Even een aanval op sommige paardenmensen, en sommige boktmen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 20:55

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:11 ]</font>


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:07

goed zo Ym, lucht op he?

Naja, je beoordeelt mensen toch meestal eerst op hun uiterlijk en daarna ga je verder kijken. Door wat mensen in je naaste omgeving zeggen (die meningen tellen nou eenmaal zwaarder dan die van de paus voor de meesten dan) en wat je zelf ziet (korte truitjes oid: bekt elke week met een ander comclusie: is een prutsmuts, slaat nergens op, maar goed) vorm je je een beeld, en zodra je dan iemand leert kennen dan "weet" je al wat voor type het is... Slaat nergens op, maar het is wel zo. En natuurlijk heeft iedereen ook nog eens zijn voorkeuren. De een kan een mobiel wel waarderen en de andere gaat Misselijk.

Ik weet van mezelf dat ik heel vaak mensen veroordeel voor ik ze ken. En dat doet iedereen. En als je je er wat van aan trekt wat iemand van je denkt, ben je het er dan zelf niet toevallig een klein beetje mee eens? Naja, dat heb ik zelf altijd, door de mensen hier in de buurt wordt ik een sloeber gevonden, en door de mensen uit elke andere streek een kakker. Trek je er niets van aan en doe gewoon waar je zin in hebt! En laat je vooral niet intimideren door mensen met een grote bek en een oordeel van niks..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:28

eigenlijk dus wel leuk aan dit. Hier leer je iedereen een beetje kennen en vorm je je eigen beeld. Het uiterlijk doet er dan niet veel toe.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:39

Tjonge zeg, Ymke, wat ben jij een kakker! Nee hoor, grapje!!!!! Wat maakt het uit, de een ziet er graag zus uit en de ander zo. Ikzelf rook niet en ben het ook absoluut niet van plan. Ik heb niks tegen mensen die roken maar wel tegen mensen die roken en daar anderen mee lastig vallen. Een tijd geleden was ik op een paardenevenement en ging daar zo`n mevrouw recht voor me zitten en in m`n gezicht zitten paffen, URGH! Maar je rookt toch niet in de stallen he, bij al dat hooi. Das levengevaarlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:45

Hee Ymke, ik hoop dat je nu niet te teleurgesteld bent in me, maar het interesseert me geen moer wat je aanhebt of op je gezicht smeert. Asociaal van mij he!
Hahaha, wat kan mij het nou schelen of iemand rookt, korte truitjes aanheeft of wat mij betreft piercings heeft in ehhhh... kies maar een plekje uit.....
Het gaat erom wat aan de binnenkant zit, toch?
Ach, sommigen beoordelen jou misschien op je makeup, anderen beoordelen mij misschien op 10 kilo te zwaar. Who cares?????
En zeurpieten hou je altijd, niks van aantrekken hoor. En als ik dat zo hoor, denk ik dat het grootste deel van de zeikerds tegen jou alleen maar jaloers is, dus zelfs dat kun je positief zien!
Groetjes, Sonja (geen roker, geen korte truitjes, wel cowboylaarzen en pizzasnijders *LOL* *LOL* *LOL* )


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:43

Bij ons op de manege rijdt een meisje van 14 jaar die ziet er ongeveer net zo uit als hoe Ymke zichzelf beschreef. Tja, ze rijdt fanatiek dressuurwedstrijden, en haar moeder vindt dit hardstikke leuk en haalt haar drie keer per week van school op, zodat ze meteen door kunnen rijden naar de manege. Daar trekt het meisje haar rijbroek aan en gaat rijden, maar om nou ook nog eens haar make-up te verwijderen, oorbellen etc. uit te doen en strakke truitjes te verwisselen voor een ruime fleecetrui, dat wordt haar wat te overdreven. Dus ze lijkt inderdaad een beetje "mode-typje", so what? Waar ik me wel aan erger is, als ze een keer in de gewone les voor manegeklanten (beginners zonder eigen pony) wil meerijden. Ze kan zo vaak in de binnenbak rijden, rijdt bijna elke dag, en als er dan een keer les is moet ze bij de les in rijden omdat ze anders in de kou (was toen 12 graden) in de buitenbak moet rijden. Omdat haar moeder een vriendin is van de eigenaren van de manege dacht ze dat voor haar een uitzondering zou worden gemaakt. En pissig dat ze was toen dit niet werd gedaan! Dan erger ik mij wel aan haar, ze gedraagd zich soms wat te verwend. Verder is ze echter wel aardig, en haar kleding heeft weinig te maken met haar gedrag! Nog wel even dit: als je veel armbanden of kettingen draagt, kijk uit dat je niet bij een val van je paard of een buitenrit, met een ketting of armband in de knel komt en half wordt gewurgd! Groetjes, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:45

ik snap wel wat je bedoelt ymke maar ik persoonlijk vind het gewoon niet verstandig in de buurt van paarden te roken,i.v.m.stro en brandgevaar.je rookt maar een eind weg hoor,dat maakt mij niets uit,maar bij paarden vind ik het gevaarlijk.tja en over make up en korte truitjes:als je verder jezelf niet ontzettend uit de hoogte gedraagt dan maakt het ook niets uit,maar ik denk dat als je met een kort truitje en veel(maar dan ook echt veel)make up op een paard gaat zitten en een kop trekt van zo,zien jullie mij wel?ben ik niet mooi dan?dat iedereen wel zijn haren overeind krijgt omdat je dan alleen maar bezig bent met hoe je eruit ziet en niet met je paard en het rijden zelf,waar het eigenlijk om hoort te gaan op dat moment.ik zeg niet dat jij zo bent,maar ik ken helaas wel zulke mensen die alleen maar mooi willen zijn en er mooi uitwillen zien en vergeten dat ze aan het paardrijden zijn,en dan heb ik ook zoiets van:tja dan moet je niet op een paard klimmen als je alleen maar met wat anders bezig bent.maar eigenlijk maakt het toch geen zak uit wat een ander ervan denkt?althans mij maakt dat niets uit.maar buiten de paarden om wordt je net zo goed beoordeeld op je uiterlijk.overal in de wereld gebeurt dat.en ja toen ik 17 was kon ik er ook kwaad om worden dat mensen mij daarop beoordeelden,maar nu ik 23 ben weet ik gewoon dat je tevreden moet zijn met jezelf.tuurlijk,laat iedereen maar vanalles overmij denken,ze gaan hun gang maar,maar ik lig er niet wakker van,denk er nog niet eens overna.en dat is iets wat je moet leren ymke,om het je niet aan te trekken en je schouders erom op te halen.lekker belangrijk,zeg ik altijd.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:57

Ik rook zelf niet en vind mensen die roken en zorgen dat ik er last van heb erg aso ja. Ik vraag er niet om zodat ik in die stank kan gaan zitten dat iemand wil roken prima helemaal zijn/haar feestje heb ik niets op tegen zolang ik er geen last van heb. Mensen die op hun paard roken of in de stallen vind ik ronduit aso! das meer aan je verslaving denken dan aan je paard wat als ie schrikt en je peuk valt in die droge manen of in het stro??
Of ff tijdens een bosrit roken en dan uitmaken tegen een boom.. maar wel die peuk op de grond pleuren brrrrr.
maar afval in het bos of op ruiterpaden gooien vind ik van iedereen aso hoor.
Korte truitjes ach ieder voor zich hier doet niemand het om de simpele reden: vliegen en dazen!!!soms wordt je in je t-shirt nog gestoken als je ze niet optijd wegjaagd.
dat jij het doet moet je zelf weten stoor me er niet aan. Ik gebruik ook make-up maar niet naar stal hooguit als ik uit m'n werk kom dan wel maar om me optemaken om naar stal te gaan? nee er zijn geen mannen in de buurt of bejaard en het maakt Lot niet uit hoe ik eruit zie daarbij na een uur ben ik toch zo goor!!!
sieranden ben ikzelf ook errug gek op alleen armbandjes en ringen doe ik af met rijden ik heb er last van als jij er geen last van hebt lekker laten zitten toch? armbandjes had ik ook altijd om alleen heb ik zo al vaker een duur dun armbandje van goud verloren de eerste keer terug gevonden in de manen van lot en de 2de keer dus niet *snik*
Iedereen moet voor zich weten hoe hij/zij eruit wil zin ook als hij/zij wil roken met uitzondering dat ik van het roken geen last wil hebben Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:58

maar weetje wat ook wel weerzo is, die vooroordelen komen ook niet zomaaruit de lucht vallen hor! ik heb geen zin om daraverder over in te gaan eigenlijk want ik ben moe *gaaap* maar je moet gewoon zelf bepalen wat je aan doet, wat voor make-up je gebruikt, óf je make-up gebruikt enz enz, waar ik me trouwens zo vreselijk aan erger is van die meisjes die dan netiets te bruine foundation op hebben echt zo erg dat het net lijkt of ze een laag plamuur op hebben, en dat je dan ook nog zon kaaklijn ziet Misselijk YEK
als je je zelf mooi kan opmaken vind ikd at eigenlijk best wel knap, ik ben er echt geen held in, ik doe beetje mascara op en dat was het, ja behalve als ik (voor mijn gevoel) een meeeegaaa puist heb (is gelukkig echt bijna zelden tot nooit *fieuw*) dan smeer ik daar wel wat 'puisteverkrachter'op (hihi ander woord voor foundationstick/poeder) maar dat is dus bijna nooit.. verder heb ik een ring om en een zilver armbandje, en een kettingkje, die doe ik nooit af want die betekent gewoon veel voor mij, maarghoed jeetje wat een gelul eigenlijk hahaha
kwa kleding ben ik trouwens een echte BAL, de nieuwe oilily-sjaaltjes-collectie is binnen Party!! joepie! Misselijk nee hoor die heb ik alleen niet hihi dat is wel het laatste wat ik zoukopen hihi
maar ymke je hebt gelijk maarbedenk wel dat die vooroordelen niet uit de lucht komen vallen hor

"Some memories are best forgotten"

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 23:00

..
Laatst bijgewerkt door #Ymke# op 27-01-03 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 23:09

Tsja, ik vind dus ook dat iedereen moet doen en dragen wat ie wil. (Roken op paard en in de stal vind ik een beetje iets anders)

Maar soms zijn die vooroordelen niet altijd vooroordelen... Ehm, ik zit weer raar te tiepen.. Ik bedoel, sommige mensen met makeup en korte truitjes zijn echt zo! Ik ken een meisje die ging in vol ornaat met haar paard weg, tot de camping waar de jongens zaten en liet haar paard daar een beetje staan, bezweet en al! Over die jongens maar niet te spreken, want wat is er nou leuker als een paardje pesten??
Maar goed, ik kende dit meisje dus wat beter en ze was gewoon een beetje een delletje!

Persoonlijk mag ik ook graag showen met mijn paard. In volle galop over het strand stuiven, dan vind ik het fijn als mensen naar mij kijken. (naar mijn paard dan)
Maar ik vind het een ander verhaal worden als je paard eronder gaat lijden! DAT kanik niet hebben, of die gene nou in een kort truitje of in een slobbertrui loopt!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 23:23

Persoonlijk vind ik het heerlijk om op mijn paard een lekkere slobbertrui aan te hebben. Mijn haar heb ik (handig) in een staart en de enige make-up die ik op heb is een streepje oogpotlood onder elk oog. Het maakt mij niks uit hoe ik eruit zie als ik aan het paardrijden ben.
Maar 's zomers heb ik wel strakke shirtjes aan of hemdjes met spaghettibandjes of een zwart jurkje. Ik mag ook graag even onder de zonnebank liggen om toch niet te bleek te worden. Ach... sommige mensen maakt het niet uit hoe ze eruit zien, anderen trekken zich er heel veel van aan.
Persoonlijk oordeel ik wel snel over iemand en af en toe moet ik later toch mijn mening herzien. Ik kon toen ik een jaar of 15 was altijd beter met jongens overweg en nog steeds heb ik soms wat te snel mijn mening klaar over meiden. Maar ik geef iedereen wel de kans om zich te "bewijzen".

Ach... wat ik eigenlijk wil zeggen is: laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen er gewoon lekker uitzien zoals hij/zij dat zelf wil.

Ofzo...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 01:03

Ach ja, ik kan ook een flinke ijdeltuit zijn hoor. Ik heb eigenlijk ook altijd wel wat make-up op (als ik lui ben alleen mascara, en anders beetje poeder, oogschaduw en mascara) Als ik uit ga, dan maak ik er wat meer van (schaduw-werking boven 't oog, lippenstift, kortom een beetje glamour-make-up zoals ze dat noemen) Verder vind ik korte strakke truitjes ook leuk en heb ze ook aan zodra de temperatuur er naar is (ook te paard). Maar iemand veroordelen op z'n uiterlijk is eigenlijk onzin, want wat van binnen zit is belangrijk. Tuurlijk iedereen doet 't wel, maar voor 't zelfde geldt is het meisje wat je er 'hoerig' uit ziet later je beste vriendin. Dus ik probeer eigenlijk altijd zo min mogelijk te beoordelen voordat ik iemand ken.

Pling Knuf Mayo

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 10:08

Ik heb altijd make-up. Zal ik het eens erger vertellen ik heb zelfs permanente make-up dwz een lijntje om mijn ogen getatoueerd en mijn wenkbrauwen getatoueerd. Ja dat doet pijn en als ik het van te voren had geweten had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Ik zie er niet uit als een opmaakpop hoor. Mijn kleren zien er na het rijden en poetsen meestal niet meer uit. Ik vind dat beooordelen op iemands uiterlijk ontzettend dom is. Ik ben altijd vriendelijk tegen iedereen die ik niet ken tot ze het tegendeel bewijzen en niet aardig tegen mij zijn. Dan negeer ik ze maar gewoon. Groetjes Lisette

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 10:09

Hoi, Ik probeer niet te oordelen op uiterlijk of gewoonten. Vaak doe je het onbewust maar ik geen ze wel een kans om ze te leren kennen. Mij maakt het niet uit of ze dik, dun, roken of een andere verslaving hebben als ze maar gezellig zijn.

Ik zorg wel altijd dat ik er verzorgt uitzie. Make-up heb ik altijd op (hoort standaard bij het opstaan). Doordat ik veel geld uitgeef aan mijn paard blijft er wat minder voor mezelf over. Dus ik kijk altijd na wat moderne nutrale kleding. Ik werk op kantoor en mag geen spijkerbroek aan.

Wat ik wel heel erg vind is mensen die veel geld hebben een duur paard kopen een grote auto met bijpassende trailer enz.. En vervolgens niet of nauwelijks bij hun paard komen of rijden. Nee ze zitten altijd in de kantine te drinken en roken. Daar zitten ze dan in hun dure Pikeur of andere duur merk terwijl hun beestje zielig verwaarloost op stal staat. Een keer in de week hebben ze dan les van een bekend iemand en dan lopen ze te klagen dat het paard niet goed loopt en het ligt aan het paard. Hier baal ik nu echt van.

Gr Pris

april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 10:44

tja nu zal iedereen mij wel aso vinden. maar ik rook. en als ik uitstap rook ik altijd een sigaretje, en heb graag make up op.
berder ben ik eigenlijk het liefst aleen met mijn paardje bezig, en gelukkig niet met anderen. dat leer je wel af als je veel met paardenmensen te maken hebt. alleen als ze het me vragen dan wil ik wel iets zeggen. en verder verder kletsen we veel met elkaar en hebben lol met elkaar. en niemand die elkaar afvalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 11:17

Opmaken doe ik niet. Op mijn werk loop ik rond in kleding waarmee je niet op een paard kan zitten. Thuis dus omkleden in kleding uit het vak 'paardrijden'. Wat ik bij mijn paard draag moet van goede kwaliteit zijn en vooral lekker zitten. Aangezien ik me niet prettig voel in een shirt zonder mouwen, draag ik die dus niet, ik vind dat meestal lelijk en onsmakelijk. Sieraden -als ik ze als draag- gaan af op een speciale ketting na, oorbellen etc zijn nogal gevaarlijk. Als ik een van de meiden zie rondlopen met sjaaltjes of sieraden dan moet dat af van mij, puur voor de veiligheid. Bellen op mijn paard doe ik met headset, net als in de auto.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 12:13

Ik ben ook een beetje aso denk ik, ik bel soms te paard. Tenminste, ik wordt vaak gebeld en dan neem ik op als de telefoon in mijn broek of jas zit. Soms wil ik echt even niet gestoord worden en dan leg ik hem op de bakrand neer.
Maar vaak zijn het toch wel belangrijke telefoontjes en is het erg zonde als ik die mis dus dan neem ik wel op.
Op de weinige buitenritten die ik maak, gaat het mobieltje ook altijd mee.

In de auto bel ik ook, maar ik wil een carkit, omdat dat gewoon wel handig is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 12:15

Ik rij dressuur en in de dressuur probeer je alles er mooi uit te laten zien. Ik vind het zelf ook leuk om er leuk uit te zien op paard. Rijden doe ik altijd na mijn werk en dan zit de make-up van die dag er nog wel op, foundation, poeder, mascara, rouge, lipstick, want alles is van dat Non-Stop merk.
Shirtjes en truien die ik eerst gewoon gedragen heb draag ik meestal na een tijdje ook op het paard.
Ik draag geen lange slobbertruien. Ik vind ze gewoon niet handig, ze kruipen onder je kont tijdens het rijden. En het belangrijkste is dat je je eigen houding minder goed kunt zien. Die strakke truitjes zijn dus heel praktisch. Zo draag ik dus graag een nauwsluitende col-trui en een getailleerd fleece jackje.
Ik denk dat het belangrijk is dat je lekker jezelf blijft en dat je jezelf geen rol aan gaat meten want pas dan ben je verwaand en arrogant.
En over dat roken, ik vind mensen die roken zeer onverstandig, maar goed, dat moeten ze zelf weten. maar roken in stal, bos of bij de paarden vind ik echt niet kunnen, gewoon vanwege het brandgevaar.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 12:23

Ik draag inderdaad ook liever geen slobbertruien omdat het niet lekker zit en omdat het niet zo mooi eruit ziet. Tenzij alles in de was zit ofzo, dan kan het me ook niet schelen.

Ik heb ook een korte, getaileerde paardenjas, omdat ik dat fijn en mooi vind zitten. Ik heb ook zo'n paardenwinterjas, met 3 jassen ineen. Die is ontzettend warm, maar ook ontzettend groot en daar kan ik echt niet mee rijden! Ik erger me kapot als ik daarmee op een paard zit. Soms draag ik ook wel strakke dingetjes naar de paarden, maar gewoon omdat het lekker zit.

Bij ons wordt eigenlijk wel in de stal gerookt. Veel peuken liggen in de binnenbak en op het terrein. Terwijl we wel een hele nette stal hebben. Waar ik ook een hekel aan heb, is dat de stekker van de oude radio er altijd ingelaten wordt. Die ruk ik er altijd uit, er zal maar een keertje kortsluiting ontstaan. Ik let altijd heel erg op dat soort dingen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 13:39

Roken in de rijhallen mag bij ons absoluut niet!!Verleden jaar was er nog een groot indoor evenement waarbij de deelnemers ook rookten in de rijhallen. Door een brandende peuk vatte een klein stukje van bodem zelfs nog vlam! Levendsgevaarlijk dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 14:54

Inderdaad oude truitjes die je eerst onder je pak aan had liggen nu in het vak 'paardrijden' omdat ze niet meer mooi zwart zijn, slobbertruien bij mij ook niet echt, wel lekkere fleecetruien, heerlijk om in te rijden. Als ik een gekke bui heb kop ik de mooiste pikeur die ik kan vinden.
Op het moment heb ik mijn zinnen op een KK jas gezet, maar kan nog geen afscheid nemen van het geld.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 15:31

Ik heb niet zo veel problemen met afscheid nemen van geld, want ik heb een redelijk groot gat in mijn hand.
Maar geld uitgeven dat er niet is wordt alweer moeilijker Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 15:46

ik heb altijd meer moeite met uitgaven voor mezelf dan voor mijn allerliefste paard. Zo staan nog op mijn verlanglijstje een nieuw luxe hoofdstel [maat D-pony!!!!] en een nieuw luxe shabrak van Kieffer.
Voor mezelf wil ik nog een keer een extra rijbroek er bij maar dat wordt geen Pikeur of Anky maar een luxe van eurostar Lachen.
Voorlopig doe ik het een beetje rustig aan. Ik heb eens zitten tellen wat ik per maand uitgeef aan mijn paard en alles er omheen Bloos dat is dus echt veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 15:48

ik bedoel maar,hihi. Ik heb het niet slecht hoor maar ik had laatst ook al een nieuwe tv, nieuwe chaps en nieuwe telefoon gekocht.
Voor in de auto heb ik nu een headset, is veiliger qua diefstal en even veilig voor het rijden, werkt perfect en geeft minder herrie. je hoort je gesprekspartner direct in je oor dus versta je alles heel relaxed. Ideetje???


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, ALiuvv, AmyJamess, Dartel, Dido2316, fjord_brucht, Pova, Rex_Rolfo, Sababber en 88 bezoekers