hoe doen jullie dat met oud & nieuw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

hoe doen jullie dat met oud & nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 13:11

Wij bakken altijd zelf oliebollen en appelflappen en dan heeft 's avonds eigenlijk niemand meer trek in eten.
Meestal eten wij dan 's avonds ook niet echt, maar gewoon een boterham voor wie honger heeft met eh oliebollen. Scheve mond
Hoe gaat dat bij jullie?

En wie weet er nog lekkere hartige hapjes voor 's avonds?

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:36

Als het allemaal goed lukt an is er een lawine oliebollen, een of meer salades met brood en crackertjes en zo, eventueel nog pasteitjes of dit keer misschien lekkere partysnacks zo uit de diepvries vers in de frituur. Die moet dan wel al afgekoeld, gewassen en gevuld zijn na de bollen bakken......
Je hebt geen idee hoe lastig dat is met allemaal roofkatten in en rond de keuken.....
Ik ben dan ook altijd weer benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen Lips are sealed

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 15:16

wij bakken altijd heel veel olibollen en appelflappen maar je wordt er op een gegeven moment helamaal gaar van. maar ja dan heb je de volgende dag nog wat he Haha! Tong uitsteken

stijn
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: aalter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:06

Bij ons is dit een uitgebreid menu, eerst is een uurtje aperetieven met al lekkere hapjes, daarna soep of vooegerecht, daar zijn we nog aan uit, en de hoofdpla: koe-tong in madeirasaus en daarna ijstaart. Voor het vertrek is er nog koffie met taart en dan laat ik mij ma en pa wel alleen met de oudjes en ga ik lekker fuiven tot in de vroege uurtjes