Foto's van Spikkel enz... (NIET VAAG!!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Foto's van Spikkel enz... (NIET VAAG!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:25

Hoi ,

Jaha , gescande foto's eens een keer , bij een vriendin gaan scannen !

Afbeelding
De eerste foto is ondersteboven sorry ( dat is POWER Z ), de 2e is Spikkel , De 3e onderaan links is Fleur (moeder) en Anaïs (veulen)
Afbeelding
En toen ging ik even chill zitten en liet Ibiza grazen Vingers aflikken .Ibiza had net in een les gereden dus daarom die zweetplek.
Afbeelding
Whahaha , mijn moeder en mijn zus...en Spikkel natuurlijk !
Afbeelding
Ik sta hier echt heel vaag op , niet op mij letten!Spikkel staat er wel lief op hé Haha! .
Afbeelding
Spikkeltje kijkt uit stal Kwijl
Afbeelding
Kwijl
Afbeelding
Amber ,paard van een vriendin.
Afbeelding
Amber , met links zijn baasje en rechts een vriendin.
Afbeelding
En toen keek hij zo lief Party!!
Afbeelding
Hee , waar zijn zijn voorbenen nou naartoe Haha! ?
Afbeelding
Op de wei , helemaal vanvoor links Spikkel , Rechts Ibiza , achter de voerbak Ecuador , achter Ibiza Fanny en achter Danny Blacky.
Afbeelding
Vooraan Fanny , achteraan links Beauty en rechts Ecuador.
Afbeelding
Ik sta dom op die foto hé , en mijn haar dan , door de wind maar ja...



Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:27

leuke fotos, alleen die Amber is best wel mager joh, of lijkt dat maar zo?

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:35

wel een poepie hoor!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:37

Leuk beesje heb je hoor maar dat paardje van je vriendin is wel heel mager hoor...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:39

Ja ze zijn allemaal nogal dunnetjes, vooral die Amber. Niet om vervelend te doen, maar ik ben nu bezig met een artikel over Brooke Hospital for Animals, en deze foto zou er zo in kunnen. Is ze ziek of oud?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:41

Hmmmm ,

Ik denk dat het aan het ras ligt , want dat paard en nog een ander paard van haar krijgen allemaal een hele emmer muesli per dag , ze krijgen veel hooi.Dus mager denk ik niet.Ik denk dat het ook vast door de foto komt dat je Amber alleen langs voren ziet en niet langs opzij ofzo.Amber rijd ook internationaal en rijd Z2 dressuur , maar ja dat heeft niets met mager zijn te maken natuurlijk Tong uitsteken.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:43

leuke foto's!! mooi paardje hoor!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:45

Spikkel schreef:
Hmmmm ,

Ik denk dat het aan het ras ligt , want dat paard en nog een ander paard van haar krijgen allemaal een hele emmer muesli per dag , ze krijgen veel hooi.Dus mager denk ik niet.Ik denk dat het ook vast door de foto komt dat je Amber alleen langs voren ziet en niet langs opzij ofzo.Amber rijd ook internationaal en rijd Z2 dressuur , maar ja dat heeft niets met mager zijn te maken natuurlijk Tong uitsteken.


dat geloof ik niet Lips are sealed Schijnheilig, sorry beetje offtopic...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:48

Wow Esme_27 , eigenlijk wel vrij beledigent , neen absoluut mag die foto er niet in.Amber is echt een prachtig paard en rijd echt supermooi.Ik zal is vragen aan dat meisje of ze nog foto's heeft.Maar mager is ze echter niet , ik vind niet dat je dit kunt beoordelen als je de zijkant en al niet hebt.Ik vind nou niet dat Spikkel vel over been is , maar is ook een manegepaard.Het was toen zomer dus is hij veel vermagert door op de wei te staan , ondertussen is hij al weer veel verdikt op stal Scheve mond .En als je Ibiza zou zien denk je dat ze drachtig is.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:48

HorseF@N"]
[quote="Spikkel schreef:
Hmmmm ,

Ik denk dat het aan het ras ligt , want dat paard en nog een ander paard van haar krijgen allemaal een hele emmer muesli per dag , ze krijgen veel hooi.Dus mager denk ik niet.Ik denk dat het ook vast door de foto komt dat je Amber alleen langs voren ziet en niet langs opzij ofzo.Amber rijd ook internationaal en rijd Z2 dressuur , maar ja dat heeft niets met mager zijn te maken natuurlijk Tong uitsteken.


dat geloof ik niet Lips are sealed Schijnheilig, sorry beetje offtopic...
[/quote]

Hoieft ook niet , maar Amber is geen manegepaard Tong uitsteken

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:55

Hey celine!
Leuke foto's, nou zie ik eens goed hoe spikkel eruitziet!
Mooie paardjes hoor!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:57

Spikkel schreef:
Wow Esme_27 , eigenlijk wel vrij beledigent , neen absoluut mag die foto er niet in.Amber is echt een prachtig paard en rijd echt supermooi.Ik zal is vragen aan dat meisje of ze nog foto's heeft.Maar mager is ze echter niet , ik vind niet dat je dit kunt beoordelen als je de zijkant en al niet hebt.Ik vind nou niet dat Spikkel vel over been is , maar is ook een manegepaard.Het was toen zomer dus is hij veel vermagert door op de wei te staan , ondertussen is hij al weer veel verdikt op stal Scheve mond .En als je Ibiza zou zien denk je dat ze drachtig is.


Hmmz ik kan de ribben tellen Lips are sealed , maarja ik zal er verder maar over op houden voor ik me helemaal ga opwinden... Iedereen moet zelf maar weten hoe hij zijn paard verzorgt en in goede conditie houd... Frusty

Maarre hoe heet jou vriendin dan, als ze internationaal rijd dan kan ik haar vast wel in een 'blaadje' opzoeken...

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:58

Renee_vd schreef:
leuke fotos, alleen die Amber is best wel mager joh, of lijkt dat maar zo?


zeker wel mager !!!!
leuke foto`s verder.

it must be love

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 19:02

HorseF@N"]
[quote="Spikkel schreef:
Wow Esme_27 , eigenlijk wel vrij beledigent , neen absoluut mag die foto er niet in.Amber is echt een prachtig paard en rijd echt supermooi.Ik zal is vragen aan dat meisje of ze nog foto's heeft.Maar mager is ze echter niet , ik vind niet dat je dit kunt beoordelen als je de zijkant en al niet hebt.Ik vind nou niet dat Spikkel vel over been is , maar is ook een manegepaard.Het was toen zomer dus is hij veel vermagert door op de wei te staan , ondertussen is hij al weer veel verdikt op stal Scheve mond .En als je Ibiza zou zien denk je dat ze drachtig is.


Hmmz ik kan de ribben tellen Lips are sealed , maarja ik zal er verder maar over op houden voor ik me helemaal ga opwinden... Iedereen moet zelf maar weten hoe hij zijn paard verzorgt en in goede conditie houd... Frusty

Maarre hoe heet jou vriendin dan, als ze internationaal rijd dan kan ik haar vast wel in een 'blaadje' opzoeken...
[/quote]

Haar vader en instructrice rijden internationaal met Amber en zij nationaal me Captain Lancelot haar eigen paard en haar naam is Robin Rummens , ja had ik nog niet vermeld.Ik weet haar vader zijn naam niet , maar de instructrice heet Veronique , misschien nog meer informatie ?Robin is 16 en Veronique is 23.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:12

Nou leuk hoor, heb je misschien foto's van je vriendin op dat paardje?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:18

Sommige paarden zijn moeilijk op gewicht te houden....dat kan een oorzaak zijn.

Misschien staat ze op rust? Dan zijn de spieren weg en het paard wordt dan ook schonkiger. En een paard in een schrale toestand is beter dan een moddervet paard, met kans op Hoefbevangenheid en Tying up.

Voor de rest hangt het ook een beetje aan de leeftijd van het paard, oudere paarden zijn ook moeilijk op gewicht te houden....

Maar een opmerking:Muesli, daar zit weinig in hoor om je paard op gewicht te krijgen, je vriendin zou het met Maismeel kunnen proberen.

Voor de rest vind ik dat je niet echt veel kunt zeggen over de conditie van het paard. Je hebt meer achtergrondinformatie nodig.

Je suis Charlie.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:28

Ik vind dat bruine beestje ook een beetje magertjes hoor, ik weet niet of jullie hooi geven? Ik zou dan lekker kuil geven. Maar hoe kan een paard mager worden alstie in de wei staat? Behalve alstie op een kale wei staat.

22 Januari verwachten we ons kleintje

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:24

Leuke foto's, ik had gedacht dat Spikkel ook echt spikkels zou hebben *LOL*
Hoe jullie kunnen zien dat Amber mager is Verward Die foto's zijn van voren, en volgens mij staat ze op die eerste gewoon ongelukkig met d'r achterbenen, zodat het lijkt alsof ze hele punten op d'r lendenen heeft, bij die 2e staat het meisje ervoor dus.. Verward
Maarja, als zij zegt dat het paard niet al te mager is, kunnen wij daar verder niet over oordelen toch Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:28

Cassidy schreef:
Sommige paarden zijn moeilijk op gewicht te houden....dat kan een oorzaak zijn.

Misschien staat ze op rust? Dan zijn de spieren weg en het paard wordt dan ook schonkiger. En een paard in een schrale toestand is beter dan een moddervet paard, met kans op Hoefbevangenheid en Tying up.

Voor de rest hangt het ook een beetje aan de leeftijd van het paard, oudere paarden zijn ook moeilijk op gewicht te houden....

Maar een opmerking:Muesli, daar zit weinig in hoor om je paard op gewicht te krijgen, je vriendin zou het met Maismeel kunnen proberen.

Voor de rest vind ik dat je niet echt veel kunt zeggen over de conditie van het paard. Je hebt meer achtergrondinformatie nodig.


weet niet precies of het muesli is , maar het was zo versgemaakt.Dat ze eerst een emmer moest nemen en dan nog allemaal spul erin moest doen en dat het ook nat was dat spul dan , dacht dan dat het muesli heet maar weet het dus niet zeker.Leeftijd van dat paard weet ik ook niet.Op die moment was het wel zomer dus waren de rest van de manegepony's magerder omdat ze op de wei stonden en daar niet echt zo veel gras te vinden was .

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:29

Aha, die Veronique ken ik denk ik.
Is dat een blonde? Ze heeft nog een hele oude D-pony ruin Fuego die al ontzettend veel keer aan het EK dressuur heeft meegedaan (ik geloof 2 of 3 jaar geleden met Leen Cools) Veronique rijdt GP.
Ik heb hier nog een oude Hippo Revue liggen waar een artikel over dat EK in staat (Sabine Boost ofzoiets is toen gewonnen)Veronique reed daar ook mee (bij de paarden hé)

Dit is fuego met Robin Lachen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Loolapelooza op 30-12-02 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:31

Ja blond haar , mooi meisje , ze heeft een tijdje ook een pensionstal gehad waar ze dan les gaf.Maar omdat ze ruzie had met haar vader is de pensionstal moeten sluiten en stonden daar alleen haar eigen paarden.En ze woonde in St job.Ik ben nooit op Veronique haar stal geweest maar ze kwam dan altijd Robin les geven op onze manege , dus heb er wel eens een babbel mee gedaan.


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:35

Veroniqe De Backer Knipoog

das deze

Afbeelding

Rijdt GP met Herzas Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:38

Niet echt duidelijke foto , maar volgens mij hebben we het wel over dezelfde Veronique... .Zie je wel dat ze internationaal rijd Tong uitsteken

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:45

HorseF@N"]
dat geloof ik niet Lips are sealed Schijnheilig, sorry beetje offtopic...
[/quote]

In plaats van meteen te gaan liggen verkondigen dat je er niets van gelooft kun je er beter eerst eens wat opzoekwerk over doen. Leuk hoor om zo vals bschuldigd te worden.

[quote="HorseF@N schreef:
Maarre hoe heet jou vriendin dan, als ze internationaal rijd dan kan ik haar vast wel in een 'blaadje' opzoeken...



Nou en heb JIJ ze gevonden dan?

http://www.junior-riders.com/pony/index.html
http://www.junior-riders.com/gp/index.html

Alsjeblieft.

een excuses aan spikkel lijkt me wel op zijn plaats.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:05

Spikkel"]
[quote="Cassidy schreef:
Sommige paarden zijn moeilijk op gewicht te houden....dat kan een oorzaak zijn.

Misschien staat ze op rust? Dan zijn de spieren weg en het paard wordt dan ook schonkiger. En een paard in een schrale toestand is beter dan een moddervet paard, met kans op Hoefbevangenheid en Tying up.

Voor de rest hangt het ook een beetje aan de leeftijd van het paard, oudere paarden zijn ook moeilijk op gewicht te houden....

Maar een opmerking:Muesli, daar zit weinig in hoor om je paard op gewicht te krijgen, je vriendin zou het met Maismeel kunnen proberen.

Voor de rest vind ik dat je niet echt veel kunt zeggen over de conditie van het paard. Je hebt meer achtergrondinformatie nodig.


weet niet precies of het muesli is , maar het was zo versgemaakt.Dat ze eerst een emmer moest nemen en dan nog allemaal spul erin moest doen en dat het ook nat was dat spul dan , dacht dan dat het muesli heet maar weet het dus niet zeker.Leeftijd van dat paard weet ik ook niet.Op die moment was het wel zomer dus waren de rest van de manegepony's magerder omdat ze op de wei stonden en daar niet echt zo veel gras te vinden was .
[/quote]

KLinkt meer naar zemelen met van alles erdoorheen...
Kan ook slobber zijn...

Enfin, ik ga er vanuit dat je vriendin weet wat ze doet, en dat zij precies weet wat het paard moet hebben.
En nogmaals: een paard schraal houden is minder schadelijk voor het dier dan een moddervet paard.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 30-12-02 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers