In het water!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

In het water!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 20:20

Vandaag zijn Laura & Passion en ik & Expensive gaan wandelen, ook al regende het. Want Laura had laatst een grote plas ontdekt en toen was ze er een beetje in gegaan maar ze kon niet ver omdat ze geen laarzen aan had.
Vandaag hadden we allebei wel laarzen aan dus wij gingen daar maar heen. We kwamen aan en de plas was al veel groter dan de vorige keer Haha! We waren van plan om niet verder dan onze laarzen te gaan. Eerst ging Laura met Passion,en Passion vond het weer geweldig *LOL* Hij sloeg met zijn hoef in het water Haha! Laura liep door en al het water liep haar laarzen in Schijnheilig Nou ja nu waren ze toch al nat..
Ik erachter aan.. Expensive was helemaal verbaasd en nam steeds een slokje water Haha! en ook mijn laarzen zaten vol met water Schijnheilig Daarna werd het wat ondieper en daar hebben we wat rond gestapt. Toen dacht ik "Ik ga erop, ik ben toch al helemaal nat en vies (want expensive had een natte,modderige deken op)" en toen hield Laura Expensive even vast en ik sprong erop.. Toen weer ff door het water heen gestapt en ook weer heel ff in het diepere gedeelte.. Dat was echt zooo cool Party!! Toen wou ik weer naar de overkant en moest ik er weer door heen(door het diepe gedeelte) echt zoo leuk!!! Cool
Toen gingen we weer terug wandelen *sop sop* Tong uitsteken en toen hebben we bij de wei aangekomen de benen afgedroogt met handdoeken en wollen dekens opgedaan en eten gegeven en toen gingen we nog met de dekens op stappen, en daarna weer in de wei gezet.
Ik heb ook wat fotootjes gemaakt,die ga ik nu uploaden en erop zetten!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:22

Gelukkig zijn jullie niet verder dan de benen geweest, en was het ook niet zo verschrikkelijk koud. Was je niet bang dat de dekens nat werden? Ik ken een pony die geheid gaat liggen in zo'n grote plas. Blij toe dat dat niet is gebeurt, want dan is de deken echt nat en dan heb je echt een probleem.

Maar gelukkig is alles goed gegaan....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 20:25

De dekens hebben we opgedaan toen we terug waren Haha! En de dekens die expensive op had die waren waterdicht(regendeken)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:40

Een regendeken is waarschijnlijk alleen bestand tegen water van boven (regen) en niet van onderen. Als ze midden in een plas gaan liggen komt het water ook van onderen, helemaal als de plas zo diep was dat het water in jullie laarzen liep.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 20:46

Oh ja blond B) Maar als t water bij ons de laarzen in loopt dan wordt de deken nog niet nat hoor

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:56

Als je paard gaat liggen rollen in een plas wel hoor....

En hoe hoog zijn jullie laarzen? Tot de knie of lager?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:04

Hihi gaaf!
Zo gingen wij vorig jaar in de winter een stukje wandelen met z'n 6e (Inge + mysty, Monica + bliksem en ik + Pinky). Allemaal ernaast, Mysty was 2, bliksem nog niet ingereden en Pinky ook niet.

Opeens liepen we door een park en zagen we dat heel ons pad onder gelopen was. En niet zo'n beetje ook! (zeker 25 cm). Dus ik vroeg wie er voor ging.
Mysty was niet bang voor water zei inge, dus liep aan. Bliksem erachteraan en toen ik. Ik zet Pinky stil, klim erop en zeg "Koud he"
Hun kijken om en boos dat ze waren dat ik droge voeten hield *LOL*
Ze probeerde nog even of Pinky ook bij hun luisterde naar Pinky gaaaaalop, maar heleaas }>

het mooiste was dat dat pas de 3e keer was dat ik op Pinky zat, dus het had ook heel anders af kunnen lopen Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 21:17

Wat cool zeg!! Ik had al natte voeten maar wou er toch nog ff op Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:18

hallo wie laat zijn paard nou rollen in een plas? Haha!
we hadden paardrijlaarzen aan, tot de knie dus.
het diepere gedeelte was een greppel, dus konden we alleen langzaam doorheen(anders wordt het te gevaarlijk)
Passion was net als de vorige keer echt raar erna, maar dit keer 10x zo erg.
hij gedroeg zich zo vervelend en heet toen ik hem afdroogde(z'n benen) en met hem ging stappen ofzo.
natuurlijk zijn we niet verder dan de benen gegaan, in de winter...
het is zeker een keer voor herhaling vatbaar!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 01:12

ooo wat kouhoud
maar wel heel leuk!
heb net de foto's bekeken
ziet er koud maar super cool uit Haha!

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 07:31

Een vriendin van mij, liet vroeger altijd haar fjord in een waterbak (niet zo een aan de muur, maar zo'n grote om doorheen te rijden Haha!) rollen! Heerlijk vond dat beest het, en ze werd er nog schoon van ook!