Boktpony verkiezing 2003!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Boktpony verkiezing 2003!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 22:36

Net als vorig jaar hou ik weer de enige officiele bokt pony verkiezing.
Wat is de bedoeling?

* Plaats 1!!!! foto van je eigen pony/verzorgpony/lievelingspony. Meerdere foto's en collages e.d. zijn NIET toegestaan, dit om het zo eerlijk mogelijk te houden aangezien niet iedereen 123 een collage in elkaar kan flansen.
[edit"Mickey"] Letten jullie er wel op dat de foto maximaal 640x480 pixels mag zijn Knipoog [/edit]


* Iedereen mag 1!!!! pony opgeven

* Beschrijf in het KORT waarom jij vind dat jou pony/verzorgpony/lievelingspony voor jou boktpony van het jaar is.

* In dit topic alleen pony's opgeven. Niet op de foto's reageren, vragen kunnen via PB, dit om alles zo duidelijk mogelijk te houden.

* Opgeven kan TOT 7 januari 2003. Dan sluit de nominatie ronde en kan er gestemd worden.

* Elke pony kan maar 1x genomineerd worden. Het heeft dus weinig nut om, als je dezelfde lievelingspony hebt als een andere bokker, de pony nog een keer op te geven

* Vergeet niet de naam van de pony te vermelden.

Veel plezier, en groetjes Stef

NB: Dit topic is dus enkel voor PONY'S!

[edit="Mickey"]het is niet de bedoeling dat je andere bokkers gaat pben van stem op mijn paard/pony. Een hoop bokkers zijn niet gediend van dergelijke pb's Knipoog
[/edit]
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 31-12-02 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 22:48

Laat ik dan maar de spits af bijten.
Bij deze wil ik graag Jamaica nomineren

Afbeelding

Jamaica en ik hebben dit jaar een slechte start gehad. Zelfs dusdanig slecht dat ze bijna verkocht werd omdat ik bang van haar werd. Bij het minst of geringste ging ze op haar achterbenen, en toen nog niet op commando Haha!
Met behulp van een x aantal mensen (waaronder bokkers) zijn we er weer bovenop geklommen, en ben ik dondersblij dat ik haar toen niet verkocht heb!
Ze is gewoon mijn Maflingertje!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 22:49

Afbeelding

ik vind dat Meike boktpony van het jaar moet worden, omdat ze al heel lang met te lange hoeven rondloopt, maar ze blijft vrolijk en het is gewoon een onwijs liever knuffelpony!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 22:57

Dan nomineer ik bij deze: Ewald

Afbeelding

Waarom hij boktpony van het jaar moet worden? Omdat hij het beste is wat mij ooit is overkomen!
Na een slechte start (had hem een weekje toen hij bronchitus kreeg, waardoor hij er bijna 4 weken tussen uit is geweest is) zijn we nu een goed team en hopen we hoog in de sport te komen. De tijd dat hij ziek was heeft een enorm sterke band tussen ons opgeleverd! Voor een 3,5 jarige is hij zo rustig! Nooit zal hij je er met opzet eraf gooien, vanmiddag nog op zijn kont liggen te slapen Lovers

Dáárom vind ik dat Ewald boktpony van 2003 moet worden! Voor mij is hij het zowieso al Lovers

[edit]foto was te groot Haha! [/edit]
Laatst bijgewerkt door Toess op 01-01-03 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:00

Dennis van Ciska. Vindt het echt fantastisch wat ze met hem kan. Loopt samen met een merrie en een veulen naast Ciska op de fiets. En dan ook nog kampioen worden en goedgekeurd.

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:01

Oke komtie:

Afbeelding


Collin moet bokt paard van het jaar worden gewoon omdat ie zo stoer,lief is en omdat hij voor alles in is.....
Mijn super paardje die zwaar vermagerd en uitgehongerd in Nederland aankwam vorig jaar!

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:09

ik nomineer * Carola *
omdat ze een onwijs lieve welsh merrie is.. ze leert super snel..
ze weet nog niks of wat iets betekent en dat leert ze juist super snel..
ze kan heel erg mooi lopen en is niet echt vervelend.. soms wil ze niet lopen maar dta komt omdat ze de dijk haat..
leerd ze ook nog wel..
ik hoop dat haar veueln in haar buik het ook fijn zal vinden als ze boktpony zal worden (ze is namelijk drachtig! )
Afbeelding

Take A l0ke @ mY pr0file

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:10

bij deze nomineer ik dribbel
Afbeelding

Waarom? omdat hij voor mij de geweldigste pony is die er was. Om alles wat we samen bereikt hebben, hoe we begonnen waren en hoe we zijn geeindigt. Hij was voor mij een superpony. Omdat ik hem ontzettend mis en omdat hij het verdiend! Lovers

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:18

Ik wil bij deze Beaucandan Brendan nomineren.

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/42654/incoming/brendan(1).jpg[/img]

Brendan is een 14 jarige hengst uit Engeland. In 1995 kreeg hij een klap van een merrie waarbij hij zijn been brak Verdrietig Bij de toenmalige eigenaar is Brendan toen 6 weken blijven waarbij zijn been als ware aan elkaar hechte. Toen hij opstond kon hij er normaal opstaan, maar zijn been heeft een iets andere stand gekregen. Hij kan er nog alles mee, af en toe denk ik van: "vent, kan het niet wat rustiger " We zijn supertrots op hem, want ondanks zijn beperkte dekkingen is hij dit jaar wel keur geworden Haha! Nu is hij in Belgie goedgekeurd, want in 1994 kon Brendan zijn verrichtingen niet helemaal correct afleggen.


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:24

Ik nomineer Chica:

Afbeelding

Chica is een 3,5 jarige merrie van 1,43 en ze is een merrie van Sturm.
Ik heb een zware tijd op school en als ik bij Chica ben vergeet ik al mijn zorgen. Ze is zó lief, maar ze kan ook echt een duiveltje zijn. Dat maakt haar zo leuk, je verveelt je nooit met haar!
Omdat zij mij zo'n goed gevoel geeft, vind ik dat zij het verdient Boktpony 2003 te worden!
Laatst bijgewerkt door Marije op 01-01-03 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:28

Jammer dat ik geen foto van bokai heb op mijn computer!

}>

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:32

Ik nomineer natuurlijk Flair-Z, mijn 11 jarige NRPS merrie van 1.45 hoog.
Waarom? Omdat het een eigenwijze etter is Lachen maar ze heeft wel een lekker bekkie.

Afbeelding

(tip: voor meer foto`s van haar, zie profiel Haha! )
Laatst bijgewerkt door XJuul op 03-01-03 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

28-09-2007
Nothing compares too you...

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:36

Stef, je bent te vroeg Tong uitsteken Knipoog *joke*
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/154080/incoming/jamey_bereden(1).jpg[/img]
Jamey/Fury
Jamey/Fury wordt hier bereden door Sharon, die verzorgde Jamey/Fury voordat ze bij mij kwam. Ik wil Jamey graag nomineren omdat ze een heel leuk karakter heeft, ze is echt een geval appart:
-snel beledigd
-soms een ochtendhumeurtje
-geeft kusjes
-slijmt om eten
-knikt ja om eten
-als ze iets fout heeft gedaan: "AHHH JAMEY!!!!" dan maakt ze het goed door een kusje
-ze kan heel onschuldig kijken
-als ze ontsnapt loopt ze naar haar stal en gaat daar staan wachten totdat ik haar vind, in die tijd staat ze om haar heen te kijken,...
-ze duwt, ze pakt met haar lippen je mouw vast, ze geeft kusjes en dat allemaal, omdat ze iets van je wilt Haha!
-ze hinnikt als ik haar roep
-ze verschuild zich achter mij als ze iets eng vind
-als ik haar los laat rent ze heel hard achter me aan Lovers

Ja zij, zij hoort bij mij...
Laatst bijgewerkt door jamylover op 01-01-03 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:57

Ik nomineer Mireille:
Afbeelding

Mireille is een Haflingermerrie van 7 jaar oud. Ze is echt een slimmerd, kunstjes leert ze in no-time aan... ze kan oa 'voet' (zie foto), de buiging, op t blok en ik ben haar nu apporteren aan het leren (nee niet lachen Tong uitsteken) ze begrijpt al dat ze op mijn commando een doek van de grond moet oppakken Tong uitsteken
Verder rij ik haar in de bak altijd met alleen een halstertouw om haar hals... meer hebben we niet nodig Knipoog

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 00:07

Ik vind dat Berdientje ook een kans moet krijgen. Haha!
Waarom? Omdat ze Berdientje is... iedereen kijkt anders naar een pony, Berdientje is voor mij gewoon speciaal...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door N00tje op 01-01-03 02:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 00:17

Afbeelding
Chatelaine omdat ze echt ontzettend veel voor me betekent Lovers en tja omdat het voor mij een super (vz) Pony is Lachen en voorlopig niet zonder haar kan ... En omdat ze ook dit in 2002 haar eerste veulen ter wereld heeft gebracht Lachen ( onze lieve vellie)En ze is gewoon special voor me en ze verdient best een kans......

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 00:55

hierbij zet ik mijn verzorg pony Boo erbij:

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/boo`tje%20met%20hoofdel(1).jpg[/img]

ze moet winnen omdat ze er vreselijk knuffelig uitziet,
en heel lief en ondeugend ( Verward) is!!!!!!!!!!
Ze kan:Bokke,steigeren,ophol slaan en allemaal rare dingen die niet horen!!!!!!!!!!!
Haar naam is dus Boo en ze is een merrie van 4 jaar!

=XXX= laura

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:10

Surprise
Afbeelding

Waarom Surprise?
Surpise was vroeger manege pony en tevens mij verzorgpony. Ze heeft altijd hara best gedaan, vele mensen leren rijden en was altijd heel vrolijk op stal, deed geen vlieg kwaad.
Na een jaartje begon ze te klieren, deed niks anders dan bokken en liep overal tegen aan. Er werd bekend werd dat Surprise maanblindheid had, ze kreeg ontsoken ogen en kon vaak niets zien. Ze bokt omdat ze niet meer in een gesloten ruimte durfde want dan zou ze misschien tegen een muut aan lopen. Omdat het een manenpony was had ze niet 1 bepaald mense die haar vertrouwens kon geven dus ze durfde niks.
Na een paar maanden en vele pogingen om haar beter te krijgen is er besloten de pony naar de slacht te brengen omdat ze anders alleen maar pijn zou hebben. Verdrietig
Het was altijd mij lievelings pony geweest, ik heb er ook vele goede herineringen aan over gehouden en daarom zou ik heel graag willen dat Surpruse Boktpony van het jaar wordt, omdat ik vind dat ze dat wel verdient heeft!

Naam: Surprise
Ras: Welsh B
Geslacht: merrie
Werdt: 5 jaar

xxx-jes Coco (kyralovertje)
Laatst bijgewerkt door co2 op 02-01-03 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:27

heeey
hierbij wil ik nomineren: LUCKY

waarom: omdat lucky mijn super pony is en hij een een maand lang verwaarloost is door zijn eigenaar en gewoon in de wei is gezet zonder verder voer of verzorging.....het is gewoon een schatje en ik super blij dat juist Lucky mag rijden en verzorgen!

Afbeelding

xxx laura

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:29

Ik geef mijn eigen pony op.
Afbeelding
Een foto van zijn koppie, omdat ik dit de mooiste foto vond.

Naam: Rhiannon Taran (roepnaam: Taran)
Ras: WelshCob
Geslacht: Ruin
Geboren: 26 mei 1996

Waarom:
Ik heb hem nu al 5,5 jaar en ben echt helemaal weg van hem. We hebben vaak met elkaar gestreden, maar zijn ondertussen echte maatjes. Hij is gek op mij en ik gek op hem. Ik heb hem vanaf dat hij een jaarling was. Heb hem ook zelf ingereden. Ben zelfs al een week met hem op kamp geweest. Hij doet zoveel voor mij. Dus voor mij echt de beste die er is. Ik wil hem echt nooit meer kwijt.
Verder is hij altijd vrolijk, wil nooit bijten of slaan. Gedraagt zich keurig met kleine kinderen op zijn rug.
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 05-01-03 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:47

Ik wil graag mijn Haflinger Marko opgeven Lachen een ruin van 6 jaar.

Hij is nu bijna een jaar mijn ventje en hoop nog vele jaren. In het begin veel ruzie met hem gehad en ieder hoekje en gaatje van de bak gezien, buitenrijden kon niet... veel te gevaarlijk. Het gaat nu echt super tussen ons, lekker buitenrijden en het rijden in de bak gaat ook erg goed. Het is gewoon mijn schatje en wil hem echt niet meer kwijt Lovers

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/go4(2).jpg[/img]
Dit vind ik een mooie foto van ons tweeen, ik hoop dat er nog vele van deze mooie momenten volgen Lachen

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:56

Mijn eigen pony:
Afbeelding

Naam: Levi
Ras: kruising Ijslander x Welsh/Arabier
Geslacht: ruin
Geboren: 11 mei 2000

Waarom:

Volgende week (8 januari) is hij precies een jaar van mij. In dit jaar hebben we veel dingen beleeft. In het begin kende hij nog niet veel, banjerde ook gewoon door mij heen en deed gewoon waar hij zelf zin in had. Nu is dat gelukkig wel anders Lachen Hij is heel lief, maar ook erg koppig en eigenwijs. Kortom mijn beste vriendje Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 10:58

Hierbij nomineer ik mijn shetlander Blossem

Afbeelding

Van een wild monster is ze verandert in een grappige eigenwijze shetlander waar tegenwoordig ook op te rijden is, wie had dat
ooit gedacht Haha! Haha!
Ze gedraagt zich echt als een tutje en ze hoort bij ons gezin,
de kleine dondersteen Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 11:08

Afbeelding

Naam: Lex
Ras: Onbekend
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 4-4,5 jaar

Lex is mijn huurpony. Toen hij hier kwam was hij ontzettend bang. Als je naar hem toe liep rende hij al weg. Zijn vorige eigenaren hadden hardhandig geprobeerd hem te beleren voor de kar, en dat was helemaal misgegaan. Ik heb hem toen ingereden en ben er ook vaak afgevallen, omdat hij zo vaak schrok. Nu is hij helemaal veranderd, mensen die hem niet kenden van toen kunnen bijna niet geloven dat hij zo was. Hij is heel braaf, helemaal niet meer bang voor de mens en ook met rijden gaat het steeds beter. En hij is gewoon ontzettend lief Lovers

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 11:11

Afbeelding
Hierbij wil ik Peer opgeven...
Hij is vroeger gepest, toen hij in een weiland stond, maar nog steeds een schat. Hij kan heel zielig, maar toch ondeugend kijken... Verder is hij super snel lerend, heel erg lief, en je kan altijd bij hem komen uithuilen of knuffelen... I love him for ever! Lovers Stem op Peer!



Laatst bijgewerkt door Tanya op 01-01-03 16:47, in het totaal 2 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers