Weer op dieet? welk dieet doe jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Weer op dieet? welk dieet doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 12:48

En na de zware kerst dagen weer op dieet?
Of beginnen de meeste pas in het nieuwe jaar??

wat gaan jullie doen aan je over gewicht?

Ik moet echt weer meer bewegen en lijnen...

Monique


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:12

Ik ben 6 weken geleden gewoon gestopt met snoepen en dat scheelt 4 kilo. Lips are sealed Het snoepen liep de spuigaten uit Haha! Lekker met de auto naar de supermarkt en daar de kar volladen.In de auto alvast zakken openmaken en beginnen met snaaien Totdat ik op een weegschaal van de Weightwatchers(die bij ons een keer per week een zaaltje huren)en me de ..... schrok!Sinds die dag ben ik gestopt met dat gevreet, met die 4 kg kg als resultaat.Voor derest eet ik gewoon en mest iedere dag 7 boxen uit!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 16:16

een niet-snoepen-dieet en een wat vaker de fiets pakken ipv de auto plicht

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 16:24

Ik dieet nu 6 weken en ben nu 7 kilo kwijt en heb nog zo'n tien kilo te gaan. Geen suiker, weinig vet en verder gewoon alles met mate. Ik volg sinds twee weken het Weightwatchers puntensysteem, ga niet naar bijeenkomsten. In plaats daarvan besteed ik het geld aan de sportschool en vraag mijn vriend af en toe " goed zo, ga zo door" tegen me te zeggen. Als ik dreig af te haken ga ik misschien wel nog naar zo'n bijeenkomst.

Daarnaast heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en ben ik naar de sportschool gestapt voor 2 keer per week aerobics-achtige klasjes. Er was ooit een tijd dat ik 4 keer per week aan judo deed, dus ik hoop die conditie weer ergens terug te vinden.

Tijdens de kerstdagen heb ik het dieet maar even vergeten. De chocolademousse was absoluut heerlijk.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:20

Ik volg het dieet van de weight watchers.
Het gaat erg goed, op die manier kan ik ook nog steeds lekkere dingen eten!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:42

Ik let ook meer op mn voeding tegenwoordig, ik laat de groentes staan.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:44

niet snoepen, gezond eten....

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 11:52

Ik moet ook op dieet. Na de zomer kwam het er opeens aan. Ik eet eigenlijk niet zoveel, maar snoep wel vaak.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:04

dimmelim schreef:
Ik dieet nu 6 weken en ben nu 7 kilo kwijt en heb nog zo'n tien kilo te gaan. Geen suiker, weinig vet en verder gewoon alles met mate. Ik volg sinds twee weken het Weightwatchers puntensysteem, ga niet naar bijeenkomsten. In plaats daarvan besteed ik het geld aan de sportschool en vraag mijn vriend af en toe " goed zo, ga zo door" tegen me te zeggen. Als ik dreig af te haken ga ik misschien wel nog naar zo'n bijeenkomst.

Daarnaast heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en ben ik naar de sportschool gestapt voor 2 keer per week aerobics-achtige klasjes. Er was ooit een tijd dat ik 4 keer per week aan judo deed, dus ik hoop die conditie weer ergens terug te vinden.

Tijdens de kerstdagen heb ik het dieet maar even vergeten. De chocolademousse was absoluut heerlijk.


Dat is wel slim bekeken om je geld niet uit te geven aan de dieet club maar aan de sport club...

Zal ik je bij deze dan ook maar even aanmoedigen en complimenteren/...
Goed zoooooooooooooooooooooooooooo ga zo doooooooooooooor ..

Monique


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:07

Dieet, vroeger kon ik heeel goed NIET eten..
De kilo's vlogen er ook zo af. ik was echt een bonestaak..

Maar nu wat ik ook laat staan, de kilo's blijven zitten waar ze zitten.
Ik moet voor 1 kilo echt heel veel moeite doen.
Ze zeggen dat als je ouder wordt het langzamer gaat..
Het is niet bemoedegent vind ik als je zoveel moet afzien voor slechts dat pondje..
Dan zakt de moed me heel snel in de schoenen.

Ik wens jullie in ieder geval ontzettend veel succes...
hou vol..

Monique

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 01:06

ik ga gewoon op mijn eetpatroon letten
's ochtends hoe moeilijk het ook is minimaal 1 boterham naar binnen werken(bruin)
lunchen met bruine boterhammetjes , mager vlees of kaas erop , geen zoetigheid
tussendoor honger , hup aan de yoghurt
's avonds veel groentjes eten , fruit tussendoor en maar hopen dat ik het volhoud

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:07

Weet niet meer wie er mee kwam op bokt maar het is idd het enige dieet dat echt helpt: het VDH-dieet. Vreet de Helft. Schijnheilig

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:21

Cody schreef:
Weet niet meer wie er mee kwam op bokt maar het is idd het enige dieet dat echt helpt: het VDH-dieet. Vreet de Helft. Schijnheilig


Volgens mij was dat margreet Lachen en het werkt idd heel goed, ben nu ook al bijna 1 kg kwijt binnen 5 dagen Wat ook helpt is alles opschrijven wat je eet en daar de calorieen achter zetten. Er is een richtlijn van calorieen die je mag hebben op zo'n dag en als je het schrijven een beetje bij houdt kun je snel zien of je teveel eet. Suc6 allemaal Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 22:19

Ik ben al twee kilo kwijt, yoepieeeeeeee..

Monique

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:48

Bij mij werkt dat dieten allemaal niet, ik ga gewoon naar de sportschool en probeer zoveel mogelijk calorieen te verbranden Lachen zo kan ik wel gewoon lekker blijven eten. Ik let natuurlijk ook wel op dat ik niet teveel vet en suiker eet maar ik lust ook weleens een patatje Haha! Ik ben hiermee wel in een kleine 3 maanden tijd sporten 20 kg mee kwijt geraakt Lachen
Nu heb ik een prima gewicht, 63 kg bij 1.70 lengte. Voor het mooie mogen er nog 3 kg af.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 10:49

Ik heb er ook al 1 kilo af sinds vorige week zaterdag.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 01:00

Ik woog 75 kg en nu 71 kg.
Dus al 4 verloren

Maar stoppen met roken is niet gelukt jammer genoeg..

Monique

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 01:03

flair schreef:
Bij mij werkt dat dieten allemaal niet, ik ga gewoon naar de sportschool en probeer zoveel mogelijk calorieen te verbranden Lachen zo kan ik wel gewoon lekker blijven eten. Ik let natuurlijk ook wel op dat ik niet teveel vet en suiker eet maar ik lust ook weleens een patatje Haha! Ik ben hiermee wel in een kleine 3 maanden tijd sporten 20 kg mee kwijt geraakt Lachen
Nu heb ik een prima gewicht, 63 kg bij 1.70 lengte. Voor het mooie mogen er nog 3 kg af.


Ik ben even groot als jij en dus jah in de 60 kilo is mijn streef gewicht.
60 kilo zal denk ik niet haalbaar zijn.
Maar 65 ben ik al dik te vreden..

Met sporten verbrand je niet alleen vet, maar je houd je vel ook weer op de goede plaats..
Ik heb heleaas te veel dure hobby's dat een abonee op een sport school er niet ook nog eens bij kan.

veel succes met sporten...

Monique

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:48

Nou na kerst en oud en nieuw zit er dus weer een kilo bij. Zowel vriend als ik gescheiden ouders dus 4! keer eten, en hoewel ik echt zo weinig mogelijk heb gegeten en maar 1 glas wijn enzo was dat dus toch niet genoeg om tenminste op gewicht te blijven. Het ergste is nog dat ik volgende week weer uit eten moet met mijn werk.

Ik wil niet meer uit eten!!!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:15

Heb je overgewicht?
Als je alleen de feestkilo's eraf wil moet je gewoon het snoepen laten, mager eten en veel water drinken en fruit eten.

Wil je veel kilo's kwijt dan kan ik je echt de weight watchres aanraden!ik ben 11 kilo kwijt geraakt en die zijn er ook al ruim een jaar af!omdat je je eetpatroon definitief verandert daarmee.
Ik was wat huiverig om erheen te gaan omdat ik allemaal van die hele dikke mensen erbij voorstelde maar dat valty best mee er komen allerlei mensen met allemaal het zelfde doel dus ze slepen je erdoor heen!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:56

vvtjuh schreef:
Ik let ook meer op mn voeding tegenwoordig, ik laat de groentes staan.

Ik probeer juist veel meer groetes te eten en vet en zoetigheid te laten staan. Ik heb net 2 grote stronken broccoli mee genomen.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:06

Ik heb een "gewoon" dieet bij een diëtiste gevolgd met -27kg als resultaat en nu ben ik aan het proberen er nog 10 meer af te krijgen Lachen.

Ik mocht 1200 calorieën per dag verorberen wat neerkomt op:
'smorges: 2 boterhammen met confituur (zonder suiker) of smeerkaasje (50gram)
'smiddags: 3 boterhammen met confituur en licht beleg (50 à 75 gram), dus geen vette salami of paté Lachen. Ofwel 75 gram pasta/rijst/... met dan een stukje vlees en groenten zoveel ik wil
'savonds: 100 gram aardappeltjes/rijst/pasta/brood met 100 gram mager vlees en weer zoveel groenten als ik wil zonder vette sausjes (van kooknat kan je ook heel lekkere sauzen maken!)

door de dag max. 2 potjes 0% vet yoghurt en 3 à 5 stukken fruit en niet te vergeten de 2 liter water.

Weight Watchers heb ik ook geprobeert, maar daar viel ik dus niet mee af. Ookal hield ik me aan de punten ...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 16:30

Dieet: zoveel mogelijk eten om maar te zorgen dat mijn ribben niet te tellen zijn Haha! . Niet teveel vet natuurlijk, want daar krijg je weer puisten van en ik ben allergisch voor vetrollen Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:22

waar kan ik zien hoeveel calorien ergens inzitten??

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:36

Op de verpakkingen van de dingen die je eet Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers