eindelijk...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 18:18

Ik was 2 weken geleden van een 3-jarige afgevallen heel naar er viel een balk naar beneden vanaf de bakrand en daar schrok hij natuurlijk onwijs van dus ik kom er half naast te hangen maar dat kent ie niet dus daar moesten we ook maar van schrikken dus ik val heerlijk met mijn bekken op de grond ff voelde ik m'n benen niet ik zal je vertellen dan schrik je heel hard en zie je jezelf al in een rolstoel verder gaan...gelukkig kreeg ik weer gevoel in mijn benen maar ja dat is dus ff niet rijden en erug moeilijk lopen oftewel helemaal niks kunnen...maar vandaag dacht ik laat ik het weer eens proberen ik heb een lieve oude pony gepakt en ben samen met een vriendin gaan rijden HEERLIJK alleen het op en afstappen ging moeilijk maar ik ben blij dat ik er weer op kan zitten...hebben jullie daar ook altijd last van dat als je niet kan rijden je je kapot verveelt..???bah en dan het verplichte in je bed liggen heel erg...maar ik kan het weer JIPPIE...okay dat moest ik ff kwijt Koe

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:53

wow wat naar dat je gevallen ben
ben zaterdag ook van me pony afgevallen je hoorde helemaal bonk toen ik viel en ik heb nu een blauwe plek maar als je weer rijd is het heerlijk en ja als ik niet kan rijden ga ik hem toch gewoon lekker poetsen en verwennen, tja dat vind ik dus ook heerlijk.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 18:58

Ja das waar...maar ik kon helaas dat ook niet ik kon alleen maar toekijken en dat zelfs bijna niet want ik kwam bijna mijn bed niet uit hahaha... Koe

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:02

Ik heb 1 keer gehad toen zat mijn zadel niet strak genoeg dus die schoof bij een scherpe boch naar de zijkant!
Het eerst wat ik dacht was: 'mijn voeten uit de beugels voordat ik erin blijf hangen'
Dat heb ik gedaan en toen heb ik mezelf laten vallen.
Ik rolde 1 keer over de grond heen en rende gelijk achter Margot aan.
Al schreeuwend: Mijn nieuwe zadel!!!!!
Gelukkig had ik wel de teugels om de knop heen gedaan dus daar kon ze niet in komen met haar benen.
Ze rende 3 rondje en daarna kwam ze echt heel verbaast op me afdraven met het gezicht van: hu? je zat toch op me rug??
-Alice-

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:58

mhhh das niet erg fijn als je plat moet liggen. waar was het?
Ik ben gelukkig al meer als een jaar niet gevallen de vorige keer ook van een jong paard net onder het zadel ben ik ook flink gelanceerd alleen kwam ik eronder meer dan een paar blauwe plekken had ik niet gelukkig

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 22:39

Het was in Nijbroek waar ik de jonge paarden inrijd...ik baalde dus flink want ik kon er niet meteen weer op...ik ik hoop dat ie de volgende keer als ik weer opstap niet bang is...maar ja dat zien we dan wel weer...ach het paardje kon er ook weinig aan doen dat hij zo schrok maar hij is zo groot dik in de 1.80 en hij groeit en hij groeit maar...*slik*... Koe

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:42

Hee sterkte met je bekken en ik hoop dat je snel weer beter bent.
Tja, de laatste keer dat ik viel was toen ik op een paard wilde stappen die toen wegrende terwijl ik me net omhoog gehesen had. Ook zo leuke manier, ik lag al snel in het zand hihi. Totaal niet verwacht.
Gelukkig had ik niks, en toen ik eindelijk op de (hengstige) merrie zat, heb ik haar ook niet meteen stevig aangepakt. Het was warm, ze was superhengstig, had last van de hormoontjes... ach ja. Ik ken het van mezelf.
Dus rustig losrijden en wel consequent blijven, en toen werd ze al snel minder shagrijnig, vooral toen we gingen springen, want daar is ze gek op!
Dit is nu twee maanden geleden, en ik ben nog steeds stapel op dat paardje, grijnz...
Maar een paard van 1.80 vind ik wel errug hoog hoor. Ben het niet gewend denk ik, dat ik daarom liever een paard tot 1.70 heb.
Veel succes met beter worden en het paard inrijden later!
Groetjes, Dorine.