wassen van broek met kunstleder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tara

Berichten: 91
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 13:41

Ik heb zo'n mooie Pikeurbroek met kunstlederen zitvlak in mijn bezit, maar weet eigenlijk niet hoe ik hem moet wassen.. vergeten te vragen.. Wie weet het wel? Kan hij gewoon in de wasmachine?

Groet!

Er komt een tijd in het leven dat er niets anders op zit dan je eigen weg te gaan...


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 13:43

Gewoon in de wasmachine op 40C..doe ik met al mijn (Pikeur) broeken. Mijn witte Pikeur met kunstlederen zitvlak was ik zelfs op 60C..gaat prima hoor.
Ik donder alles in de wasmachine: zomerdekens, vliegendekens, zadeldekjes, bandages, 3/1 peesbeschermers, kunststof peesbeschermers, halsers, halstertouwen....noem maar op. En schoon dat het wordt!

Groetjes Suzanne

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 15:14

Ik zou de broek wel met een programma wassen,
wat voorzichtig wast en niet te hard centrifugeert b.v. een wolwasprogramma.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:18

Je moet hem wel apart wassen, of met bv dezelfde broek ofzo en niet in de droger!!!...van Kavalkade heb je een speciaal wasmiddel iets voor kunstleder, leer en wol...daarnaast kun je gewoon robijn gebruiken en voor wit spul is witte reus super. Mijn dekjes, peesbeschermers, halsters, touwen, dekens die ik in de wasmachine gooi was ik met Neutral.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:47

beetje domme opmerking maar staat dat niet n je broek op dat kaartje?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:59

ik ben er ook een(maar dan van eurostar) met van dat kunstleer he..ik was hem gewoon..zit lekker trouwens..

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:22

Ik heb ze van Eurostar die worden gewoon op 40 graden gewassen en in de droogtrommel gegooid. Zien er nog steeds als nieuw uit.

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 11:56

Ik gooi die van mij wel in de wasmachine op 40, maar niet in de droger.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:32

Ik heb alleen maar broeken met kunstlederen zitvlak van Pikeur. Kun je gewoon in de wasmachine doen, op 40 graden, speciaal programma gebruik ik nooit. Ik doe er ook best andere dingen bij, T-shirts of zo. Ik gebruik gewoon normaal vloeibaar wasmiddel. Gaat prima zo.

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:02

Mijn Eurostar met kunstlederen zitvlak gaat gewoon de wasmachine in, daar heeft hij of zij zelf niks over te zeggen haha Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ! Gaat prima, ook gewoon met alle andere was mee, hij blijft heel erg mooi. Maar op welk programmaatje??? Verward Dat weet alleen mijn moeder! Wat ben ik toch een verwend nest Gaaaap , hoef nooit de was te doen haha...Greetzzz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 114 bezoekers