Wie doet er dit jaar examen en....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wie doet er dit jaar examen en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 16:15

Wie doet er dit jaar examen en hoe denk je dat je het er vanaf gaat brengen?

Ik doe dit jaar dus examen op VMBO niveau.....
Ik ben erg bang dat ik ga zakken,terwijl ik er geneens slecht voor sta ofzo,maar ja dat wiskunde Boos! !!!!!!!!!

Maar ja ik zie het wel.......En jullie???????

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:49

Ik doe dit jaar ook eindexamen, maar dan Gymnasium. Ik sta wel redelijk volgens mij (heb niet echt goed overzicht want we hebben al vanaf de 4e cijfers die meetellen) alleen wiskunde idd, mijn laatste cijfer dit jaar was een 2,5 en m'n laatse cijfers vorig jaar waren een 2,1 en een 3,4. (maar daarvoor wel gelukkig goede cijfers gehaald die ook meetellen). Dus mijn plan is nu om met een 4 te slagen, de rest van mijn cijfers zijn allemaal rond de 7/8, dus dan mag dat. Maar ik ben toch wel beetje zenuwachtig, want als ik nu alle beta vakken slecht doe zak ik toch echt. En alles is in ene zo moeilijk in de 6e, ik heb een beetje het verkeerde profiel gekozen denk ik toch. (ik doe nu NG met grieks,latijn en geschiedenis) Maar ja, ik zie het wel, ik doe gewoon mijn best, maar ik ga me ook niet helemaal dood werken, dan maar een jaartje over. Een jaar op je leven is toch niet heel veel, en ik weet toch nog niet wat ik hierna wil doen, dus dan kan ik daar nog een jaar extra over denken.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:52

Ik heb dit jaar eindexamen van de HAVO, maar ik ga het gewoon halen Cool

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:56

ik ook VMBO :S

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:42

ik niet, ik doe examen volgend jaar

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:43

Ik doe ook dit jaar examen, havo e&m. Ben echt bang dat ik het niet ga halen, ik st aer niet zo goed voor... Maar ik ga het gewoon zo goed mogelijk proberen!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:50

Pff examen... bleg.. ja ik doe ook dit jaar examen..
Havo, profiel C&M en als bijvak heb ik met m'n stomme hoofd biologie gekozen Koe wat ik daar toch mee moet doen Scheve mond

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 19:04

nastyexplosive schreef:
ik doe nu NG met grieks,latijn en geschiedenis


Jij hebt er zin in *LOL* Ik heb N&G gedaan met Scheikunde 2 en grieks en dat was al zwaar...Grieks heb ik trouwens net voor het examen laten vallen, omdat ik Pfeiffer had gehad en al dat vertalen van het laatste deel van het jaar niet meer in kon halen...
Ik ben trouwens ruim geslaagd ook al zag ik vreselijk tegen wiskunde op...Maar bij mij viel het heel erg mee vorig jaar! Wiskunde was volgens mij uiteindelijk het hoogste cijfer(ongeveer een 9 voor het examen Party!! ) *LOL* Misschien valt het dit jaar dus wel weer mee nastyexplosive Haha!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:33

ik doe ook examen VMBO
en ik ben bang dat het net kantje boord wordt
ik heb ook biologie Boos! stom vak
snap nog niet waarom ik het heb gekozen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:14

geen echt eindexamen, maar ik met dit jaar wel afstuderen als dietist. (tenminste dat zit wel in de planning)

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:22

Ik elk jaar 3 examens.In belgiƫ moet je vanaf het 1e middelbaar al examens doen.Ik ben btw met die examenrapport gezakt voor wiskunde , maar heb nog 2 examens om dat in te halen.En ik ben ook bang voor wiskunde , de rest is allemaal goed maar dat poedersuiker , ik snap er niets van en als ik het niet snap zal ik het ook nooit snappen , ik kan dat gewoon niet.Zit mijn mentor te zeggen maar jawel je mag dat niet ziggen , nou zij geeft geen wiskunde dus moet zij dat toch niet zeggen Boos!!