er heerst een virus

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

er heerst een virus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 11:57

een aantal van jullie weten al dat symmie ziek is geweest. ze is er gelukkig weer boven op, maar ze had dus een virus. het is een soort winter virus.
het derde slachtoffer bij ons opstal is er al. symmies vriendin. we dachten laten we d'r gewoon eens themperaturen. niet met het idee dat het heftig zou zijn. ze had dus 39.2, dus de veearts gebeld. ik heb er verder nog niets van gehoort, maar ik weet wel wat ik ga doen als ik opstal kom en dat is exel tempen. ik vond haar gisteren wat sloopjes.

ik weet niet wie er nog meer last heeft van dit virus. de fjord van de buren is dus ook ziek geweest, dus dan zijn het er al vier. nu hoorde ik van een vriendin dat er bij haar opstal ook al een paard ziek was, dus hou je ogen open en controleer je paarden.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:41

Wij hebben er ook een op stal. Ook een virus zegt de dierenarts.
Hij had niet zo'n hoge koorst al jij beschrijft, maar was wel sloompjes en hij wilde niet eten. Hij heeft nu poeders geloof ik gehad, en het gaat nu al stukken beter.

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 10:49

t is elk jaar zo dat er virussen op stekeken.dit jaar hebben we nog nergens last van gehad.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 11:34

heb het nooit eerder gehad. het is nu voor het eerst.