2 doden in Nederland dmv vuurwerk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

2 doden in Nederland dmv vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 14:29

Ik hoor net op het nieuws dat er 2 doden zijn in Nederland.

De eerste man is 27 jaar , in Almelo en stak een vuurwerkpijl af en die ging naar zijn hoofd...

De tweede man is 52 jaar , in Maastricht d8 ik (nabij Utrecht zeiden ze er ook bij) en bij hem is een zak met vuurwerk afgegaan in zijn huis...

En er waren ook 4 gewonden.


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:49

ja bah.. .


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:01

ieuwh, uit almelo nog wel, misshcien ken ik die man... brrr.
heb zelf ook wat eng meegemaakt vannacht... zo'n doos waar om de 10 seconden een nieuwe pijl naar boven schiet viel om en ging hij dus onze kant op...
allemaal vonken op mijn hand en jas, heb nu nog last van mijn hand. gelukkig rende mijn buurman erheen en heeft hem de andere kant op geschopt

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:12

Tja klinkt banketstaaf maar ze doen het toch zelf Verward Hun steken vuurwerk af blijkbaar niet veilig dan zijn er consequenties aan verbonden!
Tenminste voor degene met die vuurpijl naar ze hoofd, je weet natuurlijk niet hoe het komt dat die zak met vuurwerk afgaat in je huis.
Maar je weet toch hoe het veilig moet er wordt onwijs veel reclame voor gemaakt enzo er zit gebruiks aanwijzing bij etc.
Maar ja het is wel zielig voor familie en dergelijk.....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:14

Er gebeuren elk jaar weer ongelukken met vuurwerk. Dat zal ook nooit veranderen zolang mensen met vuurwerk blijven spelen.
Hier stonden gisterenavond ook een vader met 2 kindjes van 2 en 5 buiten naar het vuurwerk te kijken. Viel er ook zo'n bus om. Die mensen konden nog net op tijd de voordeur dichtdoen... Moet er niet aan denken wat daar had kunnen gebeuren.

* To Belg, or not to Belg *

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:24

ouch, lijkt me niet al te best

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:21

Dat is niet zo best.
Mijn neefje ging gisteren vuurwerk afsteken, maar als sommige rotjes niet af waren gegaan pakte hij ze op en stak ze weer opnieuw aan.
Tja dan vraag je er zelf om natuurlijk, gelukkig is het niet gebeurd, maar het had ook anders af kunnen lopen, en hij had afgesproken met een paar vriendjes dat hij vandaag vuurwerk ging zoeken die niet afgegaan is Scheve mond
Dus ik ben aan de ene kant wel blij dat het vandaag de hele dag geregend heeft.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:31

Daarom blijf ik altijd lekker binnen Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 23:08

Ik heb 1 pijl, volledig volgens de regels (afstand bewaren, en uitkijken voor andermans vuurwerk en dat soort gezeik Tong uitsteken) afgestoken. En ben daarna weer naar binnen gegaan.
Maar wel sneu voor die mensen. Het is niet altijd hun schuld. Er kan een fout in de pijl zitten waardoor hij een heel andere kant op gaat dan verwacht.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 10:26

Ook in Harderwijk zijn vervelende ongelukken gebeurd met vuurwerk.
1. Er werd vuurwerk gegooid naar een jongetje dat daardoor in paniek de weg op rende zo onder een scooter.
Hij werd met een zware hersenschudding naar het ziekenhuis gebracht.

2. Er was bij een school een grote brandstapel gemaakt (met goedkeuring brandweer), toe de bouwers s´avonds even gingen eten hebben een stel kl**tzakken daar een vuurwerkbom in verstopt.
Toen s´nachts iemand van de oragnisatie de stapel aanstak vond er een explosie plaats waardoor diegene werd wergeslingerd en met 3e graads brandwonden naar Beverwijk kon worden gebracht.
Tevens waren alle ramen aan die kant van de school eruit geblazen.

Tja er is weer "stoer" omgegaan met vuurwerk Boos!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 10:31

het is misschien hard, maar: EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!!
Dan moeten degenen die vuurwerk afsteken maar uitkijken......
en die man met vuurwerk in zijn huis... nog dommer.... gewoon uitkijken met vuur in de buurt van vuurwerk....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, Facebook, Kayleigh__, Kieffertje, Lalidan, Mnoonn, ontherun, Sanet, xAlice en 155 bezoekers