Jaaroverzichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Jaaroverzichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:12

Het is weer zover, op alle zenders en in de kranten zijn weer jaaroverzichten te vinden. Het jaar 2002 is voor Nederland samen te vatten als het huwelijk, de moord, de politieke toestanden, het overlijden, de NS, enzovoort.

Maar dan de terugblikken op het sportjaar 2002. Sport is emotie en dat blijkt maar steeds. De tranen van Jochen Uytenhage zijn nog steeds indrukwekkend, de blijdschap van Hiddink nog steeds aandoenlijk.

De hippische sport leverde dit jaar niet zo heel veel indrukwekkende beelden op, tenminst niet zo indrukwekkend als Albert Voorn en Jeroen Dubbeldam in 2000 na hun zilver en goud, steeds als ik die beelden zie, krijg ik de kriebels Haha!.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:26

toch vind ik 't super om te zien hoe chardon uit zijn dak ging toen hij won in jerez. Span bleef in volle galop terwijl hij zowat achterstrevoren op de bok stond te springen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:33

Daar heeft Marjolein weer gelijk in, dat was inderdaad heel erg mooi, maar we hebben er weinig van mogen genieten, in de jaaroverzichten zie ik het helaas niet terug.