Hoe was ieders avond??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Hoe was ieders avond??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 14:34

Nou..de mijne was in het algemeen wel leuk, heb me alleen GROEN EN GEEL geergerd op een vriendin die samen met dr vriend met ons mee was. Stond de hele avond met een lang gezicht te kijken, en te kleffen met dat vriendje van dr. Wilde om 2.00u (!!!!) al naar huis omdat ze geen zin had en moe was. Sinds ze een relatie heeft is het echt zo'n muts geworden. Bah. En het ergste was...net toen ik de liefde van mn leven had gezoend wilde ze PERSE naar huis. BAAL!!!
Verder was het heel rustig dus, op de brand bij ons thuis na, en op een flinke ruzie in de discotheek na... Enne....ik ben zwaar verliefd!!!!!!!!!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:46

ja was heel leuk!
beetje de buurt ingeweest enz...
Veel jongeren!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:00

SAAAI!
Ik ben ziek dus ben niet weg geweest, om 12 uur even naar buiten geweest om vuurwerk te kijken, waar ik het toch verrotte koud had.
Dit was mijn ergste oud&nieuw ooit Huilen Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:10

Een van de leukste oudejaarsavonden van mijn leven gehad. Was met batje naar reina in Amsterdam geweest. De avond begon rustig met een beetje TV kijken en een potje jeugdtriviant, maar om twaalf uur werden er 2 flessen champagne geopent en kon het feest beginnen. Eerst met z'n vijven naar een kroegje geweest en het einde van de nacht in een of andere blues\rock'n'roll tent doorgebracht. Uitgaan met 3 vrouwen ... ik geloof dat ik daar wel aan zou kunnen wennen. Geen idee hoe laat het was toen op een gegeven moment de lichten aangingen, maar het was in ieder geval te vroeg.

Reina, Bat, Sanne en Marcel ... bedankt voor een erg gezellige avond!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:09

Ik heb oud en nieuw gevierd met mijn bst vriendin bij nog een vriendin thuis,om half 1 zijn we naar een discotheek gegaan en we waren om 6 uur thuis !

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:15

Gewoontjes , eigenlijk kerst geviert nu bij papa (gescheiden ouders en we waren met kerst bij mama) , dus chinees gaan halen , eten , cadeautjes open doen.Mijn zus gaan wegbrengen naar club delicious , een evenement met nieuwjaar aan metropolis.En dan naar huis , tv gekeken met papa , en af en toe door de raam gekeken , en je zag in de verte door bomen heen zo'n halve cirkel vuurwerk (je kon ut niet helemaal zien omdat er een appartementsgebouw voor stond).En op de pc Tong uitsteken.Maar was wel gezellig (a)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:55

Leukste oud en nieuw gehad tot nu toe. Echt geweldige nacht + ochtend gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Gambler99, Googlebot, Kirrietje, Lau07, Marcato, Moonlight91, Noor, Nustice, Oehlala, ogidni, puma, rollyjogered, Saaams, Schuur_, Shivaya, sterregoud, Thats_Me, thequeensmum, Thrive, winnetou4502, xPabloBokt, xSannee en 125 bezoekers