Wat doe jij met oud en nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wat doe jij met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 02:30

Tja, het is al bijna zover. Nog 22 en een half uur!
Voor mij wordt dit volgens mij de saaiste jaar wisseling ooit.
Zoals het nu lijkt zit ik dus gewoon thuis. (voor de buis?) Verdrietig
Voel me nu ook hééééél snielig. Verdrietig

Ben ik de enige zieligerd? Of zijn er meer mensen die gewoon thuis zitten? En zo niet? Wat ga jij doen? Of waar ga jij heen?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 02:37

Ik zit ook thuis....maar wel onder het genot van de oudejaarsconference en Baileys 'on the rocks' Haha! Om 12 uur steken we 4 pijlen af, ter ere van mijn broer, maken we een rondje ("Gelukkig nieuwjaar" en die onzin), en dan ga ik weer verder keilen Lachen
Tot 2 jaar terug was elke jaarwisseling een feest, maar daarna is het nooit meer geworden wat het geweest was Scheve mond
Je bent dus niet de enige zieligerd. Lachen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 02:42

Um ik ga naar me vriend....daarna ff wat mensen bellen enzo.
Niet veel bijzonders

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 02:52

Nope, ben niet zielig Haha!

Ik ga eerst langs een vriend, dan thuis 0.00 uur meemaken, daarna naar een groot Salsa-feest Party!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 04:49

er is hier niet veel te doen dus ik denk dat ik dan al in me bedje zal zijn Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 05:15

Ik zit bij Joshua,greetje,yootha en sundancer en dan gaan we eerst Gourmetten en daarna gaan Jos en ik naar een nieuwjaarsparty

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 07:30

Ik zit lekker thuis...filmpjes kijken...beetje internetten tussendoor...hapjes eten...met de kat knuffelen als ze zich niet weer onder het bad verstopt...heeeeeeeerlijk!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 09:54

Joe komt bij me eten, dan drinken we wat om 12 uur dan ga ik even langs een stel vriendinnen in de wijk.

Rond 1e ga ik dan richting Joe ze ouders, die wensen we ff gelukkig nieuw jaar en dan ga ik weer ff naar een stel vrienden die dichtbij Joe wonen.

Daarna weet ik het nog niet, alleen dat ik bij Joe blijf slapen en dat ik morgen ontbijt op bed krijg Haha!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:02

Ik zit in friesland bij mijn zwager en schoonzus, mogelijk spelletjes te spelen. Anders een filmpje kijken. Gewoon gezellig bij elkaar. Morgen dan weer naar huis. Misschien middernacht even lopend naar de boerderij. Daar de beste wensen brengen en even bij de beetsen kijken.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:14

Wij zijn ook samen thuis en gaan lekker naar Youp van 't Hek
kijken *LOL* Vuurwerk steken we niet af want dat vind ik doodeng.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:56

*hele diepe zucht*
Ik weet het nog steeds niet.
Ik zit te twijfelen of ik met mijn vriend meega naar Leeuwarden om zijn vader op te halen en dan langs allerlei familie. Of naar een vriendin in Groningen om daar op stap te gaan...
Het liefst zou ik gewoon allebei doen, tot een uurtje of half 1 met mijn vriend en dan naar Groningen maar dat gaat niet lukken omdat de treinen maar tot 8 uur ofzo rijden, dus ik MOET kiezen. En ik wil niet kiezen want van 8 tot 8 in Groningen feesten is ook wel erg lang *zucht* Scheve mond
HELP!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:08

Ik was uitgenodigd bij vrienden maar omdat mijn moeder het wel fijn zou vinden als ik eens thuis blijf ben ik eerst thuis en ga oliebollen en lekkere hapjes maken. Na 12 uur ga ik stappen met vrienden.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:11

Blijf thuis! Heb wel een kaartje voor een Glitter&Glamour party, maar die heb ik van de hand gedaan. Ik heb zin in gewoon een avondje thuis, zodat ik na 12en gelijk mijn bedje in kan duiken. Oud&nieuw is voor mij niets bijzonders.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:14

Ik ga eerst naar mijn tante daar komt de hele familie. Is altijd erg gezellig.
Later gaan we met mijn broer en schoonzus naar Bob's Saloon in Uitgeest.
Dat duurt tot 6 uur geloof ik Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:15

's Avonds natuurlijk eerst de paarden doen (want heel Nederland is vrij maar Dick en ik zitten allebei gewoon de hele dag op het werk Verward ) en daarna lekker naar huis. DVD'tje, lekker happie, grote fles Moet Haha!
Wij blijven altijd minstens tot 0.30 uur thuis voor onze katten, want die hebben het niet meer als we er niet zijn.
Ben 1x echt de hele avond weggeweest en toen ik thuiskwam zaten ze tegen het plafond aan.... Vond ik zo zielig, en voelde me zo schuldig, dat ik dat dus nooit meer doe zolang ze nog leven.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:16

Ik ga met een grote groep mensen (stuk of 40) gezellig feesten. Ben vanmiddag om 15.00 uur klaar met werken ga eerst de paarden doen en dan eten. Daarna mag wat mij betreft het feest beginnen. Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:21

Ik ga zo naar m'n ouders, mijn vader is weer thuis Lovers
Daar komen vanavond nog 2 tantes en een oom, en gaan we eerst naar de kerk en dan een gezellige koffiedrinken en zo.
Allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar Lachen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:38

Ik ga vanavond naar mijn vriend toe en zijn broer en vriendin komen ook.
Best gezellig dus Lachen
En natuurlijk op de buis: ned 3 Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:41

Honeybee schreef:
Tja, het is al bijna zover. Nog 22 en een half uur!
Voor mij wordt dit volgens mij de saaiste jaar wisseling ooit.
Zoals het nu lijkt zit ik dus gewoon thuis. (voor de buis?) Verdrietig
Voel me nu ook hééééél snielig. Verdrietig

Ben ik de enige zieligerd? Of zijn er meer mensen die gewoon thuis zitten? En zo niet? Wat ga jij doen? Of waar ga jij heen?


Honeybee troost je want je bent niet de enige zieligerd Haha! Ik zit waarschijnlijk niet thuis maar wel thuis bij mijn tante met mijn moeder en dan gewoon tv kijken.... Ik kon ook wel naar een vriendin en haar gezinnetje gaan maar daar heb ik ook niet veel zin in. Ik zou wel zin hebben in een spetterend feest maar misschien volgend jaar.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:53

Ik ben ook gewoon thuis samen met mijn vriend en een goede vriend van hem.
2 jaar geleden zat ik al te trappelen want dan kon ik weer een keer naar de stad...maar dat hoeft voor mij niet meer...ten eerste veel te druk ten tweede ik vind t absoluut niet leuk met al dat vuurwerk...wat soms de kroegen ook nog wordt ingegooid.
Nee dit jaar een rustig avondje/nachtje lekker in een warm gezellig huisje.

Fijne jaarwisseling allemaal!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:03

Ik ben ook gewoon thuis met me ouders en zus.. ook erg saaai! Normaal gesproken komen er altijd mensen, das nog wel gezellig maar dit jaar komt er gewoon helemaal niemand. Me moeder had ik er geen zin in Nou ik blijf lekker de hele avond achter de computer zitten en 1 minuut voor 12 ga ik wel eventjes naar beneden toe Tong uitsteken Me ouders gaat toch vast de hele avond liggen maffen op de bank, erg gezellig Nou goed hoor, ik blijf lekker hierboven zitten. Of er moet wat leuks om de TV komen, zal ik zo nog wel eventjes in de gids kijken.

Dus ook voor mij een saaie jaarwisseling Slapen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:22

Ik zit ook gewoon saai thuis hoor Sandra. Er komen wel vrienden van mn broer maar met de meesten kan ik t toch niet vinden dus zal wel n avondje internetten worden. En Marjolein komt nog dus dat is wel weer gezellig Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:33

Wij zouden eerst naar Michel's broer gaan. Maar die hebben pas een baby en nu hebben ze het toch maar afgeblazen.

Nu vieren Michel en ik het thuis met z'n tweetjes. Wat zal Mickey blij zijn dat hij niet alleen is met dat enge geknal. Hij zit nu ook al bij mijn voeten onder het bureau.
Maar ik vind heteigenlijk wel leuk om het eens een keertje met z'n tweetjes te vieren.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:35

ik zit ook gewoon thuis
maar mijn ouders maken het altijd wel gezelig na
12en ga ik nog met een vriedin weg!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:40

Ik ga straks eerst even naar Wico toe (kijken hoe vuurwerk-proof hij blijft Haha!)
Verder ben ik ook zo'n zieligerd die helemaal niets gaat doen, beetje bokken, vanavond dan maar de tv op ned 3 en oliebollen eten *LOL*