71% van nederlanders voor oorlog????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

71% van nederlanders voor oorlog????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 18:53

Ik geloof daar niets van horen jullie ook bij die 71% die Bush zo graag ziet aanvallen. En waarom schikt hij het wel met Noord Korea????
Daar valt niets te halen hebben ze geen olie. Misselijk

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:58

Dan hoor ik bij de 29%, heb liever dat ze Sadam (en zijn 5 dubbelgangers) een kogel door de kop schieten zodat de rest van de bevolking gespaard blijft.

[edit]typo[/edit]
Laatst bijgewerkt door Kayla op 01-01-03 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:02

precies ik hoor zeker niet bij die 71% en ook nie bij die 29%

bush en heel de vs moe nix doen
en de rest van de wereld ook nie
maarjah dat zal nooi komen denk ik
dan geef ik kayla helemaal gelijk

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:06

ik snap je niet helemaal Verward

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 19:16

Nee waar hoor je nu bij????? en waar geef je Kayla gelijk begrijp er niets van???? Verward

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:19

ik ga met kayla mee, ik snap het niet

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:29

Nou, ik heb liever niet dat Bush aanvalt, ik denk dat het einde dan ver zoek is.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:44

Van mij mag Bush onderhand wel opzouten. Wat een kwal is dat.
en idd. Noord-korea laat hij zitten en die houden zich niet aan de "regels" en Irak doet nog zijn best, maar die zijn de banketstaaf.
Raar hoor......

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:36

Ik vind Bush minstens zo eng als Sadam....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:43

dat is ook wel weer waar.....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:57

saddam of bush het verschil is erg vaag(alletwee moven die gasten)
ik hoor in ieder geval bij die 29 procent

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:17

Mij hebben ze niets gevraagd. 71% van de Nederlanders kan nooit kloppen...71% van de ondervraagden lijkt me een betere formulering.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:22

nee dat klopt ook niet...rtl 4 had een onderzoek gedaan en daaruit bleek dat 71% TEGEN de oorlog is.....maar de NOS had het verkeerd overgenomen......ik vond het ook al zo vreemd....ik vind BUSH net zo'n crimineel als sadam hoessein: hij is alleen maar op oorlog uit (KLEUTER!) en het gaat hem alleen om de olie!

Elke os kan ons iets leren...bush bush, bush bush (al betwijfel ik het)
en een fietsband repareren..bush bush, bush bush
rock en roll en ook nog de samba danst hij met je mee
wie laat zich niet koeieneren (maar maakt oorlog) bush bush bush bush bush bush bush bush
(lalalalalallala...lalallalalalalalalalalalaaaaaaaaa)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:30

haha daar keek ik vroeger altijd naar Haha!

komt trouwens nog bij dat er nu een heel gedoe boven water komt waar dat van Clinton niks bij is, Bush zou een vrouw meerdere malen hebben verkracht en misbruikt en schijnt haar nu te bedreigen met de dood, hij heeft al gezorgd dat haar man z'n baan kwijt is ed...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 22:40

Mijn zoon vertelde dat hij een interview had gezien waarbij Bush ONTSPANNEN de pers te woord stond. Dus als ie dat ook al kan leren dan ziet de toekomst er somber uit wordt ie weer geselecteerd.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:44

Hij is zo ontzettend nep, ik snap niet dat iemand op hem kan stemmen....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:51

Bush lijkt altijd zo'n poppenkast pop, waarbij iemand anders praat. Maar het lijkt of hij praat.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:37

Inderdaad ja Mickey. Iemand anders maakt zijn speeces en hij kan ze opdreunen.. Een eigen mening heeft hij volgens mij niet echt!!
Hij mag inderdaad opzouten van mij, (wat had clinton gedaan in deze positie)???

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:43

Hij heeft wel een mening, en die mening is echt om je kapot van te schrikken. Wat hij zegt, dat meent hij gewoon. Ik vind het echt een doodenge vent. Laat hem ajb in het grote verdwijngat stappen, zijn we daar ook vanaf en dan maar hopen dat 'men' hem vergeet.
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat de meeste Amerikanen ook dol zijn op oorlog en machogedrag (laten zien dat de VS zo geweldig zijn), terwijl het in de VS heelmaal niet zo goed voor elkaar is.
Voorbeeldje: In Afrika zijn 34 miljoen (!) mensen afhankelijk van voedselhulp. Iedereen schrikt zich daar lam van. Daar zijn overigens 800 miljoen inwoners. De VS heeft er 300 miljoen (dacht ik), hoeveel mensen zijn daar afhankelijk van voedselhulp? 3 x raden!




Zéker 30 miljoen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:46

Tuurlijk Kayla, maar zoiets lukt waarschijnlijk niet. En wat heb je liever? Een oorlog van Amerika's kant, of eentje van Irak's kant? Als Amerika niets doet, doet Irak het wel. DAAROM is 71 % voor oorlog!

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:56

Als Amerika niks doet, hoeft Irak ook niks te doen. Zodra ze gaan aanvallen is het eind zoek hoor! Als ze bang zijn voor een aanval van de kant van Irak, moeten ze vooral de eerste stap zetten!
Die Amerikanen zijn gewoon ontzettende bemoeials die de hele wereld willen beheersen en daar hebben ze nu de "perfecte" president voor: Een sukkel zonder hersenen die niets liever doet dan oorlogje spelen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:15

nee dan HOEFT Irak idd niets te doen, maar denk je echt dat als Amerika niet achter de vernietigingswapens van Sadam aangaat, dat Sadam ze lekker in de Raketsilo's laat staan? Irak zal aanvallen, daar durf ik heel veel geld op te zetten. Ik heb liever dat Amerika die eerste stap zet. Als ze nog lang wachten kan het serieus fout gaan... en dan hoef je niet alleen bang te zijn als je in Israel woont, maar ook als je in de US of zelfs ergens in Europa woont. Die gast is echt 'sick in his mind'! Laatst was er nog een documentaire over hem op Discovery channel.... nou als jij me gaat vertellen dat je helemaal goed in je hoofd bent als je het hoofd van je 'rechterhand' op een gouden schaal laat leveren, dan ga ik in spoken geloven....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:27

Nee, Bush is lekker bezig door er nu 'opeens' onder het mom van War Against Terrorism olie op te gooien! Het was nog betrekkelijk rustig en door een aantal jaren rust had hij beter langer kunnen investeren in diplomatie ipv intimidatie. Nu riskeert hij nog eerder onze levens (zonder om onze mening te vragen), want Saddam is ook niet gek, die neemt ook geen risico met zijn niet al te leuke wapentjes (als hij ze al heeft, hoewel ik daar niet zo aan twijfel). Bush zit betrekkelijk veilig aan het andere eind van de wereld en laat anderen voor de gevolgen opdraaien. Da's mij een beetje te makkelijk *bibber*
Saddam is ook geen lekkertje, maar WTF is Bush om dat voor de hele mensheid zgn 'op te lossen'? Bush maakt zich er lekker makkelijk af! Als hij nu eens zijn arrogantie opruimde en zijn eigen probleempjes oploste, onder het mom van: Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:57

Laui! schreef:
Als hij nu eens zijn arrogantie opruimde en zijn eigen probleempjes oploste, onder het mom van: Verbeter de wereld, begin bij jezelf.


Ja daar heeft hij alleen andere ideën over, om de wereld te "verbeteren"...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 13:58

Nou ik ben tegen de oorlog hoor, moet er niet aan denken.

En hoezo Bush net zo erg als Saddeim wat is dat nou weer voor onzin Verward Weten jullie wel hoe gevaarlijk mannetje die saddeim is? Hij komt de halve wereld straks opblazen als we zijn gang laten gaan. Toch goed datb ze er nu achter aan zitten.
En als hij wat heeft nou liever oorlog dan dan, allemaal atoombommen.

En als je Saddeim neerscheit heeft totaal geen zin er staat gelijk alweer een opvolger klaar hoor.