Ik voel me zo schuldig...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik voel me zo schuldig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 17:07

Zoals de meeste al weten staat Make sinds vorig weekend op de kliniek in Utrecht.
De koliek was over, maar toen had ze wat ontstoken aders in haar hals door de pijnstillers.
Vandaag moest Tamara weer bellen wanneer ze naar huis mocht.
Helaas moet ze nog even blijven, ze vermoeden een oude worm schade ergens maar waar zoeken ze nog uit.
Aankomende vrijdag zouden we eigenlijk langs gaan in Alkmaar, maar helaas kan dat niet doorgaan omdat ze er dan nog zeker staat.
Ik hoop zo dat het allemaal goed met haar komt. Mijn arme kleine meis.. Huilen Ik kan alleen maar janken.
En ik voel me zo schuldig, schuldig tegenover Tamara en ook wel tegenover Make. Tamara heeft nu zoveel dierenarts kosten.. en arme Make heeft zoveel pijn enzo. Huilen
Wat ik me afvraag, dan moet ze dus wormen gehad hebben toen ze bij mij was. Maar ik heb haar altijd goed ontwormd..? Verward
Ik snap er niets van... Huilen
Waarom die lieve schat!!
Maar ik weet dat ze het gaat redden,
Make is een sterke meid!!!!!
Alles komt goed, maar wanneer?
Ik voel me er zo klote over. Ik kan niet bij dr zijn, maar dat zou ik zo graag willen....
Arme make.. Huilen


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:09

Hey nath, daar moet jij je niet schuldig over gaan voelen joh! Niemand kan hier niets aan doen! In ieder geval wel heel lief van Tamara dat ze zoveel voor make doet! Heel veel sterkte allemaal!

ReNeeJ

Berichten: 57
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: DeN HeLdEr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:12

Nathalie, heel veel sterkte toegewenst met Make. En ook heel veel sterkte voor jou & Tamara.

-*-Je BeNt EeN RuNd AlS Je Je PaArD GéÉn GoEd 2003 GuNt!-*-
PrOfIeL Iz BiJgEwErKt !!!
LuF Ya AnGeL & TeSs

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:18

daar moet je je echt niet schuldig over voelen hoor! echt heel veel sterkte toegewenst voor jou, make en tamara

wie weet er een leuke verzorgster voor geena omgeving breda?

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:19

He verdomme, waarom nou make, echt heel klote voor jou en Tamara... Maar Nath je moet je niet schuldig voelen hé, je kunt hier niets aan doen... Ik hoop dat Make snel weer beter word...
En heel lief van Tamara dat ze zoveel voor makey doet Lovers
Heel veel sterkte.... Ik zal voor jou, make en Tamara duimen!

Dikke kuz en vecht je door deze klote periode heen.


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:32

Kop op Nathalie! Er kan tegenwoordig zoveel gedaan worden, dat gaat best wel lukken. Op mijn vorige stal heeft een veulen ook een erge koliek gehad, en een poos in de kliniek in St Oedenrode gestaan, maar die is nu weer helemaal de oude! Veulentjes zijn sterker als je denkt!

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:38

he nath!wat klote voor je zeg en voor make1 maar jij kan er niets aan doen dat is het risico van een veulen kopen er kan altijd iets mis gaan! maar wees blij dat tamara ook zoveel om make geeft en haar nu zo`n goed verzorging geeft/laat geven! komt wel goed !

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:01

Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen ! Je hebt haar altijd ontwormd, dus aan jou ligt het toch niet ? En ik ben er zeker van dat Tamara je ook niets kwalijk neemt.
Dit soort dingen gebeuren, zonder dat je er wat aan kunt doen.
Veel sterke voor jou, Tamara en Make.

Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:52

Nou Natalie je hoeft je niet schuldig te voelen hoor als jij Make om de vier weken heb ontwormd want dan hoort bij jonge veulens en als jij dat echt heb gedaan dan heb jij ook je best gedaan en was het gewoon een taaie worm die Make van binnen beschadigd heeft. Nu is het enigste wat we kunnen doen is heel hard bidden dat Make weer helemaal de oude word, gr. Tasja

Tasja is bevallen van Fugo

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:46

Daar moet jij je niet schuldig voor voelen joh! Je hebt altijd goed voor haar gezorgd dus jij kunt er niets aan doen dat Makey nu ziek is!! Maar het is natuurlijk wel klote Huilen
Sterkte Nath en Tamara.. Make ik duim voor je!! Lovers

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:11

Citaat:
Wat ik me afvraag, dan moet ze dus wormen gehad hebben toen ze bij mij was. Maar ik heb haar altijd goed ontwormd..? Verward
Ik snap er niets van...


Tja helaas kan het gebeuren dat je paard ondanks regelmatig ontwormen toch een zware worm infectie heeft.
Daar kan je gewoon niks tegen doen.
Daarom gebruik ik zelf de laatste tijd om en om eerst equvalan dan equest en nu ook de niewe equimax die ook helpt tegen lintworm als enige.
De goedkope middelen gebruik ik nooit.
Maar toch kan je het risico lopen dat hij een worm besmetting heeft.
Eigenlijk kan je het beste af en toe een mest onderzoek laten doen.
Laatst bijgewerkt door Vincent15 op 31-12-02 00:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 01:06

veel sterkte!!!! laat je horen hoe het met make gaat??
ps. hier kan niemand wat aan doen, dus voel je niet schuldig!!
heel veel beterschap voor make!!

kijk ff in m'n profiel Haha! !!
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:46

Zoals iedereen al zegt, je moet je zeker niet schuldig voelen.
Echt rot voor jou en tamara! Verdrietig
Ik hoop echt dat `t snel beter gaat!



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 12:14

Tamara heeft vanochtend weer gebelt.
Het gaat weer beter met Make en ze krijgt weer vandaag haar volledige rantsoen wat ze ook bij Tamara kreeg.
Nu maar hopen dat t niet weer fout gaat zoals afgelopen zaterdag toen kreeg ze weer koliek toen ze haar volledige rantsoen kreeg, maar verder kunnen ze niks vinden want ze is gistermiddag weer helemaal onderzocht. Dus blijven duimen! Waarschijnlijk mag ze volgende week naar huis. Ik hoop het echt!!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:20

Nath, net zoals jij mij heel erg hebt gesteund ben ik er ook voor jou Lovers

Arme Make, echt zielig voor haar! Ze is nog zo jong dus ze heeft nog alle krachten om te vechten. En dat doet ze ook.. Voor jou en Tamara! Ze laat jullie echt niet in de steek, echt niet!

En jij moet je niet schuldig voelen joh, mafkees! Niemand kan hier niks aan doen, jij ook niet! Jij hebt altijd goed voor make gezorgd dus je moet je echt niet schuldig voelen!

Hopelijk mag ze volgende week naar huis, want ze staat er nu al wel een tijdje! Ik duim echt ervoor dat ze naar huis mag, zodat ze weer lekker in de vertrourwde omgeving staat, dat doet haar vast goed!

Veel sterkte ermee ook Tamara..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:22

hey meissie!
heel veel sterkte toegewenst, maar het is niet jou schuld! Jij hebt naar mijn idee altijd harstikke goed voor haar gezorgt en Tamara ook! Make komt er echt wel bovenop ze is een sterkte meid ze gaat het echt redden!
Ik hoop dat het snel goed met haar gaat dat ze lekker naar huis kan!
sterkte en beterschap voor jullie allemaal Kusje

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:36

Ohh meisje.. niet schuldig gaan voelen hoor!!! Niemand kan er hier wat aan doen, behalve die k*t wormen dan Boos! Zo te lezen gaat het nu alweer wat beter met haar, gelukkig maar...!! Ik blijf duimen, net zoals vorige keer, voor Makey, dat ze niet meer veel pijn hoeft te lijden, en er weer snel bovenop komt!

Jij ook Sterkte, en hou op met dat schuldgevoel hebben hoor! Hierdoor raak je ook dieper in de sh#t..

Makey.. Beterschap!! Lovers

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 21:27

veel sterkte he!, jij kan er toch weinig aan doen...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 21:44

Zoals al gezegd, je moet je niet schuldig gaan voelen, daar heeft toch ook niemand wat aan. Sowieso kan jij er niets aan doen.
Sterkte!!!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, frutsel05, gillian, Mark0919, noordje, Pellelilly, Vagabondo en 50 bezoekers