waar zijn jullie bang van?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

waar zijn jullie bang van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 23:33

Van mij is hier algemeen bekend dat ik er geen fan van ben om op grote paarden te rijden. Daarnaast moet ik helemaaaaaaaal niks van spinnen hebben.

En ik ben bang voor de dood, niet voor die van mezelf, maar voor die van mijn dierbare....

Waar zijn jullie bang voor?


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:52

Voor de dood van mijn ouders, mijn vriendje en mijn pony.... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 01:18

grote paarden rijden , liever niet maar als het moet doe ik het wel,

voor de rest weet ik het eingelijk niet
ja dat er iets zou gebeuren met iemand van wie je houd

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 01:57

Kikkers en padden Misselijk
De paddentrek loopt hier zo´n beetje voor de deur en dan laat ik de honden echt niet uit in het donker.
Ik heb zelfs wel eens met m´n GSM naar Albert gebeld omdat er een pad tussen de auto en de voordeur in zat en ik de auto niet uit durfde, Albert heeft me toen naar binnen gedragen Haha!

Verder kan ik niets verzinnen waar ik bang voor ben.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 01:58

Lia, dat had ik nooit van jou verwacht Haha! Wat moet Albert daar wel niet van gedacht hebben Knipoog

Ik ben als de dood van vleermuizen! Misselijk *bibber*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 02:17

Muizen in mijn kamer Haha! Dat ik de pony's kwijtraak.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 02:26

Spinnen en ik ben ook helemaaaaaal niet gek op knalvuurwerk.
Ik schrik ALTIJD en wordt al panisch als iemand in deze tijd een sigaret weggooit op straat omdat ik dan de 'knal' verwacht *LOL*
Verder ben ik geloof ik niet zo snel bang...

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 02:31

Ik ben heel erg bang voor spinnen.
Ik hou ook niet van knalvuurwerk, het zelfde wat Cody zegt, ben ik ook bang voor.
Ik ben bijna voor alle grote paarden (v.a. 1.50 Haha!) bang, vanwege een trap. Ik hou het nu bij pony's en shetters en dat bevalt me heel prima
Verder ben ik heel bang dat mijn pony, mijn ouders of andere mensen van wie ik houd dood gaan.
Dat ik dood ga, daar ben ik dus echt helemaal niet bang voor.
Ook ben ik doodsbang in het donker op straat... Scheve mond Maar dan ook echt doodsbang.

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 08:35

injectienaalden, getsie. Ik heb nog liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 09:20

Ik ben een schijtlaars in het donker. Als ik alleen thuis ben, blijven bij mij de lampen aan!

* To Belg, or not to Belg *

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 10:21

Ik ben super bang van muizen en ratten. Das nog weleens lastig op een stal. Als ik er 's avonds er naar toe laat ik eerst iemand anders kijken als ze het licht aan doen of ik doe de lamp aan en wacht even. Wat ook niet altijd helpt... De beestjes zijn nog banger van mij.. maar ik kan er niks aan doen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 11:39

grote spinnen, brrrr
kleintjes durf ik nog aan, maar die vieze grote nee dank u dan ben ik lopen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:17

Ik lig echt drie weken wakker van een afspraak bij de tandarts.... Brrrr!!!

Zullen we ruilen Stef, dan klim ik wel op een grote knol, als jij voor mij naar de tandarts gaat *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:34

ik ben van zpveel dingenbang, maar eigenlijk toch ook wee niet!

*Naalden* als ik een spuit krijg, dan lig ik meteen op de grond!val echt flauw, ook al doet het niet pijn!(en moet binnenkort weer verstandkies laten trekken, maar ja vorige deed ook gene pijn!)

*brand* daar ben ik wel echt panisch voor, heb als klein meisje n hele grote brand van dichtbij meegemaakt, en 2 jaar geleden is onze stal afgebrand(alles goed afgelopen!!) dus als ik nu rook ruik, of ik zie ergens oranje licht, ga ik meteen kijken!wil ook overal rookmelders hebben!

*dood*maar dan vooral dat iemand om wie ik veel geef doodgaat

en verder ja onweer en knalvuurwerk hou ik niet van, maar ben er niet echt bang van, zit even relaxed op de bank als het onweert, en loop gerust over straat als er vuurwerk wordt afgestoken, maar t hoeft niet van mij!en spinnen, daar ben ik ook niet echt kapot van

goh ik heb al een hele lijst!terwijl de mensne die mij kennen toch denken dat ik bijna nergens bang van ben haha!

o ja (gemeen)steigerende paarden, dat is een beetje een trauma geworden vanwege Quentin, door hem ben ik iets voorzichtiger geworden met paarden die steigeren&staken terwijl ik vroeger overal op ging zitten om ze weer aan t lopen te krijgen, maar ja beetje voorzichtigheid kan geen kwaad!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:53

Insecten zijn niet mijn favoriete dieren Tong uitsteken Maar daarnaast ben ik nog wat bang voor honden (vooral rottweilers en doberman (of hoe je het ook schrijft) en dat soort honden) en daarnaast nog om mijn dierbaren te verliezen..

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:11

JA JA LACH MAAR.. ik ben bang voor het donderen als t onweerd (d of t?).....
Verdervoor euhmm spinnen, slangen, brand, inbraak, auto ongelukken, Bokkende paarden, Ratten op stal (gewone ratten niet) euhm.. mezelf Haha!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:16

Ik moet ook niks van spinnen hebben. Ik durf verder bijna alle dieren op te pakken maar een spin een grote dan NO WAY!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:18

Toch zou ik wel eens een vogelspin beet willen houden Lachen

Ik ben als de dood voor slangen en wespen.Brr ik krijg gewoon kippevel Tong uitsteken

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:19

Vleermuizen doen dus echt niets, wij hebben er hier twee en da's altijd leuk als ik in de zomer met de schemer nog even met de paarden aan de slag ga. Zijn echt schattige dingetjes die dan om je heen zoeven én alle stomme insectjes opvreten!
Spinnen vind ik ook niet eng, en kikkers en padden kan ik ook hebben, regenwormen ook... Dood vind ik ook niet eng, wel vervelend natuurlijk en alles behalve leuk, maar bang ervoor? Nee, sjit happens. Brand lijkt me behoorlijk beangstigend, maar ja, ik stook regelmatig fik (in de haard)... Mijn zusje flipte dan vroeger als het vrij heftig aan het fikken was.
Schorpioenen vind ik echte viezerds, die moet je niet bij mij in de buurt gooien, ik geloof dat ik dan echt heel hard ga gillen. Verder ben ik in het donker in m'n eentje eigenlijk altijd wel een beetje bang dat ik van m'n fiets afgetrokken wordt...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:23

Ik ben bang van mensen die paarden kluisteren bij het inrijden!!!!!!!!!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:23

Spinnen verschrikkelijk klein groot maakt niet uit zijn ammel eng! ik hou ook niet van vuurwerk dat hard knalt of ballonnen die knallen, maar daar ben ik niet echt bang van ik vind het gewoon irritant om te schrikken!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:28

Muizen, Spinnen, geesten, donker, en heel veel andere insecten

Bang dat ik iemands dierbaars zal verliezen maar ik denk dat iedereen wel daar bang voor is

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:41

Bang is een groot woord, maar knalvuurwerk vind ik niet prettig. Helemaal niet omdat de mensen die ermee gooien, het liefst in mijn richting schijnen te gooien... Boos! Wel eens een strijker onder je fiets gehad?
En als Thom een gaatje moet boren, probeer ik altijd mijn oren dicht te houden, terwijl ik de stofzuiger vasthoud. Valt niet mee! Haha! En sinds de brand in ons rijtje huizen (zaten twee huizen tussen) wil ik absoluut geen rommel meer in de gangen hebben. Er zal maar brand zijn en je breekt in het donker je nek over je eigen troep, waardoor je de voordeur net niet haalt... Ik vond het ook heel raar om een zelfde huis als het mijne te zien branden. Ik wist dus toen ook precies hoelang het duurde voor het bepaalde kamers bereikt en hoelang je hebt om eruit te komen. Heb ik toen wekenlang over gedroomd.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:58

ik ben bang dat ik iemand dierbaars verlies, daar ben ik echt super bang voor

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:59

Ik ben als de dood voor wurmen Lips are sealed
En ik ben heel bang dat er eens een brand in huis uitbreekt!
En ik ben bang voor vuurwerk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Traiectum en 115 bezoekers