Het verleden van Angel het mishandelde paardje ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ReNeeJ

Berichten: 57
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: DeN HeLdEr!

Het verleden van Angel het mishandelde paardje ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 23:05

Mijn Vos-Bonte Shetlandpony Angel is vroeger erg mishandeld. Ik wil graag weten wie haar vorige-vorige eigenaar was. De vorige eigenaar weet ik wel. Die hebben haar heel goed verzorgd. Toen hun haar kochten was het +- 25 graden celsius. Ze stond hoogdrachtig op een hete betonplaat kort aangebonden en zonder water Boos! Hoe kon die handelaar Angel zoiets aandoen !? Die mensen hebben Angel toen gekocht voor veel te veel geld. Prijs n.v.t. Haar hoeven waren te lang, ze werd nooit geborsteld, echt helemaal verwaarloosd. Waarschijnlijk is ze ook geprikt met een riek/vork in haar buik, want als je nu de stal gaat uitmesten dan kruip ze in een hoek en duitk helemaal inelkaar. Angel is nu ong. 12 jaar. Was je misschien de vorige-vorige eigenaar van Angel, heb je haar eens gezien? Of weet je iets van haar? Zeg het dan asjeblieft

Gr. ReNeeJ en hoefjes Angel Schijnheilig & Tess

-*-Je BeNt EeN RuNd AlS Je Je PaArD GéÉn GoEd 2003 GuNt!-*-
PrOfIeL Iz BiJgEwErKt !!!
LuF Ya AnGeL & TeSs



prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:11

Reneej, ik kan je helaas niet helpen, ik heb Angel nooit gekend.

Wat me hier op Bokt ook weer opvalt, is dat heel veel mensen altijd zeggen dat hun paard in het verleden vreselijk mishandeld is. Ik vraag me dan altijd af hoe die mensen dat weten? Want de vorige eigenaar zal wel niet gezegd hebben "ik heb hem heel erg mishandeld hoor, alsjeblieft".

Reneej heeft al wat meer gehoord zo te lezen (alhoewel ik niet borstelen niet als mishandeling zie), maar ik vraag me af hoe mensen dat weten? Ga je alleen af op de reacties van je paard, heeft een handelaar het erbij gezegd (meestal in de hoop dat de aspirant koper denkt "ach wat zielig, laat ik dat paardje maar kopen"), heeft iemand de vorige eigenaar gekend.

Sorry Reneej dat ik dit in jouw topic zet, ik hoop voor je dat je de vorige eigenaars nog vindt, en om het niet al te off topic te maken mogen de antwoorden ook per PB komen.

Extremely rare and Beyond Compare

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:18

Verplaatsen Huilen

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 03:56

Nee, ze zeggen het niet, maar ik heb ook zo'n pony gekocht, en je ziet het gewoon! Mensen die zo eentje hebben weten het gewoon ... in mijn geval was m'n pony zo bang van mensen dat ze gewoon weg liep voor 'r leven (terwijl haar hoeven zo lang waren dat ze moeite had met staan alleen al) ... dat we haar bekapt hebben de eerste keer met 5 mensen die 'r moesten houden!!!!!!!!! .... En nog ging ze omhoog uit danige schrik. Dat het weken lang geduurd heeft eer we haar konden voeren terwijl we erbij waren ... En dan nog erbij haar ernstige afwijking door zware verwaarlozing en het weigeren van medische zorgen .... tja, ze hoeven niet veel meer te zeggen dan ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73 en 116 bezoekers