkaart bij een andere vereniging aan moeten vragen omdat mijn oude vereniging overging naar een andere kring en deze wedstrijden een eind bij mij uit de buurt kwamen te liggen. Ik wilde graag in de oude kring blijven rijden. Dus ik kan me voorstellen dat het voor een selectiewedstrijd al helemaal niet mogelijk is. Iedere kring vaardigd een eigen selectie af.