vuurwerk-misbruik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

vuurwerk-misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 22:22

Nou wat ik vandaag toch meemaakte!
Ik kwam terug van de bak waar ik altijd in rijd, die een kwartiertje van mijn huis afligt. Hierbij reed ik over de dijk en kwam ik langs de asielzoekersboot. Steekt er toch iemand vanuit een raampje in die boot vuurwerk af richting de dijk!!! Ik dacht eerst nog: okee, kan gebeuren, misschien heeft de persoon mij niet zien rijden. Maar na dat ene vuurwerkstuk ging hij er doodleuk nog een afsteken terwijl ik vlak in de buurt liep! Het waren van die staven met van die bollen erin die heel hard gaan knetteren als ze eenmaal afgevuurd zijn....ik werd boos! Boos! Maar ja, ik kon er niets aan doen, want de persoon in kwestie zat lekker in die boot. En toen gebeurde het onvoorkoombare: mijn paard galoppeerde er keihard vandoor toen hij nog een staaf tevoorschijn toverde, midden over de dijk, levengevaarlijk dus! Ik was zooo kwaad....wat een LAGE streek om vuurwerk op een dier af te schieten! En niet alleen gemeen, ook gevaarlijk!
Toen ik thuis kwam en het verhaal aan mijn vader vertelde zei hij dat ik aangifte moest doen bij de politie. Maar ja, alsof die er wat aan kan doen. Ik had gewild dat die persoon buiten had gestaan, dan had ik er eens een hartig woordje mee kunnen spreken!


Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:51

Die lui moeten ze flink aanpakken, ze maken niet alleen je paard bang, maar brengen daardoor ook nog andere weggebruikers en jou in gevaar!! Ik moet er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn Huilen . En ik zou zeker aangiften doen. Zijn ze nou poedersuiker geworden!!! Boos!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:57

echt vet banketstaaf inderdaad 2 jaar terug was ik int weiland bij paarden en gingen ze er voetzoekers ingooien die beestem helemaal overstuur en ik zowat onder de hoef gelopen... we schrokken ons kapot

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:58

ok correctie ik banketstaaf moest er staan weet niet waarom er nou banketstaaflig staat vreemde computer ( misschien wel vreemde ik??)

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:58

banketstaaf dus

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:59

vervelend ( vergeten geen scheldwoorden ben niet goed opgevoed)

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:05

Wel aangifte doen!! Ik denk dat de politie allang blij is met ie,mand die met een gegronde reden een aangifte komt doen... Ik zou het doen.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:27

dapperdier schreef:
Wel aangifte doen!! Ik denk dat de politie allang blij is met ie,mand die met een gegronde reden een aangifte komt doen... Ik zou het doen.


in je onderdinges staat als laatste [/color=red] da's nie goed, het moet zijn [/color] Tong uitsteken

hé nu is het weg? Verward

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:41

Zeker aangifte doen hoor peeky! Baat het niet dan schaadt het niet. Dat mensen al vuurwerk afsteken boeit me niet zo, maar afschieten naar anderen en zeker richting dieren (die onverwachts kunnen reageren) is idioot. Laat ze maar eens een flinke boete krijgen.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 23:44

ja het is erg he...in ieder geval bedankt voor jullie medeleven! ik zit trouwens pas sinds kort op dit forum en weet nu eindelijk hoe het fotogedoe werkt dus nu foto's bij mijn profiel *LOL*

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:58

Leuk hè, asielzoekers? Ipv dat ze hun best doen om hier te mogen blijven lopen ze alleen maar rottigheid uit te halen, hier worden bijv. fietsen door hen gejat Boos! En de politie doet er niks aan, wordt snel wat geld in je hand gedrukt om 'n nieuwe fiets te kopen Boos!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:54

Jah, naar ons worden ook rotjes en vanalles gegooid, ben blij als het voorbij is!! Boos!


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:03

Citaat:
Jah, naar ons worden ook rotjes en vanalles gegooid, ben blij als het voorbij is!!


het is vandaag 31 december en ik ga dus ook NIET de straat op Haha!

*\o/* *\o/*

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:20

Zo vreselijk ASO !!!!!Wie doet nou zoiets , je moest is vuurwerk naar die man schieten, zou hij ook niet lachen.Kan hij zoiets nou lollig vinden !!!!!!Ik zou ook aangifte gaan doen aan de politie , of terug gaan naar die boot en is een hartig woordje tegen hem gaan praten.....

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:37

Wat denk je bij ons op stal?
Het zoontje van de eigenaar heeft gewoon op het erf vuurwerk afgestoken. Dan denk je toch dat het wel echte paardenmensen zijn die een manegebedrijf hebben. En dan laten ze hun eigen kind bij de paarden vuurwerk afsteken.
Rare mensen heb je toch

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:01

dat is echt zo gemeen en zo zielig!!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 02:21

sjesus, je zou voor straf bij die kerel (of vrouw) zelf zo'n stuk vuurwerk ergens moeten stoppen waar het nooit licht wordt!

Zo'n lage streek zeg....gelukkig zijn der geen ongelukken gebeurd..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ChelseaAyLee, corinec, Eekie, hollie, josien_m_, Macs, Marije112, noox, Poldermenner, xRaisin, xxPaige, ziechriet en 111 bezoekers